[Speeltopic] WvW #253: Weerapen van Wakkerdam

DeletedUser48278

Guest
Burgerevents mogen inderdaad vaker. Ik vind burger zijn altijd enorm saai en raak snel ongemotiveerd als ik het ben, dit scheelde wel. En @capricorno ik dacht hetzelfde op dag 2. Ik zag 3x DZ staan op één pagina dus toen heb ik die stem er maar bij gegooid.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik denk dat ik ietwat impulsief was, maar ik dacht wel degelijk dat je aap was, of de kans vrij groot was omdat je wat inactief was maar toen ineens er meteen vrij hard in ging. Achteraf gezien is dat niet zo verdacht eigenlijk. Dat je op me stemde maakte me niet heel veel uit maar wellicht dat dat onbewust toch ook wat mee speelde.

Weinig rondes met jou gespeeld denk ik, maar ik zou nooit echt inactief gaan faken voor het spel. Dat vind ik gewoon niet fair. Ik ben veel liever wolf en dan uiteindelijk gelyncht worden dan inactief toch de overwinning pakken..
 

DeletedUser63354

Guest
Weinig rondes met jou gespeeld denk ik, maar ik zou nooit echt inactief gaan faken voor het spel. Dat vind ik gewoon niet fair. Ik ben veel liever wolf en dan uiteindelijk gelyncht worden dan inactief toch de overwinning pakken..

100% eens.
 

DeletedUser48278

Guest
Weinig rondes met jou gespeeld denk ik, maar ik zou nooit echt inactief gaan faken voor het spel. Dat vind ik gewoon niet fair. Ik ben veel liever wolf en dan uiteindelijk gelyncht worden dan inactief toch de overwinning pakken..

Ik zei ook niets over faken hoor, daar ga ik bij niemand van uit. Zelf zou ik dat ook nooit doen.
 
Bovenaan