[Speeltopic] WvW #253: Weerapen van Wakkerdam

DeletedUser18987

Guest
Lunch dag 7

De laatste aap vond het eigenlijk wel heerlijk, de hele apenrots voor hem zelf. Nu kon hij eindelijk eens winnen met Donkey Kong, die stomme Capricorno was veel te goed in dat verrekte apenspel. Na een aantal uren apenchillings op de apenrots, kreeg de laatste aap gigantische honger. De aap zat te denken, welke goedjes hadden tot nu toe het beste gesmaakt. Dat was snel bedacht, die burgemeesters waren allemaal zo enorm vol van zichzelf en daardoor overheerlijk. Het was daardoor snel besloten dat .TimeForPlanB vandaag aan zijn einde moest komen. De laatste aap zette een imposante recordtijd neer om bij het huis van .TimeForPlanB te komen. De bomen waren geen obstakels te noemen voor deze vaardige aap en het was meteen duidelijk waarom deze aap nog altijd in de race was om Wakkerdam in te nemen. .TimeForPlanB lag al rustig te dromen in zijn bedje over hoe hij Wakkerdam op de slotdag naar de overwinning kon brengen als burgemeester. Zo ver zal het helaas nooit komen voor deze aardige burger want hij werd nooit meer wakker, door toedoen van de laatste aap.
 

DeletedUser466

Guest
De weerwolven hopen dat de burgermeester de verkeerde persoon bm maakt?
 

DeletedUser48278

Guest
McAwesome geen aap nu capricorno infectie is. Little Devil ook niet.

Wolfflord ben jij aap?
 

DeletedUser466

Guest
Ik volg al een tijdje de wil en wet van BI en daarna ook van de opvolger(omdat ik achter BI stond) :)
 

DeletedUser48278

Guest
Dat heb ik door. Maar wel steeds tergend laat. Bovendien heb je niet net als McAwesome het argument mee dat je in het begin van het potje op een aap hebt gestemd/ gezeten.
 

DeletedUser48278

Guest
Net zoals Netsky - Little Devil overigens. (Netsky stemde ook op GreenGang.)

Volgens mij ben je toch echt aap. Enige kans dat je dit toe gaat geven?
 

DeletedUser466

Guest
Nope,
Want ik ben het niet. Jij stemde trouwens ook niet op Greengang!
 

DeletedUser

Guest
Sorry voor wat inactiviteit vandaag. En yes, toch gelijk met capri. Eens extra goed kijken naar wie niet op capri stemde.
 

DeletedUser75237

Guest
Een goede bijna-avond. Veel activiteit is nogal lastig met slechts 4 overgebleven spelers, Blue :tongue:. Maar deze stagnatie is enkel in het voordeel van de overgebleven weeraap dus zal ik er maar eens een begin aan breien.

Devil: loze opmerking, aangezien iedereen op Capri gestemd heeft. Je bent laat ingevallen natuurlijk, maar ook in die dagen heb je weinig bijgebracht... Het is dat je voorganger (Netsky) gespeeld heeft als een goedje en op dag 1 op een weeraap zat, dat ik jou als goedje bestempel.

Blijft er nog over: Marneus en thewolfflord. Zoals ik al gisteren zei ik m'n post, acht ik Marneus goedje, hij ging vlot mee op de weerapen, en hoewel dat natuurlijk geen vrijbrief is, heb ik bij het herlezen nog geen verdachte dingen gezien (zoals bij Capri wel duidelijk het geval was, constant tegenstribbelen bij de lynch). Ook het feit dat Capri de infectie bleek spreekt in zijn voordeel.

Thewolfflord, heeft imo het beste profiel om de overgebleven beginweeraap te zijn. Heeft altijd op goedjes gestemd, was weinig aanwezig maar was er wel altijd voor de deadline om een stem te plaatsen, en kwam pas echt in actief toen hij onder vuur kwam te liggen. Dat is grosso modo het typische profiel van een behoudend spelende weeraap. Daarnaast ging hij ook de voorbije dagen telkens wel mee op de wolven maar steevast erg laat. Gisteren probeerde hij me er wel erg makkelijk uit te lynchen, terwijl er eigenlijk geen echte argumenten op tafel lagen. Na m'n post ging hij ineens ook over op Capri. Ik zei het al heel wat dagen geleden: dit is heel verdacht en de optelsom van alles wat ik hier benoem heeft mij ervan overtuigd dat we hier met onze laatste weeraap te maken hebben.

Daarom: thewolfflord
 

DeletedUser48278

Guest
Eens ja. Jij bent denk ik heks omdat je tegelijk met Jokersbrain op de eerste dag had gestemd en hij daardoor opviel bij je. (Na Greengangs dood was je zeker van je zaak denk ik dan). LittleDevil stemde gisteren als eerste op capricorno trouwens dat zegt ook wel veel.

thewolfflord
 

DeletedUser466

Guest
Goedjes die me volgen is positief. Jij bent jezelf nu aan het verraden voor mij. Capri is een weeraap. Ik ben over het algemeen niet onfeilbaar, maar ik speel nu onfeilbaar en zal dat blijven doen. Ik ben hiervan zekerder dan GG trouwens, zelfde hoogte als van WBJIMO. De goedjes hebben dit potje over het algemeen niet te best gespeeld. Als ik zo zeker ben en 2 wolven hebben gelyncht terwijl ze het zelf niet zo voelen, geef mij 1 reden waarom ze me niet zouden volgen?

Ik die niet onfeilbaar ben, is geen reden.



Klopt, dat kan. Ikzelf gebruik nooit stemschema's, maar ik heb nog nooit iemand als slechtje een stemschema zien gebruiken. Nouja, Lytho zat ook op Capri, Time, kevindemen en een 4de. Geheel juist zitten op dat moment kan bijna niet dus if anything is Capri - Kevin wolf, want ik acht Time goed. Net als thewolfflord.

goed:
- vervanger Lunatic
- Time
- thewolfflord
- Ik

slecht: kevin

laatste 2 zitten vgm tussen deze 3:
- Capri
- Marneus (jij)
- McAwesome

Over McAwesome durf ik nog niks met zekerheid te zeggen. Speelt behoudend dus enorm grote kans op wolf zijn. Lytho was ook de lunch dag 4 en ook al claimt joker dat het zijn idee was, kan dat niet met zekerheid bevestigd worden. Jij hebt enkel kans op infectie. Capri heeft kans op beiden.

Het is aan jullie om dit vanaf morgen verder te zetten en af te maken.

Ik ga nog altijd de filosofie van Beast Incarnate volgen. McAwesome heeft vrij laat op de dag op Greengang gestemd, dus ik geloof hem.
Ik had vandaag en heb morgen een tentamen de lèah.

Het is trouwens moeilijk in te schatten of Awesome of Marneus wolf is.
Ik heb beide posts nagelezen, maar voor beide vallen dingen te zeggen die goed zijn.
De enigste die overblijft is devil. Het is gewoon uberhaupt kut dat die zo laat vervangen is...

Marneus
 

DeletedUser48278

Guest
'jij hebt enkel kans op infectie' - Beast Incarnate.

Welke filosofie volg je dan, als ik zo vrij mag zijn? De filosofie van het zeer selectief interpreteren van een post die iets minder relevant geworden is omdat er nog een dag verstreken is?

Je verdediging is tekenend voor dit potje, dat dan weer wel.
 
Bovenaan