[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser74005

Guest
WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

Het is een mooie zonnige dag in het Belgische Tienen en het tribalwars team is al vroeg uit de veren. Een aantal spelers was ook al vroeg opgestaan om op tijd aanwezig te zijn voor de meeting:


Duckje is druk in de weer met alle voorbereidingen en als een ware dictator meldt hij eenieder wat zijn taak is. Zo is zijn geliefde magic al vroeg bezig met het bereiden van een heerlijk avondmaal, terwijl Jens bezig is om alle badeendjes te tellen voor een spel later op de dag. Een voor een druppelde de een na de andere bekende speler van tribalwars binnen. Poo weet niet goed hoe hij op al deze mensen moet reageren. Normaal gesproken komt hij namelijk nooit van zijn bekende zolderkamer af, maar Duckje stond erop dat een goede communitymanager eens per jaar zijn gezicht moet laten zijn aan het gewone volk. Op hetzelfde moment zet een aantal tribalwars spelers een liedje in op weg naar de meeting:


Steeds meer spelers melden zich ondertussen op de locatie alwaar ze allereerst worden voorzien van een prachtige button waarop hun IG-naam zichtbaar was met op de achtergrond de welbekende zwarte vogel en een bruin gebouw wat door moet voor kasteel. Terwijl het merendeel van de personen al was aangekomen waren er een aantal spelers nog altijd onderweg en was het maar de vraag of zij ooit nog zouden aankomen:


Het was een drukte van jewelste. Nagenoeg iedereen was gearriveerd. Het is pas tien uur in de ochtend, maar Stalov staat al met een fles wodka in zijn hand de schreeuwen in een taal die niemand verstaat. Hoewel hij denkt dat men hiervan erg onder de indruk is, is er behoudens Calamus Incendium en Anthraxxis niemand die hem aandacht schenkt. Verderop onder het afdak stonden een aantal verslaafde tribalwars spelers dicht bij elkaar. Hoewel uit automatisme de gemiddelde WvW-speler homo-erotische fantasieën hiervan krijgt, was daar geen sprake van. De spelers waren woest! Tribalwars draait alleen nog maar om het uitgeven van miljoenen aan premiumpunten en totaal niet meer om wie de beste skilzzz heeft! Men moest iets doen en er was maar een optie: tijdens deze meeting moest het complete tribalwars team uit de weg worden geruimd. Een ware tribalwarscoup was aanstaande. Het was enkel nog wachten totdat alle spelers gearriveerd zijn en dat moment was dichtbij:


Als een lopend vuurtje ging het rond tussen de spelers wat er zou gaan gebeuren, maar het kon niet uitblijven dat dit ook bij Duckje zou aanbelanden. ‘’Een coup! Hoe durven ze! Mijn levenswerk!!!1!!’’ Woest smijt Duckje de deur dicht. Snel bedacht hij een plan.. ’s Middags stond WvW op het programma en het was de ideale manier om al die vervelende brutale spelers voor eens en voor altijd een lesje te leren. De TW-meeting krijgt een thema: Weerwolven van Wakkerdam. Eindelijk kwamen de laatste twee spelers aanrennen. We zijn compleet. We gaan beginnen!
 

DeletedUser74005

Guest
Instellingen:

Aantal spelers: 28
Klaagmuur: Ja, maximaal één bericht per speler per nacht.
Eindtijd stemmen: 22:00 uur
Speciale Rollen naar: DemocratischeZwijmelaars (in een privébericht op het Forum)
Lunch naar: DemocratischeZwijmelaars(in een privébericht op het Forum)
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. (gelieve DUIDELIJK bovenaan óf onderaan een bericht te plaatsen. NIET in tekstregels plaatsen) Stem wijzigen: DZ -> Mars
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar bij gelijkspel is de stem doorslaggevend.
BM stem: BLAUW DIKGEDRUKT (gelieve DUIDELIJK bovenaan óf onderaan een bericht te plaatsen. NIET in tekstregels plaatsen) in het topic. Stem wijzigen: DZ -> Mars

Je mag niet op jezelf stemmen!
Verhaaltjes: Ja
Hints: Nee
Events: Nee
Netwerken/Claimen: Aan/Aan

Overige Informatie
  • De Spelleiding heeft altijd gelijk.
  • Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn.
  • Rollen kunnen er meermaals inzitten.
  • Screenshots van bijvoorbeeld PM's & skypegesprekken zijn verboden. Wanneer je ze toch plaatst, val je dood. Dit geldt tijdens netwerkpotjes ook voor screenshots, die op Skype naar elkaar gestuurd worden. Gekopieerde Skype-gesprekken (mits deze berichten niet afkomstig zijn van de spelleiding) zijn wel toegestaan, aangezien deze handmatig aangepast kunnen worden.
  • Wanneer een speler tot 2 keer toe niet stemt, zal hij doodvallen. Als er sprake is van een koppel, zal slechts de inactieve helft doodvallen. De andere speler van het koppel, die wel nog actief is, zal gewoon verder kunnen spelen. Ook wanneer een speler onvoldoende inzet toont, zal hij doodvallen/vervangen worden.
  • Zwarte Dood is mogelijk. Wanneer je denkt dat er sprake is van een Zwarte Dood (= er zijn geen slechtjes in het spel of er zijn juist alleen maar slechtjes in het spel), dan plaats je het volgende in het topic: ZWARTE DOOD (dikgedrukt). Heb je gelijk, dan win je in je in je eentje. (koppel wint samen) Geen gelijk? Dan val je helaas dood. (bij koppels valt het gehele koppel dood)
Extra!!:
  • Alle rollen die erin zitten, zijn onbekend. Dit houdt in dat alle rollen erin kunnen zitten. Ik zal echter wel DIT TOPIC updaten, zodat daar een uitgebreide lijst met rollen staat. Alleen de standaard versies van rollen worden gebruikt. Dit houdt in dat de cursief gedrukte varianten van de gebruikelijke versies van rollen er niet in zullen zitten. Er is in principe dus wel een lijst met mogelijke rollen, maar deze lijst is behoorlijk uitgebreid.
  • Iedere speler krijgt naast een rol een spelersnaam doorgestuurd. Deze spelersnaam mag NIET geclaimd worden! Dit om situaties te voorkomen waarbij mensen naar hints gaan zoeken in verhalen, terwijl deze niet aanwezig zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Deelnemers:

1. Jenskeuh -> Misinterpretatie Regels Dag 3 -> Magic89 (Dwaze Heks)
2. Tigor
3. Wizzyy
4. TheManWithItzBlueKnife
5. AngelinoLoveYa -> Hopeful
6. Yankee60 -> Misinterpretatie Regels Dag 3 -> Sander14 (Cupido)
7. MonoBear
8. Mikeeeee3 -> Beulactie Dag 3 -> Anthraxxis (Premiejager)
9. SC Beast. -> Lunch Dag 1 -> TheManWithItzBlueKnife(Burger met zilveren Bloed)
10. Gamebreaker
11. WatBlaasJeInMijnOor?
12. JokersBrain -> Lynch Dag 1 -> TheJoker13 (Burger)
13. .TimeforPlanB -> Misinterpretatie Regels Dag 3 -> Mylove (Eigenwijze Wolf)
14. Jessicavd
15. Capricorno
16. Saphira -> Lynch Dag 2 -> Poo. (Welp)
17. Tranduil
18. Heks Incarnate.
19. Sir Thrones -> Lynch Dag 4 -> Jessicavd (Burger)
20. Ramoth
21. Maroen1
22. Greengang -> Nachtactie Dag 3 -> Royalist (Burger)
23. Freakerplay
24. Rick
25. Eucalyptus Sunrise/Back in Action
26. Yoery -> Skeilah
27. Royalist
28. IamFamous -> Lynch Dag 3 -> Capricorno (Burger)

Reservelijst:

29. Duckje
30. *Netsky
31. Erwt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Alle rollen zijn verdeeld! Jullie mogen dus vanaf NU posten! Morgen om 22:00 uur is de eerste deadline. Dan willen wij een BM-Stem en een Lynch-Stem van jullie hebben! Deze stemmen graag DUIDELIJK onderaan of bovenaan een bericht plaatsen en niet meer in tekstregels. Dat houdt het een stuk overzichtelijker voor ons.

Alle rollen zijn terug te vinden in de Data-Base. Een linkje naar de Data-Base staat in een van de openingsposts, lees alles GOED door.

Dan gaan we nu echt beginnen! Heel veel succes allemaal!'

Met Vriendelijke Groeten,
Uw Spelleiding
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66944

Guest
Veel speelplezier toegewenst!

Voor de mensen die mij nog niet moesten hebben op skype: freakerplay
Ben altijd beschikbaar om te netwerken tussen 16u30 - 22/23u, daarbuiten ben ik aan het slapen/werken.

Ben iemand die graag met iedereen praat en ondanks ik wat minder tijd heb denk ik wel dat ik een goede bm kan zijn voor dit soort potjes. Zeker na een paar dagen ga ik heel goed kunnen meevolgen omdat er dan ook minder gebeurd.
 
Reactiescore
25
Succes. Het is een hele tijd geleden dat ik gespeeld heb.
Ik kan ook niet elke dag beloven dat ik actief ben. bv a.s. woensdag werk ik van 8.30-21.00 uur en afhankelijk van de drukte op mijn werk kan ik niet altijd posten.
Stuur me een PM als je even met me wilt praten. Ik zal mijn best doen bijtijds te reageren

Nou, wie wil er BM worden? En waarom zou ik op jou moeten stemmen?
 

DeletedUser76681

Guest
Veel plezier allemaal!!

Ook ik ben bereikbaar op skype :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb d'er zin in. BM stemmen mogen deze kant op. Ik kan op school op Skype en ik kan dit potje dus een stuk actiever zijn dan het vorige potje!
 
Reactiescore
167
Veel plezier allemaal ;)

Ik heb mijn rol nog niet bekeken, maar ik wil alvast even zeggen dat ik de eerste dag (vandaag) nog niet zo actief zal zijn omdat ik morgen een tentamen heb. Dat is mijn laatste tentamen dus daarna zal ik lekker actief mee kunnen doen

mijn skype is thijs.m@outlook.com voor de mensen die me nog niet heben
 

DeletedUser76181

Guest
Ook van hieruit veel plezier allemaal zeker :D Hoop dat ik weer wat potten kan breken dit spelletje :p
 

DeletedUser74966

Guest
Succes mensen :)

In dit geval mogen de wolven letterlijk naar me toe komen op Skype en een babbeltje beginnen XD

Maakte het makkelijker voor me.

Voor de mensen die het nog niet hadden: Mijn Skype is 'Chris102837'
 
Reactiescore
167
Succes mensen :)

In dit geval mogen de wolven letterlijk naar me toe komen op Skype en een babbeltje beginnen XD

Maakte het makkelijker voor me.

Voor de mensen die het nog niet hadden: Mijn Skype is 'Chris102837'

Hmm zei jij dit de vorige keer niet toen je wolf was? :eek:
 

DeletedUser8414

Guest
Heel veel succes allemaal. Ik kan pas vanaf deze avond actief netwerken, dus nog even geduld vriendjes.

Bm stemmen zoals gewoonlijk weer op mij, ik vang toch wel weer alle wolven. Mijn stem zal vermoedelijk voor freaker zijn omdat hij een van de beste netwerkers is en mijn vaste bm time daar nu niet zo voor bekend staat.
 

DeletedUser74005

Guest
Regelwijziging:

Het is NIET langer toegestaan om je ontvangen spelersnaam te claimen!


(deze spelersnamen zijn puur voor de verhaaltjes)
 
Reactiescore
2.191
Heel veel succes allemaal. Ik kan pas vanaf deze avond actief netwerken, dus nog even geduld vriendjes.

Bm stemmen zoals gewoonlijk weer op mij, ik vang toch wel weer alle wolven. Mijn stem zal vermoedelijk voor freaker zijn omdat hij een van de beste netwerkers is en mijn vaste bm time daar nu niet zo voor bekend staat.

Zolang ik je bm stem maar krijg bij non netwerk:D

Succes iedereen :)
 
Reactiescore
182
Iedereen die mijn skype nog niet heeft: Maroen101

Verder mogen bm-stemmen naar mij natuurlijk, maar ik verwacht niks ;)
Mijn stem is normaal gezien voor jens.
 
Bovenaan