[Speeltopic] WvW #258: Werewolves Unknown?

Reactiescore
3.583
Ik zal het hier nog eens zeggen, voor mij is Jens de speler van het potje. Heb ook heel veel met hem gepraat en was altijd wantrouwig naar alles wat hij zei maar heb mij toch te makkelijk laten inpakken.

De ooggetuige had niet moeten claimen bij Jens dat is uiteindelijk wel het begin van het verlies geweest. Zelf heb ik ook nooit tegen iemand een claim gedaan en had ik de lunch dag 2 gestopt omdat Jens dacht dat hij target gingen worden net zoals WBJIMO die hem toen beschermde dus hij was wel veilig voor wolven geweest ^^ Jammer dat toen ik de lunch stopte ik juist de lunch was :( Wat ik nog altijd niet zo begrijp, waarom mij? :eek:
 

DeletedUser8414

Guest
Tactische keuze. Tijdens die dag was ik eerst niet van plan de ooggetuige te welpen omdat ik dacht dat alles naar mij zou wijzen maar later op de avond toch geswitcht om het wel te doen en jij wist als enige wie ooggetuige was dus ik wou sporen wissen. Ik vond het wel erg om te doen maar het moest om zelf te winnen. :(
 

DeletedUser77953

Guest
Beetje ongelukkig dat ik net bij de welp claim. Ik had helaas niet veel tijd voor dit potje en als ooggetuige zelf gaan zeggen dat je iemand als wolf hebt gezien is ook niet heel slim. Jens was de eerste die me aansprak dus heb ik het hem verteld zodat hij namens mij kon zeggen dat BI wolf was. Helaas was Jens dus welp waardoor die direct contact had met de wolven :p Als ik wat meer tijd had dan had ik dit wel wat anders gespeeld, maar helaas. Goed uitgespeeld Jens en Time :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik zal het hier nog eens zeggen, voor mij is Jens de speler van het potje. Heb ook heel veel met hem gepraat en was altijd wantrouwig naar alles wat hij zei maar heb mij toch te makkelijk laten inpakken.

De ooggetuige had niet moeten claimen bij Jens dat is uiteindelijk wel het begin van het verlies geweest. Zelf heb ik ook nooit tegen iemand een claim gedaan en had ik de lunch dag 2 gestopt omdat Jens dacht dat hij target gingen worden net zoals WBJIMO die hem toen beschermde dus hij was wel veilig voor wolven geweest ^^ Jammer dat toen ik de lunch stopte ik juist de lunch was :( Wat ik nog altijd niet zo begrijp, waarom mij? :eek:

Jij wist ook wie de ooggetuige was, Jens wist het en verder niemand. Als ooggetuige werd gewelpt was dat nogal gevaarlijk geweest voor Jens. En met jou als lunch zou het in principe doorgaan, dan maakte het niet uit of je bengel of heks was:p
 
Reactiescore
3.583
Haha oke :p Maarja goed gespeeld van Jens nogmaals :p Op naar het volgend potje kunnen we hem meteen lynchen !!!!!!!!!!!!!! En ik lunchen want ik heb het gevoel dat ik WOLF ga zijn!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser72524

Guest
Toch leuk potje, naar mijn mening zaten er wel wat fouten in, maar goed Tigor is door haar medeleider in de steek gelaten dus ik neem het haar ook niet kwalijk. Ik wil toch mijn kritiekpunten op haar geven met de hoop dat anderen ervan leren volgend potje, namelijk:
- Als er weinig spelers zijn verminder niet al te veel met burgers, haal ook speciaaltjes eraf.
- Haal bij weinig spelers zienende rollen eruit (zowel goedjes als slechtjes), tuurlijk zou je kunnen zeggen als ik een sjamaan en ziener erin doe is het in balans. Maar hierdoor wordt het wel meer een geluksfactor i.p.v. echt op skills gebaseerd.
- Gebruik bij een netwerkronde geen rollen als ooggetuige en zeker niet bij potjes met weinig spelers. Ik wil zelfs zeggen dat je uberhaupt bij claim potjes geen ooggetuige moet gebruiken.

Verder complimenten voor Jens om als slechtje leuk mee te doen en de meest actieve netwerker te zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76681

Guest
Toch leuk potje, naar mijn mening zaten er wel wat fouten in, maar goed Tigor is door haar medeleider in de steek gelaten dus ik neem het haar ook niet kwalijk. Ik wil toch mijn kritiekpunten op haar geven met de hoop dat anderen ervan leren volgend potje, namelijk:
- Als er weinig spelers zijn verminder niet al te veel met burgers, haal ook speciaaltjes erbij.
- Haal bij weinig spelers zienende rollen eruit (zowel goedjes als slechtjes), tuurlijk zou je kunnen zeggen als ik een sjamaan en ziener erin doe is het in balans. Maar hierdoor wordt het wel meer een geluksfactor i.p.v. echt op skills gebaseerd.
- Gebruik bij een netwerkronde geen rollen als ooggetuige en zeker niet bij potjes met weinig spelers. Ik wil zelfs zeggen dat je uberhaupt bij claim potjes geen ooggetuige moet gebruiken.

Verder complimenten voor Jens om als slechtje leuk mee te doen en de meest actieve netwerker te zijn.

Dank je sjoe :*
 
Bovenaan