[Speeltopic] WvW #258: Werewolves Unknown?

DeletedUser76681

Guest
Day 2

Duidelijker kon het niet zijn,
Beast Incarnate moest het slachtoffer worden

Hij was
.

Nacht 2
Jokersbrain sterft

Hij was
.

Damn Sterft

Hij was
.

Jessicavd sterft
Zij was
.


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76681

Guest
Inactiviteitsdode:
Monobear sterft aan inactiviteit hij was Burger
 

DeletedUser8414

Guest
Ik weet weer waarom ik verhullende speler haat.

Drie nachtdoden zullen wel lunch en welpactie zijn, derde is mogelijk een koppel of doodsdrankje. Iemand die weet wie van deze personen welke rol had?
 

DeletedUser66129

Guest
Capri ik heb het niet over alleen dat ooggetuige eerste dag actie doet. Het gaat mij over het hele plaatje. Ooggetuige, een extreem belangrijke rol, die gaat claimen op de eerste dag al? Dat is gewoon te dom voor woorden om zoiets te doen.
 

DeletedUser8414

Guest
Capri ik heb het niet over alleen dat ooggetuige eerste dag actie doet. Het gaat mij over het hele plaatje. Ooggetuige, een extreem belangrijke rol, die gaat claimen op de eerste dag al? Dat is gewoon te dom voor woorden om zoiets te doen.
Ik vond het ook geen slimme actie van de ooggetuige, maar hij claimde bij mij, dus dan kan ik er toch beter het maximum uithalen zodat er een wolf uitging of moest ik gewoon zeggen dat hij dom was met het risico dat hij bij mensen ging claimen die slechte bedoelingen hadden?

Als je meer uitleg wil kan ik die wel geven op skype, dan zal je begrijpen hoe alles tot stand kwam.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capri ik heb het niet over alleen dat ooggetuige eerste dag actie doet. Het gaat mij over het hele plaatje. Ooggetuige, een extreem belangrijke rol, die gaat claimen op de eerste dag al? Dat is gewoon te dom voor woorden om zoiets te doen.

Ja, dat klopt idd wel. Maar het heeft denk ik goed uitgepakt. BI zweeg, maar was wel online. Als hij goedje was geweest had hij zich verweerd. Tenzij hij inmiddels heel erg is veranderd.

Ik ken van geen van de spelers de rollen, iemand anders wel?
 

DeletedUser8414

Guest
Aangezien we door die verhullende speler niet zo veel hebben om op verder te gaan zal ik toch eens proberen een analyse te maken waar we mogelijk mee verder kunnen.

Day 2

Duidelijker kon het niet zijn,
Beast Incarnate moest het slachtoffer worden

Hij was
.

Nacht 2
Jokersbrain sterft

Hij was
.

Damn Sterft

Hij was
.

Jessicavd sterft
Zij was
.
Lynch Beast Incarnate zal wel degelijk wolf geweest zijn, zoals al vermeld heeft hij op geen enkel moment een poging gedaan tot weerwerk wat zo goed is als een bekentenis.

Dan zijn er nog vier opties voor de andere drie doden:
1) Lunch, welpactie en doodsheks
2) Lunch, welpactie en koppel
3) Lunch, doodsheks en koppel
(4) Doodsheks, welpactie en koppel)

De vierde lijkt me heel onwaarschijnlijk, de tweede acht ik ook iets onwaarschijnlijker is omdat ik vermoed dat Jessica gestorven is door de doodsheks. Ik had namelijk tegen een aantal mensen gezegd dat ik vermoed dat Jessica de welp is dus mogelijk zat daar een doodsheks tussen en heeft die de actie ingezet, eventueel kan hij/zij zich bekendmaken bij iemand die hij/zij vertrouwt omdat dit later nog nuttige info kan blijken.

De reden waarom ik Jessica ervan verdenk om welp te zijn is omdat ze een goede kennis is van game dus ze goed contact hadden, volgende log bevestigt dit ook:

[20-1-2017 17:05:00] Chris: Start je deze WvW ook weer?
[16:39:22] jessica van drunen: i am inn
[16:39:52] Chris: jeahhhh
[16:40:05] jessica van drunen: wacht nog op me roll
[16:40:09] Chris: Chill
[16:40:20] Chris: Ik hoop goedje voor jou ;)
[16:40:32] jessica van drunen: hoop t ook
[16:40:44] jessica van drunen: wat ben jij?
[16:40:49] jessica van drunen: g of s
[16:40:52] Chris: g
[16:40:55] Chris: As always
[16:41:10] jessica van drunen: spec of normal
[16:41:16] Chris: spec
[16:41:22] jessica van drunen: nice
[16:41:23] Chris: As always(rofl)
[16:41:47] jessica van drunen: als je cup ben koppel me dan ;)
[16:42:43] jessica van drunen: ben ook een goedje ;)
[16:43:01] Chris: Toppie
[16:43:34] Chris: En nee, ik kan me moeilijk koppelen met deze rol
[16:44:39] jessica van drunen: jammer
[16:45:31] Chris: Hahaha (rofl)
[16:45:56] Chris: Je had zin om nu als koppeltje te spelen dus :p
[16:46:14] jessica van drunen: ja leek me wel leuk
[16:46:23] Chris: Mij ook wel, maar helaas
[16:46:31] Chris: Help me btw even met het zoeken naar de welp ;)
[16:46:36] Chris: Die wil ik er alvast uit :0

[16:49:02] jessica van drunen: ik zal me best doen om mee te zoeken
[16:49:12] Chris: FIjn :p

Dit vetgedrukte deel lijkt me een indirecte claim naar non van game, jessica wist dus de rol. Zover ik weet heeft game met niet zoveel mensen meer gesproken. Het spreekt wel in jessica haar voordeel dat ze me deze log zelf doorstuurde, maar mogelijk dacht ze daar op dat moment niet bij na.

Ik heb nog alles even doorgelezen en het enige verdachte dat me momenteel nog echt opvalt is het gedrag van Netsky.

Zoals ik zei, ik kan geen activiteit beloven, is even iets tussendoor gewoon voor eventjes dit. Is dus niet zoals voorheen waar ik altijd rete actief mee deed met alles. Dus lijkt me zelf geen verstandige keuze om mij als BM te hebben.

Ik heb één keer eerder met hem gespeeld en toen wou hij heel graag BM worden, hij ging daarvoor zelfs beargumenteren en dergelijke terwijl hij nu gewoon aangeeft het niet te willen worden. Hij geeft hiervoor een verklaring die ik best wil geloven, maar of dit de waarheid is of iets om zichzelf in te dekken is moeilijk in te schatten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje vreemd vind. Netwerk potje, welp in het potje, een van de belangrijkste rollen die eerste dag all-in gaat en gelijk gaat claimen zonder nog enige info te weten. En dan vervolgens ook gelijk eerste dag actie te gaan gebruiken. Ik vind het zelf een beetje geloofwaardig.

Maar helaas is het niveau en activiteit binnen dit WvW ook erg achteruit gegaan merk ik. Niemand lijkt meer zelf na te durven denken en grotendeels de andere maar gewoon gaan volgen.

Ik weet dus nog niet wat ik wil gaan doen met stemming. De aantal meelopers vind ik ook weer erg makkelijk imo. Maar dat is tijdje al zo dat men zo graag mee loopt.
Je was ook de enige die gisteren ging dwarsliggen bij de stemming, alsnog een hele subtiele poging om te polsen of je mensen hun mening kon laten herzien?

Vervolgens ook kritiek op het algemene WvW niveau terwijl je eigen bijdragen dit potje best verwaarloosbaar te noemen is. Ik neig dan ook om op u te stemmen als er niks beter komt.

Ik moet me ook excuseren want rond 18u moet ik weg vandaag naar voetbal, dus ik ga vroeg stemmen.
 

DeletedUser66129

Guest
Mijn stem gaat naar Time4PlanB. En nee dat is niet om te counteren of wat dan ook. Ik zal even toelichten mijn stem.

Om te beginnen, heb vanmiddag redelijk wat nog gepraat met Jens en het een en ander overlegd etc. De reden dat ik BI indirect verdedig is omdat het me gewoon niet lekker zat met alles. Meeloopstemmen die eigenlijk veel te makkelijk mee gaan. En dan kijkende naar de rollen zou een Jens bijv. zomaar alles opzetten voor zichzelf. Kijk bijvoorbeeld naar verhullende speler. Deze is gewoon meer dan logisch dat die de 2e nacht zijn/haar actie in zet. Dus claimen dat ooggetuige BI als wolf heeft gezien kan niet eens in dit verhaal bevestigd worden zoals nu ook al is gebleken. Dan zijn er nog meerdere rollen etc. waardoor ik gewoon niet goed voelde om op BI te stemmen.

Achteraf als ik er over na denk is het wel logisch (ondanks dat de ooggetuige nog steeds rete dom is geweest om op de eerste dag te claimen). Maar hoe groot is de kans dat verhullende speler erin zit, vrij klein met het aantal rollen. Dus dan zou hij heel groot risico hebben genomen.

Tevens wil ik er wel bij zeggen, ik ben soms achterlijk, maar ik ben dus echt niet achterlijk om zomaar een medewolf op deze manier te verdedigen. Weet heus wel wat voor consequenties daaraan zullen zitten dan. Dus om mij er nu uit te stemmen gegrond op die reden, tsjaa.. @capri zou dit wel kunnen bevestigen dat ik echt niet zo dom voor zou doen.

Dan de reden waarom ik op Time stem. Ik begon natuurlijk met BI te 'verdedigen' met de reden omdat het gewoon niet klopte (dacht ik). Uiteindelijk bedacht ik me dat deze positie die er nu is gewoon ideaal is om volgende wolf te kunnen vinden dus ben maar gewoon zo verder gaan spelen. Waarom? Omdat een wolf nu juist een makkelijk slachtoffer wilt zoeken, en wie is nou makkelijker dan ik op dit moment.

Dus mijn reden voor mijn stem op Time:

Jens komt met verdenking wat in mijn ogen meer dan logisch is en ook de enige is van wie ik het verwachte. Vervolgens is de eerste om de stemming op gang te zetten Time, natuurlijk op mij. Ben toch eens verder gaan kijken met verbanden met BI. Want ik geloof het verhaal van claim van ooggetuige etc. nu wel na gesprek met Jens.

Daar gaan we weer, s6 allen.

BM wacht ik nog even mee, maar normaal zou dat aan een Netsky of Jens zijn. Ware het niet dat Richard me net kwetste met zijn uitspraak omtrent Sander :(.

Om te netwerken, druk 1

Keuze 1:
Om te netwerken, gelieve heer BI te bereiken op skype via gillerkiller16. Wenst u te converseren buiten de kantooruren, zal u moeten gaan naar keuze 2.

Keuze 2:
Deze keuze is er niet. Enkel contact binnen de kantooruren dus.

Oké, BI zei dus voor mij of Jenskeuh te willen stemmen als BM, prima maar Time stond hier niet tussen. Vervolgens komen 2 stemmen in korte tijd op Time:

Je hebt gelijk, dat ben ik je nog wel verschuldigd. :D

Time


En direct volgend komt BI ook met zijn stem op Time. Koos niet voor mij, ik heb tussentijd ook niks gezegd op AF of op skype maar blijkbaar ziet die time als beter BM.

Time, want Jens zegt dat hij geen BM kan worden. Erg verdacht is dat.

Dus vroeg me af waarom, maar dat is dan ook meer dan logisch. Ziet 2 BM stemmen op zijn (eventuele) medewolf en wilt dan natuurlijk hem als BM. Later heb ik zelf pas aangegeven dat ik geen BM wou worden.

Dan ook even de lynch op BI gisteren:

Hier nog even een quote van een bericht van Time. Kunnen we dit ook zien als een poging tot BI redden?

En gilles mag er niet op reageren? Zoals het eruit ziet ga ik wel op hem stemmen maar nu heb ik nog te weinig informatie over Jens dat ik hem ook niet vertrouw.
 
Reactiescore
2.193
Ja man want alle wolven stemmen op een medewolf als bm. Dan zou het wel heel makkelijk zijn om wolven te vangen.

Ik heb idd niet meteen op bi gestemd omdat ik eerst gilles zijn reactie wilde horen. Ik moet dus iemand blindelings geloven en meteen meelopen zonder zelf na te denken?

Daarnaast ken ik gilles, die zou zich echt wel zelf opofferen om zo de wolven te helpen.

Ben ik iets vergeten? Zit op tel namelijk. Wel respect voor de theorie tho.

Edit: normaal ben ik een redelijke speler, waarom zo minachtend naar mij als bm?
 

DeletedUser66129

Guest
Ja man want alle wolven stemmen op een medewolf als bm. Dan zou het wel heel makkelijk zijn om wolven te vangen.

Ik heb idd niet meteen op bi gestemd omdat ik eerst gilles zijn reactie wilde horen. Ik moet dus iemand blindelings geloven en meteen meelopen zonder zelf na te denken?

Daarnaast ken ik gilles, die zou zich echt wel zelf opofferen om zo de wolven te helpen.

Ben ik iets vergeten? Zit op tel namelijk. Wel respect voor de theorie tho.

Edit: normaal ben ik een redelijke speler, waarom zo minachtend naar mij als bm?

Wat is dan jou reden om op mij te stemmen behalve omdat Jens een opening op mij gooide? Dat ik anders ben zoals voorheen, ja dat klopt. Aantal weten de reden hier achter maar voor de rest houd ik dat graag privé. Andere reden van Jens dat ik ging dwarsliggen, ja maar dat heb ik net ook uitgelegd.

Je komt er heel simpel van af door op mij te stemmen (wat meer dan logisch is en tevens ook geldt voor kevin en watblaasjeinmijnoor). Je opent de stemming omdat je in mijn ogen bang bent dat het anders te laat van start gaat en eventueel nog verkeerde kant op botst dan (voor jou).

En nee ik ben nergens minachtend naar jou als BM? Weet niet waar je dat uit haalt. Mocht dat zo over komen dan is dat niet zo bedoelt iig.
 

DeletedUser64575

Guest
Wat is dan jou reden om op mij te stemmen behalve omdat Jens een opening op mij gooide? Dat ik anders ben zoals voorheen, ja dat klopt. Aantal weten de reden hier achter maar voor de rest houd ik dat graag privé. Andere reden van Jens dat ik ging dwarsliggen, ja maar dat heb ik net ook uitgelegd.

Je komt er heel simpel van af door op mij te stemmen (wat meer dan logisch is en tevens ook geldt voor kevin en watblaasjeinmijnoor). Je opent de stemming omdat je in mijn ogen bang bent dat het anders te laat van start gaat en eventueel nog verkeerde kant op botst dan (voor jou).

En nee ik ben nergens minachtend naar jou als BM? Weet niet waar je dat uit haalt. Mocht dat zo over komen dan is dat niet zo bedoelt iig.

Om mezelf even te verdedigen (wat eigenlijk niet eens nodig is): ik heb vanaf de eerste minuten met Jens genetwerkt en samen gebrainstormd over wolven, zoals we elk netwerkpotje doen. Het is dus niet dat ik blind volg, maar dat ik het na lang overleggen eens ben met Jens. Dat is het nadeel van netwerkpotjes, je ziet niet wat er op de achtergrond (onder de goedjes) gebeurt.

Daarnaast was ik de enige die dag 1 mijn lynchstem op jou zette. Of dat terecht was moet nog blijken.
 
Reactiescore
2.193
Wat is dan jou reden om op mij te stemmen behalve omdat Jens een opening op mij gooide? Dat ik anders ben zoals voorheen, ja dat klopt. Aantal weten de reden hier achter maar voor de rest houd ik dat graag privé. Andere reden van Jens dat ik ging dwarsliggen, ja maar dat heb ik net ook uitgelegd.

Je komt er heel simpel van af door op mij te stemmen (wat meer dan logisch is en tevens ook geldt voor kevin en watblaasjeinmijnoor). Je opent de stemming omdat je in mijn ogen bang bent dat het anders te laat van start gaat en eventueel nog verkeerde kant op botst dan (voor jou).

En nee ik ben nergens minachtend naar jou als BM? Weet niet waar je dat uit haalt. Mocht dat zo over komen dan is dat niet zo bedoelt iig.

Zag je war gebeuren? Ik niet en was het eens wat Jens zei dus stemde ik als eerst. Kon ook wachten maar dat is enkel nog kutter dus daarom opende ik het laat in de middag zodat niet alles (hopelijk) last minute zou komen.

Bang om gelynched te worden? Nja niemand wil gelynched worden wel?
 
Reactiescore
182
Om heel eerlijk te zijn vind ik de argumentatie van Netsky erg zwak.

Netsky
 
Bovenaan