[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

Deleted User - 487848581

Guest
Ik weet sowieso dat Jokers geen Wolf is, maar maakt toch 0 meer uit.
+ Ik weet zelf ook niemand... Sorry Jannes
 

Deleted User - 487848581

Guest
Kom je wel rijkelijk laat mee? Wat heeft je overtuigd, er zijn nog 4 minuten.

Het feit dat hij wat trolled.
Jannes trolled wel vaker + jij trollde ook, dus lijkt me sterk dat Jannes wolf is.
Puur omdat mensen jou vertrouwen gaat iedereen op Jannes, terwijl het compleet onlogisch is
 

DeletedUser64575

Guest
Ik ga op WBJIMO

Lekkere counterstem, maar hij kijkt niet verder dan zijn neus lang is... doet hij vaker als wolf zijnde. Nu nog een onsportieve lunch en het plaatje is compleet

Fijn dat je zelf al zegt wat voor een kansloze counterstem dit is. Als ik Joker verdacht vond stemde ik wel op hem, maar ik vind jou verdacht dus ik stem op jou. Zo werkt het spel toch? Waarom kijk ik dan niet verder dan m'n neus lang is?

Je maakt trouwens wel mooi gebruik van deze kans om je buiten de Joker lynch te houden.
 

Deleted User - 487848581

Guest
Jokers -> Jens

Selectief lezen + op rare manier mensen achter zich krijgen + niet relevante informatie van Skype meenemen als 'bewijs'
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jens
Ten tweede geloof ik niet in Jannes en ik heb er over na zitten denken maar ik weet ook niet wie het wel is.. Jokersbrain
Omdat het toch geen mieter uitmaakt.
 

Deleted User - 487848581

Guest
Jens
Ten tweede geloof ik niet in Jannes en ik heb er over na zitten denken maar ik weet ook niet wie het wel is.. Jokersbrain
Omdat het toch geen mieter uitmaakt.

Als het je niet uitmaakt vind ik het wel raar dat je stem op Jens komt.
Want uit hetgeen wat volgt blijkt geen vertrouwen XD
 
Reactiescore
3.586
GG lijkt me slechtje overigens, benadrukte extra in dit potje dat hij mij nog eens prive wou spreken terwijl andere zoals Capri niet de behoefte hadden dit te vermelden. Mono ook eerder slechtje als goedje door zijn enorm harde meeloop stem op mij.
 
Reactiescore
167
Fijn dat je zelf al zegt wat voor een kansloze counterstem dit is. Als ik Joker verdacht vond stemde ik wel op hem, maar ik vind jou verdacht dus ik stem op jou. Zo werkt het spel toch? Waarom kijk ik dan niet verder dan m'n neus lang is?

Je maakt trouwens wel mooi gebruik van deze kans om je buiten de Joker lynch te houden.

Ik vind jou meer verdacht dan joker ;) om precies dezelfde reden wilde niemand blue lynchen en joker wel. Wat status wel niet doet
 
Reactiescore
3.586
Jenskeeuh slechtje
Mono slechtje
GG slechtje

Capri goedje
Tigor goedje
Royal goedje

Overzichtje! Gebaseerd op gevoel en kleine dingetjes.
 

DeletedUser8414

Guest
Jokers -> Jens

Selectief lezen + op rare manier mensen achter zich krijgen + niet relevante informatie van Skype meenemen als 'bewijs'
Ik quotte jou maar had net zo goed iemand anders kunnen quoten ja. Welke niet relevante info gebruik ik als bewijs?
 

Deleted User - 487848581

Guest
Ik quotte jou maar had net zo goed iemand anders kunnen quoten ja. Welke niet relevante info gebruik ik als bewijs?

Dat laatste skype stuff die je stuurde:
Claim? Wolf die onzin.
Gaat nergens over en is niet relevant, weet je zelf ook
 

DeletedUser8414

Guest
Dat laatste skype stuff die je stuurde:
Claim? Wolf die onzin.
Gaat nergens over en is niet relevant, weet je zelf ook
Ik wou alleen maar aantonen dat ik openstond om op andere dingen te gaan, maar als hij zo antwoord dat ik daar geen reden voor heb. Die log maakte dus geen deel uit van mijn bewijs. :)
 

Deleted User - 487848581

Guest
Ik wou alleen maar aantonen dat ik openstond om op andere dingen te gaan, maar als hij zo antwoord dat ik daar geen reden voor heb. Die log maakte dus geen deel uit van mijn bewijs. :)

Jij snapt toch ook dat iedereen met een stel hersens ziet dat jou 'val' echt waardeloos is.
Net alsof je als cupido dat echt doet.
en net alsof een wolf echt zou reageren.
Alsjeblieft zeg Jens.
Dat jij op iemand gaat met zulk waardeloos bewijs XD.
Valt me toch wel tegen van iemand met zo'n 'kaliber'

Je kunt veel over Jannes zeggen, maar dom is hij niet
 
Bovenaan