[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser64575

Guest
Ik vind jou meer verdacht dan joker ;) om precies dezelfde reden wilde niemand blue lynchen en joker wel. Wat status wel niet doet

Zoals ik al zei: kansloze counter. Na de bevestiging van Joker ben ik er alleen maar meer van overtuigd dat je echt slechtje bent.

En vanwaar die zin over Blue/Joker? Ik vroeg niet om extra uitleg. Heb je het gevoel dat je die moet geven?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Als het je niet uitmaakt vind ik het wel raar dat je stem op Jens komt.
Want uit hetgeen wat volgt blijkt geen vertrouwen XD

Ik heb vertrouwen in Jens dat hij goede keuzes kan maken en dat hij goedje is. Wil niet zeggen dat ik het nu met hem eens ben, maar het is dag 1 en hij toont atm meer dan bijvoorbeeld ik doe.
 
Reactiescore
167
Alleen ff toevoegen kan toch wel ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Mededeling van jullie geliefde spelleiding:

Alle stemmen e.d. zijn geteld! Alleen Lytho staat in de file ofzo, dus uitslag om 22:45 uur, aangezien hij het verhaaltje heeft. Nog even 20 minuutjes geduld dus.
 
Reactiescore
3.586
Waarom al die stemmen op mij als iedereen zegt dat ze mij als goedje zien. Zit echt geen logica in deze ronde ^^
 

DeletedUser74966

Guest
Wat dan?
Het zou me uiterst verbazen als die geen goedje is, tbh.
Dan? Dan hebben we te maken met enorm veel goedjes die dom lopen te doen door easy mee te stemmen. Die zouden dag 2 eens zelf wat moeten gaan doen dan. Ik heb echt haat aan dit makkelijke meestemgedrag van mensen. Als joker slechtje is dan geluk, is hij dat niet, dan hebben we het weer zwaar verkloot dag 1 op een heel teleurstellende manier.
 

DeletedUser73696

Guest
Goede avond mensen, helaas vandaag onverwachts privé problemen opgelopen. Ik ga de draad vanaf vandaag oppakken, mijn excuses. Voor de mensen die willen chatten met me of MaaslandMike.
 

DeletedUser74966

Guest
Goede avond mensen, helaas vandaag onverwachts privé problemen opgelopen. Ik ga de draad vanaf vandaag oppakken, mijn excuses. Voor de mensen die willen chatten met me of MaaslandMike.
Je kunt me gelijk accepteren ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 1 - BM-Stemming

Men was compleet en iedereen verzamelde zich binnen in de accommodatie. Er was een hoop geroezemoes, want de grote leider zou spreken. Onder luid gejuich van de moderatoren kwam hij daar aan: Duckje! Vol trots verwelkomde hij iedereen op deze prachtige meeting (van een dood spel, maar dat terzijde) waarna hij zijn uitleg vervolgde door eenieder erop te wijzen dat het thema van de meeting weerwolven van wakkerdam was. Hij begon met de uitleg van het spel, maar er waren altijd een paar spelbrekers die het niet op konden brengen om hun mond te houden.


Duckje was volhardend en zorgde ervoor door steeds harder te gaan praten en zijn woorden extra te benadrukken voor dat men over ging tot een stemming. Voor een burgemeester ofzo.. Half-Brain en Thejoker13 keken vaag voor zich uit en snapte er niets van.. Andere spelers dachten aan een hoger plan.. Dit is het ideale moment voor een revolte, maar als ze eens wisten wat Duckje en co van plan waren..

2e634cea17044ba7cde548bacbd7913f.png


7x Beast Incarnate
8x Jenskeuh
3x Freakerplay
2x Blue
2x Blanco
2x Capricorno
1x WatBlaasJeInMijnOor?
1x Tigor
1x TimeForPlanB
1x GreenGang

Jenskeuh is jullie nieuwe BM!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Dag 1 - De Voorstelronde

De burgemeester is bekend. In de ogen van Duckje was een twinkeling te zien. Een vage vorm van trots. Zijn lieftallige vrouw Magic was verkozen tot de belangrijkste persoon van de meeting! Ze was natuurlijk wel de grote regeltante van de meeting, maar dat ze nu eindelijk ook de erkenning kreeg die ze verdiende maakte hem gelukkig.

Ramoth kwam naar Duckje toegelopen om het volgende programmaonderdeel met hem te bespreken. Ze waren er al snel uit dat het verstandig was om het geweldige tw-team voor te stellen aan de aanwezige spelers. Het was gevaarlijk, want ineens stond het tw-team oog in oog met de spelers die zij liever een kopje kleiner wilde maken.

Als een ware dictator leider beviel Duckje een nepmoderator om op te staan van zijn stoel en ruimte te maken voor hemzelf. Omdat Duckje altijd wel in was voor een grapje had hij de moderator die organisatorisch het zwakste was de opdracht gegeven om alles in goede banen te leiden. Het was werkelijk om te gieren! Het was net een dansje. Ze moesten braaf opstaan, zonnebrilletjes af en de een na de andere moderator kon zijn mankementen ten toon spreiden aan de spelers.


Het merendeel van de spelers zat braaf op te letten. Men zou zomaar ineens erachter kunnen komen wie de man/vrouw achter de moderator was. Andere spelers waren helemaal in hun eigen wereld. Stalov vond zichzelf nog altijd stoer en probeerde nog altijd de aandacht van Anthraxxis te krijgen door heel hard Amaai! Vodka! te roepen. Om daarna voor de honderdste keer op de meeting te ontkennen homoseksueel te zijn en dit te willen benadrukken door aan te geven dat hij ‘’heterob’’ is. (wat overigens best gay klinkt..). Yankee was daarentegen in gedachten verzonken.. Continu in twijfel met wat zij wil in de toekomst.. Verderop zat Blueknife rustig op een stoel in de hoek, stilzwijgend op de achtergrond als altijd.

Op hoge poten kwam Magic op Duckje af. Woest gebarend wilde ze aangeven dat men zich wel aan de regels moest houden van het spel en de tijdsdruk van het programma. Het was tijd om de eerste persoon van het terrein af te sturen. De spelers schrokken. Een enkeling probeerde nog ervoor te zorgen dat het spel werd afgelast, maar hier was geen meerderheid meer voor te vinden. De een na de andere speler bracht een stem uit. Thejoker13 snapte er nog altijd geen snars van. Hij dacht nog altijd in een populariteitsstrijd terecht te zijn gekomen voor meest geliefde forumlid. Blij stemde hij op zichzelf en tot zijn grote vreugde zag hij dat er meer mensen hem ‘’geweldig’’ vonden. Zo trots als een pauw stapte hij in het witte busje wat voor aan de weg op hem stond te wachten. Daar werd hij met open armen ontvangen. Het laatste bericht dat wij van hem hebben vernomen is dat hij nog altijd verblijft in een gesloten kliniek in België.


Een aantal spelers waren nogal verbouwereerd van deze plotselinge wending. Al langere tijd hadden zij het vermoeden dat er een steekje los bij hem zat, maar men dacht dat het forum van tribalwars een veilige haven voor hem zou zijn, waar hij zijn ziekelijke gedachtegoed kon verspreiden. Blueknife was minder onder de indruk. In de loop der jaren had hij wel meer hectiek meegemaakt op het forum. Maar Ramoth vertrouwde het niet. Zij was zelf ook een type ‘’stille wateren diepe gronden’’. Zij wist dondersgoed dat je hiervoor op je hoeden moest zijn. Ze fluisterde Duckje iets in zijn oor en liepen daarna beiden een partytent in. Enkele minuten later kwamen ze hier weer uit met wat spullen. Ze liepen van achteren op Blueknife af en pakte hem beet, trokken een zak over zijn hoofd en sleurde hem al spartelend van de menigte weg. Met een touw bonden ze zijn armen en benen aan elkaar vast en gooide hem samen met wat stenen in de plomp op een afstand van de accommodatie. Na een paar minuten zagen zij geen bellen meer vanuit het water naar boven komen. Mooi! Dat was in ieder geval een bedreiging minder.

80c2a406ffa6d209c0417fc6098803fa.png


16x Jokersbrain
4x Blanco
2x Yankee
2x Rick
2x GreenGang
1x Youry
1x WatBlaasJeInMijnOor?
1x Jenskeuh
1x Monobear

Jokersbrain is de Lynch. Hij was TheJoker13 (Burger) en sterft dus zoals het hoort op dag 1!

Lunch:

SCBeast is de Lunch. Hij was TheManWithItzBlueKnife (Burger met zilveren Bloed).. Een hele mond vol, dus daarom vonden de wolfjes dat één dode vandaag wel genoeg was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan