[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser74966

Guest
Hoe moet ik weten dat je net terug bent en heel die zooi. Je maakt dezelfde fout als sir thrones toen ik hem beulde en merk dit nu op. Zelf blijf je nu lekker tunnelen op yankee (En nee ik vertrouw hem ook niet helemaal ondanks de omstandigheden) maar het is wel makkelijk zo niet?
Ik tunnel niet meer op Yankee na ons laatste gesprekje, maar dat kun jij niet zien. Daarnaast is het inderdaad makkelijk te zeggen, maar ik melde mijn ergenis over de meeloopstemmen even. En nee, ik had geen voorkennis over deze lynch, daarom zei ik ook een 'als'. Dat ik met terug ben weet jij ook niet, maar ik had al gemeld dat ik ma DL, waarschijnlijk pas terug zou zijn rond kwart voor 7 ofzo? En hey, toevallig was ik dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.196
Agressief terwijl ik het enkel opmerk. Wat ik zeg is logisch en joker was de beste optie om yankee te redden. Ik hou jou en Mike dus ook in de gaten om in de reden van mijn vorige post.
 

DeletedUser74966

Guest
Agressief terwijl ik het enkel opmerk. Wat ik zeg is logisch en joker was de beste optie om yankee te redden. Ik hou jou en Mike dus ook in de gaten om in de reden van mijn vorige post.
En waarom zouden we Yankee redden? Is het zeker dat die goed is? Geef maar door dan.

En ja, het verloopt vandaag niet helemaal soepel door mijn* planning en* reacties van mensen dus ik raak lichtelijk geïrriteerd:confused:
 
Reactiescore
2.196
En waarom zouden we Yankee redden? Is het zeker dat die goed is? Geef maar door dan.

En ja, het verloopt vandaag niet helemaal soepel door mijn* planning en* reacties van mensen dus ik raak lichtelijk geïrriteerd:confused:

Nee is niet zeker en zoals ik al zei vertrouw ik hem ook niet maar voor dag 1 teveel risico. Snap je het principe wat ik opmerkte?
 

DeletedUser73696

Guest
Jokers -> Jens

Selectief lezen + op rare manier mensen achter zich krijgen + niet relevante informatie van Skype meenemen als 'bewijs'

Binnen 5 minuten, zonder enige inhoud is jou mening 360 graden gedraaid. Kreeg je van je mede wolfjes te horen dat het niet slim was op het laatste moment mee te lopen?
 

DeletedUser69459

Guest
Even over de lunch; ben ik de enige die hem nogal onsportief vind?

Misschien dat er idd wel andere meer inactief waren, maat zelf had hij ook amper posts. Heel onbegrijpelijk dat hjj gelunchd werd, is het niet. Maar we kunnen het in ons achterhoofd houden dat er een wolf kan zitten tussen de 3 die niet gestemd hebben.
 

DeletedUser

Guest
Misschien dat er idd wel andere meer inactief waren, maat zelf had hij ook amper posts. Heel onbegrijpelijk dat hjj gelunchd werd, is het niet. Maar we kunnen het in ons achterhoofd houden dat er een wolf kan zitten tussen de 3 die niet gestemd hebben.

Toch is het heeel onsportief om degene die voor de eerste x meedoet op te eten, onsportief EN ongunstig, want dan demotiveer je hem ook,
 
Reactiescore
1.015
Lunchen in het begin doe je op basis van activiteit. Leuk is het niet, maar als SC actiever was geweest zou hij ook niet de lunch zijn geweest. Dat is nu eenmaal het mechanisme erachter.
 

DeletedUser

Guest
Lunchen in het begin doe je op basis van activiteit. Leuk is het niet, maar als SC actiever was geweest zou hij ook niet de lunch zijn geweest. Dat is nu eenmaal het mechanisme erachter.

Ik snap dat SC inactief was, maar best logisch ook. Eerste x dat hij meespeelt, is nog vol aan het aftasten. Vind het beetje jammere lunch tbh ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Niks goodwill, het intereseert me oprecht geen zak of je me als slechtje of goedje aanziet. Ik vind het gewoon een trieste lunch, mag ik gerust zeggen.

Wat had dan geen trieste lunch geweest?
It's part of the game.
 
Bovenaan