[Speeltopic] WvW #258: Werewolves Unknown?

DeletedUser66129

Guest
Om heel eerlijk te zijn vind ik de argumentatie van Netsky erg zwak.

Netsky

En de argumenten tegen mij zijn dan erg sterk? Wauw..

Het is gewoon serieus omdat Jens geholpen werd door de ooggetuige dat iedereen ook echt blind mee gaat overal in? Als het zo gaat eindigen dan echt jammer..
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jens MVP van dit potje: *Netsky

Jij vindt dit wel lekker makkelijk zo, jij weet nu al dat Jens MVP van dit potje is? Komt het idee van Jens je wel goed uit ofzo? Sowieso wil ik de aandacht nog wel eventjes op WBJIMO leggen. Oa deze post, en onderstaande:

Precies dit. Het doel van WvW is toch om anderen ervan te overtuigen dat iemand wolf is, om deze er gezamenlijk als goedjes uit te stemmen? Dat is Jens hier duidelijk gelukt. Ik zie geen reden om geforceerd met een eigen mening te komen en zo een plan om er een potentiële wolf uit te stemmen tegen te werken. Zeker met iemand als BI is het lastig om hem te ontmaskeren als wolf en anderen ervan te overtuigen dat hij wolf is, dus als hij wolf is ben ik blij dat hij er zo vroeg mogelijk uit is.

Hij herhaalt hier eigenlijk gewoon precies wat ik heb gezegd en het is volkomen nutteloos. Bovendien benadrukt hij hier nog eens (onnodig) hij blij hij ermee is dat BI dood is. Oké, dan kan wel, maar moet je het er echt zo dik bovenop leggen?

Mijn stem gaat naar Time4PlanB. En nee dat is niet om te counteren of wat dan ook. Ik zal even toelichten mijn stem.

Om te beginnen, heb vanmiddag redelijk wat nog gepraat met Jens en het een en ander overlegd etc. De reden dat ik BI indirect verdedig is omdat het me gewoon niet lekker zat met alles. Meeloopstemmen die eigenlijk veel te makkelijk mee gaan. En dan kijkende naar de rollen zou een Jens bijv. zomaar alles opzetten voor zichzelf. Kijk bijvoorbeeld naar verhullende speler. Deze is gewoon meer dan logisch dat die de 2e nacht zijn/haar actie in zet. Dus claimen dat ooggetuige BI als wolf heeft gezien kan niet eens in dit verhaal bevestigd worden zoals nu ook al is gebleken. Dan zijn er nog meerdere rollen etc. waardoor ik gewoon niet goed voelde om op BI te stemmen.

Achteraf als ik er over na denk is het wel logisch (ondanks dat de ooggetuige nog steeds rete dom is geweest om op de eerste dag te claimen). Maar hoe groot is de kans dat verhullende speler erin zit, vrij klein met het aantal rollen. Dus dan zou hij heel groot risico hebben genomen.

Tevens wil ik er wel bij zeggen, ik ben soms achterlijk, maar ik ben dus echt niet achterlijk om zomaar een medewolf op deze manier te verdedigen. Weet heus wel wat voor consequenties daaraan zullen zitten dan. Dus om mij er nu uit te stemmen gegrond op die reden, tsjaa.. @capri zou dit wel kunnen bevestigen dat ik echt niet zo dom voor zou doen.

Dan de reden waarom ik op Time stem. Ik begon natuurlijk met BI te 'verdedigen' met de reden omdat het gewoon niet klopte (dacht ik). Uiteindelijk bedacht ik me dat deze positie die er nu is gewoon ideaal is om volgende wolf te kunnen vinden dus ben maar gewoon zo verder gaan spelen. Waarom? Omdat een wolf nu juist een makkelijk slachtoffer wilt zoeken, en wie is nou makkelijker dan ik op dit moment.

Dus mijn reden voor mijn stem op Time:

Jens komt met verdenking wat in mijn ogen meer dan logisch is en ook de enige is van wie ik het verwachte. Vervolgens is de eerste om de stemming op gang te zetten Time, natuurlijk op mij. Ben toch eens verder gaan kijken met verbanden met BI. Want ik geloof het verhaal van claim van ooggetuige etc. nu wel na gesprek met Jens.

Oké, BI zei dus voor mij of Jenskeuh te willen stemmen als BM, prima maar Time stond hier niet tussen. Vervolgens komen 2 stemmen in korte tijd op Time:

En direct volgend komt BI ook met zijn stem op Time. Koos niet voor mij, ik heb tussentijd ook niks gezegd op AF of op skype maar blijkbaar ziet die time als beter BM.

Dus vroeg me af waarom, maar dat is dan ook meer dan logisch. Ziet 2 BM stemmen op zijn (eventuele) medewolf en wilt dan natuurlijk hem als BM. Later heb ik zelf pas aangegeven dat ik geen BM wou worden.

Dan ook even de lynch op BI gisteren:

Hier nog even een quote van een bericht van Time. Kunnen we dit ook zien als een poging tot BI redden?

Ik word door deze post eigenlijk totaal niet overtuigt van het wolfzijn van Time.
Wel klopt het dat je een medewolf niet zo best wel obvious zou verdedigen terwijl het niet echt op zou vallen als je meeliep. Iedereen deed het en het is wat doods hier.
Overigens zeg je zelf dat je niet zo achterlijk bent dat jij zo'n duidelijjke link met Gilles zou laten zien, vervolgens 'verwijt' je Kenneth dat hij dat wel doet. Kenneth is net zo min achterlijk als jij. En als het andersom zou zijn (Gilles die duidelijk een band laat zien met Kenneth), Gilles is ook niet dom.

Ik ben dus allerminst overtuigt van Kenneth als wolf. Maar Jordy daarentegen...die zou het nog wel eens kunnen zijn!
 

DeletedUser66129

Guest
Jij vindt dit wel lekker makkelijk zo, jij weet nu al dat Jens MVP van dit potje is? Komt het idee van Jens je wel goed uit ofzo? Sowieso wil ik de aandacht nog wel eventjes op WBJIMO leggen. Oa deze post, en onderstaande:



Hij herhaalt hier eigenlijk gewoon precies wat ik heb gezegd en het is volkomen nutteloos. Bovendien benadrukt hij hier nog eens (onnodig) hij blij hij ermee is dat BI dood is. Oké, dan kan wel, maar moet je het er echt zo dik bovenop leggen?



Ik word door deze post eigenlijk totaal niet overtuigt van het wolfzijn van Time.
Wel klopt het dat je een medewolf niet zo best wel obvious zou verdedigen terwijl het niet echt op zou vallen als je meeliep. Iedereen deed het en het is wat doods hier.
Overigens zeg je zelf dat je niet zo achterlijk bent dat jij zo'n duidelijjke link met Gilles zou laten zien, vervolgens 'verwijt' je Kenneth dat hij dat wel doet. Kenneth is net zo min achterlijk als jij. En als het andersom zou zijn (Gilles die duidelijk een band laat zien met Kenneth), Gilles is ook niet dom.

Ik ben dus allerminst overtuigt van Kenneth als wolf. Maar Jordy daarentegen...die zou het nog wel eens kunnen zijn!

Ik denk wel dat een eventuele link tussen mij en BI meer voor de hand ligt tov die van Kenneth. En dat blijkt maar weer want iedereen gaat blind mee op mij stemmen.. :p
 

DeletedUser64575

Guest
Jij vindt dit wel lekker makkelijk zo, jij weet nu al dat Jens MVP van dit potje is? Komt het idee van Jens je wel goed uit ofzo? Sowieso wil ik de aandacht nog wel eventjes op WBJIMO leggen. Oa deze post, en onderstaande:



Hij herhaalt hier eigenlijk gewoon precies wat ik heb gezegd en het is volkomen nutteloos. Bovendien benadrukt hij hier nog eens (onnodig) hij blij hij ermee is dat BI dood is. Oké, dan kan wel, maar moet je het er echt zo dik bovenop leggen?



Ik word door deze post eigenlijk totaal niet overtuigt van het wolfzijn van Time.
Wel klopt het dat je een medewolf niet zo best wel obvious zou verdedigen terwijl het niet echt op zou vallen als je meeliep. Iedereen deed het en het is wat doods hier.
Overigens zeg je zelf dat je niet zo achterlijk bent dat jij zo'n duidelijjke link met Gilles zou laten zien, vervolgens 'verwijt' je Kenneth dat hij dat wel doet. Kenneth is net zo min achterlijk als jij. En als het andersom zou zijn (Gilles die duidelijk een band laat zien met Kenneth), Gilles is ook niet dom.

Ik ben dus allerminst overtuigt van Kenneth als wolf. Maar Jordy daarentegen...die zou het nog wel eens kunnen zijn!

Als je terugkijkt naar de stemming was ik de enige die dag 1 op Netsky stemde. Het idee komt me dus inderdaad goed uit, want ik vond hem sowieso al verdacht.

Ik begrijp je agressieve toon niet helemaal. Als BI wolf is ben ik enorm blij dat hij er vroeg uit ligt. Jij niet?

Zoals ik al zei, ik discussieer al vanaf de eerste minuten met Jens over mogelijke wolven, maar omdat dat op Skype gebeurt zie je daar in het topic niets van terug. Het is nu niet m'n bedoeling om met goedkope counters te komen, maar ik zie jou best eens welp zijn.


Lastminute stem tegen mij? En dan noemt ze mij de wolf :p
 

DeletedUser76681

Guest
Last but not least

Eerst en vooral mijn credits aan al diegene die hebben meegedaan. Ondanks mijn rare rolverdeling en de logica van de rollen, vond ik het wel een fijn potje. door het weinige deelnemers was het dan ook snel gedaan.

Even een overzichtje van dag 3:

Netsky is lynch Hij was maar een brave burger. Ondanks dat hij er niet veel was, en hij maar een simpele rol heeft is hij wel de enige die wat doorhad.
Daar bij werd Maroen1 de Lunch van Capri hij was de verhullende speler en zij Moederwolf. Maroen1 het mogelijke gedaan met zijn verhullig op dag 2.

Vervolgens werd Yankee als Zieke gewelpt door Jenskeuh ongelooflijk hoeveel mensen vertrouwen hadden in hem. Aangezien Time besloot om Samen met Jens een liefdeskoppel te vormen. burger + cupido.

Wat duidelijkheid over dag 2 zal nodig zijn om de excacte rollen te weten.

Op dag 2 hadden capri en BI als wolvenduo afgesproken om Jokersbrain (heks) te lunchen.
en besloot Jens om damn ooggetuige te welpen, vlak nadat Jessica (slet) besloot om bij Damn te gaan overnachten.

Daarbij wilde WBJIMO als dodenbezweerder steeds Jens saven :)

Mijn felicitaties aan @.TimeforplanB en @jenskeuh om deze avond te overleven als G/S koppel en ook om dit potje tot een einde te brengen.

Maar ook de rest, dank je wel om mee te doen in dit raar potje van mij.

Ook uit mijn fouten heb ik geleerd :)

en hop naar meerdere potjes (maar niet allemaal door mij geleid hoor!)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Daar zat dus het koppel. Ik vroeg het me al af:p

Overigens was Jens best lucky dat ik slechtje was, want hij had gelogen over zijn contact met Chris. Hij had zelf met Gilles contact gezocht, maar hoe dan ook zouden we dag 2 met hem in contact zijn gekomen.

Wel slim Jens, om te zeggen dat Kenneth jager was! Ik kon immers niet naar hem toe gaan om te vragen of ie jager was.
Waarom iedereen Jens vertrouwde snap ik niet btw.. Congratz Jens en Kenneth.

E: De slet gaat alleen maar dood als degene bij wie hij (in dit geval zij) slaapt wordt geluncht toch? Want de slet kan, no matters waar zij slaapt, worden gewelpt..
 

DeletedUser66129

Guest
noobies, ik zei nog bij sommige dat ik het niet helemaal vertrouwde van Jenskeuh. Uiteindelijk zaten mijn beredenering etc. verkeerd maar ik zat wel de goeie richting op..
 

DeletedUser66129

Guest
Daar zat dus het koppel. Ik vroeg het me al af:p

Overigens was Jens best lucky dat ik slechtje was, want hij had gelogen over zijn contact met Chris. Hij had zelf met Gilles contact gezocht, maar hoe dan ook zouden we dag 2 met hem in contact zijn gekomen.

Wel slim Jens, om te zeggen dat Kenneth jager was! Ik kon immers niet naar hem toe gaan om te vragen of ie jager was.
Waarom iedereen Jens vertrouwde snap ik niet btw.. Congratz Jens en Kenneth.

Hoho, iedereen Jens vertrouwde? :rolleyes:
 

DeletedUser64575

Guest
Applausje voor het enige levende goedje? :oops:

Overigens:

[24-Jan-17 11:41:58] Jens: als je iemand weet die het kan, zorg trouwens eens dat ik beschermd ben tegen de lunch vanavond :p
[24-Jan-17 11:42:03] Jens: grote kans dat ze mij proberen :p
[24-Jan-17 11:47:14] Jordy / WBJIMO: (Y)
[24-Jan-17 11:48:19] Jens: bedankt :D
[24-Jan-17 17:17:09] Jordy / WBJIMO: Als jij nou achteraf toch wolf blijkt he (rofl)
[24-Jan-17 17:17:23] Jordy / WBJIMO: Ik wil eigenlijk tegen jou stemmen
[24-Jan-17 17:17:35] Jordy / WBJIMO: Maar ik heb geen zin in die discussie (rofl)

Niet de enige die hem niet vertrouwde @*Netsky :D
Maar wel genoeg om hem te beschermen :p
 

DeletedUser8414

Guest
Winst. :D

Ik hoop dat je me ooit kan vergeven Jordy. :(

Het ging wel verdacht makkelijk om iedereen om te praten, ik had claims om nog een hele week te welpen. :D
Kenneth had toch weer geluk dat hij zo goed koos he.

@capricorno, ik had wel gezegd dat ik met game praatte hoor, dus ik had niet gelogen, jij keek er alleen overheen denk ik, maar aangezien je wolf was leek me dat niet de moeite u te overtuigen. Dus was niet dat ik zo lucky was.

[1/23/2017 5:00:20 PM] Susan Capricorno: Welke mensen?
[1/23/2017 5:00:37 PM] Jens: time, game, blaasje

Bedankt Arlena, was leuk potje ondanks de gekke rollen. Verhuller mag er echt nooit meer inzitten. :mad:
 
Reactiescore
2.181
Daar zat dus het koppel. Ik vroeg het me al af:p

Overigens was Jens best lucky dat ik slechtje was, want hij had gelogen over zijn contact met Chris. Hij had zelf met Gilles contact gezocht, maar hoe dan ook zouden we dag 2 met hem in contact zijn gekomen.

Wel slim Jens, om te zeggen dat Kenneth jager was! Ik kon immers niet naar hem toe gaan om te vragen of ie jager was.
Waarom iedereen Jens vertrouwde snap ik niet btw.. Congratz Jens en Kenneth.

E: De slet gaat alleen maar dood als degene bij wie hij (in dit geval zij) slaapt wordt geluncht toch? Want de slet kan, no matters waar zij slaapt, worden gewelpt..

Dat van jager was mijn idee! Enige echte bijdrage van me tho.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Winst. :D

Ik hoop dat je me ooit kan vergeven Jordy. :(

Het ging wel verdacht makkelijk om iedereen om te praten, ik had claims om nog een hele week te welpen. :D
Kenneth had toch weer geluk dat hij zo goed koos he.

@capricorno, ik had wel gezegd dat ik met game praatte hoor, dus ik had niet gelogen, jij keek er alleen overheen denk ik, maar aangezien je wolf was leek me dat niet de moeite u te overtuigen. Dus was niet dat ik zo lucky was.

[1/23/2017 5:00:20 PM] Susan Capricorno: Welke mensen?
[1/23/2017 5:00:37 PM] Jens: time, game, blaasje

Bedankt Arlena, was leuk potje ondanks de gekke rollen. Verhuller mag er echt nooit meer inzitten. :mad:

Lol:D Ik faal :X

Hoe ging capri dood?

Is eigenlijk nog wel een goede, maar nja, ze zouden wel hebben gewonnen:p
 

DeletedUser8414

Guest
We waren nog met 4. Ik en time stemmen capri waarbij time bm is dus zou nutteloze laatste dag zijn inderdaad.
 
Bovenaan