[Speeltopic] WvW #253: Weerapen van Wakkerdam

Reactiescore
167
100% lynchscore. Wolfjes lunchen omdat je goed zit. Groter compliment kun je niet krijgen.
Verder ook erg goed geleid. Zelf heb ik na een dag als deze nooit nog de motivatie om een verhaal te schrijven, maar jullie zijn dat blijven doen en hebben verder ook geen fouten gemaakt. (volgens mij)

Burgerevents waren een leuk extraatje.

En dan nu nog even iets om over te spreken. De 1/4 verhouding? Meegevallen of tegengevallen?

Jij was de enige die we echt gelunched hebben omdat je het gewoon te goed doorhad haha
 

DeletedUser75237

Guest
Wauw, wat een mooi einde van dit spelletje :biggrin:

Complimentjes aan iedereen die meegedaan heeft, het ging niet allemaal van een leien dakje maar voor zover ik weet zijn de vouwen in het tafellaken wel platgestreken intussen! Een bijzondere vermelding voor 3 medespelers: Susan (Capri), die me motiveerde om alsnog verder te doen, want wou was gisteren even moedeloos toen ik de stemmen op me zag verschijnen, Twan (Blueknife), die vanaf het begin al ijzersterk aan het spelen was en Gilles (BI) die net op tijd vat kreeg op het dorp en ons slechtjesteam wel erg snel decimeerde, waarvoor m'n oprechte bewondering. Kleine noot ook nog voor Lunatic Ace, die misschien niet veel heeft meegepost maar wel een weeraap doodde met z'n dodendrankje en de eerste keer lunch op BI tegenhield.

Ook bedankt voor de prima spelleiding: jullie hebben het prima geleid, zowel op het forum als in de Skypechat. Vragen snel beantwoord, heel leuke verhaaltjes en prima alles in de hand gehouden, waarvoor dank.

En nu kan ik lekker eenzaam gaan zitten wezen in Wakkerdam :redface::tongue:
 

DeletedUser63354

Guest
Ook trouwens nog credits naar Tom (McAwesome), enige wolf die de overwinning wel verdiende. Was op dag 2 redelijk zeker van 3 goedjes:
- BI
- Freaker Play
- McAwesome.

Laatste heeft mij dus aardig misleid puur door goed spel.
 

DeletedUser18987

Guest
Dank voor de complimenten. Was erg leuk om eens te leiden. Ergerde me alleen af en toe eraan dat de toch niet al te lastige instellingen te lastig bleken voor de spelers. Speciaal complimenten voor mijn medeleider @Westkip. Foutloos geleid en erg goed meegedacht om de burgerevents etc. Kende hem voor dit potje niet eens en dit zijn eerste potje als spelleider. Mijn complimenten en vond het ook erg leuk om samen te leiden.

Gefeliciteerd aan de wolven dat ze na een bloedstollende slotfase alsnog weten te winnen.

@Marneus Calgar: Ben wel enigzins verbaasd dat jij op thewolfflord stemde eigenlijk. Jij was namelijk vrij snel met reageren bij het laatste burgerevent. Je won echter niet en thewolfflord postte vrijwel meteen na mijn post van het weerapenalarm in het topic. Had je dus kunnen weten en dacht dat je dat ook aangaf in PM :p
 
Reactiescore
1.015
Het zit erop. Gratz aan McAwesome, verreweg de sterkste aap en diegene die de overwinning wel verdiend. Mooi dat je het op de laatste dag nog kon draaien.

Voor de rest nogmaals m'n complimenten aan de leiding. Foutloze, maar vooral zeer leuk in elkaar gestoken, ronde. Kijk al uit naar jullie volgende ronde. Bedankt aan Blaasje om mijn verontschuldigingen te aanvaarden.
 

DeletedUser18987

Guest
Nog ff een overzichtje van dingen die je nog niet wist (of al wel :p):

Burgerevent dag 1 (weerapenalarm) --> Capricorno won 1 extra lynchstem.

Burgerevent dag 2 (weerapenalarm) --> Marneus Calgar won 1 extra lynchstem.

Lynch dag 2 --> zowel Capricorno als Marneus Calgar zetten extra lynchstem op .Royalist. terwijl die sowieso gelyncht zou worden.

Burgerevent dag 2 (activiteit) --> TheManWithItzBlueKnife zou winnen maar werd geluncht.
Daardoor ging de overwinning naar Beast Incarnate. en die won een dorpsgekactie.
Beast Incarnate. was sowieso de beste speler van het potje geweest maar had dus ook flink wat voorkennis.

Vervanging *Netsky --> *Netsky was ongemotiveerd om in deze drukke week WvW te spelen en vroeg om vervanging.

Lunch dag 3 --> Infectie-aap Kevindemen infecteerde burger Capricorno.

Burgerevent dag 4 (weerapenalarm) --> Freaker Play won 1 extra lynchstem. Een lynchstem die hij nooit heeft ingezet omdat hij die nacht geluncht werd.

Burgerevent dag 4 (activiteit) --> Marneus Calgar won een beulactie en beulde dorpsoudste Lytho anoniem.

Lunch dag 5 --> De weerapen probeerde Beast Incarnate. te lunchen maar heks Lunatic Ace stak daar een stokje voor.

Doodsdrankje dag 5 --> Heks Lunatic Ace doodde wolf Jokersbrain met zijn doodsdrankje.

Vervanging dag 5 --> Lunatic Ace ging een weekend weg en werd daarom vervangen door LittleDevil.

Burgerevent dag 6 (weerapenalarm) --> Thewolfflord won een jagersschot.

Lynch dag 8 --> Thewolfflord schoot LittleDevil dood met het jagersschot dat hij won tijdens het burgerevent van dag 6.
 

DeletedUser63354

Guest
'Lynch dag 2 --> zowel Capricorno als Marneus Calgar zetten extra lynchstem op .Royalist. terwijl die sowieso gelyncht zou worden.'


lol
 
Reactiescore
971
Niet verwacht dat McAwesome nog ging winnen, proficiat! Thanks Sven voor het geweldig potje ;).

In het overzicht staat overigens niets over de burgerstemming, maar dat vond ik wel veruit het grappigste moment. De burgers mochten alleen stemmen, maar toch stierven er 3 speciaaltjes.
 
Reactiescore
2.178
Waarom marneus waarom :p

Ik wou expres mcawesome lynchen eergisteren omdat capri daarna makkelijk geweest zou ziin. Maar marneus ging niet mee en wilde geen risico lopen. Word ik aangezien als aap xD

Expres die post van Kevin erbij gepakt maar dat mocht ook niet baten :(
 

DeletedUser48278

Guest
Ja best wel slecht. Ik speelde echt beroert dit potje. Eén dag zonder Beast Incarnate. en jou en meteen verneuk ik het. :D

@Svennieboys klopt, die dag dacht ik daar ook zeker aan, maar op de een of andere manier heb ik dat gisteren compleet genegeerd.
 

DeletedUser4045

Guest
Ja best wel slecht. Ik speelde echt beroert dit potje. Eén dag zonder Beast Incarnate. en jou en meteen verneuk ik het. :D

@Svennieboys klopt, die dag dacht ik daar ook zeker aan, maar op de een of andere manier heb ik dat gisteren compleet genegeerd.

Wat mij wel verbaasde was dat jij gewoon de beulactie als countervote gebruikte Marneus..

Beetje makkelijk vind ik.

Wat maakte mij zo verdacht dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Wat mij wel verbaasde was dat jij gewoon de beulactie als countervote gebruikte Marneus..

Beetje makkelijk vind ik.

Wat maakte mij zo verdacht dan?

Ik denk dat ik ietwat impulsief was, maar ik dacht wel degelijk dat je aap was, of de kans vrij groot was omdat je wat inactief was maar toen ineens er meteen vrij hard in ging. Achteraf gezien is dat niet zo verdacht eigenlijk. Dat je op me stemde maakte me niet heel veel uit maar wellicht dat dat onbewust toch ook wat mee speelde.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik vond het weer een leuk potje!

Credits aan de spelleiding top gedaan!! ^^

en natuurlijk Mcawesome gefeliciteerd! knap gespeeld :)

Maar ook mijn medespelers die 'dood' zijn vond het leuk om met jullie een potje te spelen (zonder de huilbuien er tussen natuurlijk)

Hop naar de volgende leuke potjes :D:rolleyes:
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik dacht dat ik hem best aardig speelde als infectie, maar valt vies tegen xD Kreeg van de één na de ander te horen dat ik duidelijk was geïnfecteerd.

@thewolfflord in het vervolg als het 3 goedjes vs 1 slechtje is en je ziet dat je de lynch wordt, doe dan een claimdood zodat het 2v1 wordt en ze nog een kans extra hebben om te winnen :p

Nah, is flauw spel, gewoon je dood accepteren :)

'Lynch dag 2 --> zowel Capricorno als Marneus Calgar zetten extra lynchstem op .Royalist. terwijl die sowieso gelyncht zou worden.'


lol

Ik dacht dat het verschil veel kleiner was:p

@Svennieboys en @Westkip, mijn complimenten voor het leiden. De burgerevents waren heel leuk (waardoor het zijn van burger ook echt leuk was voor mensen die dat normaal niet leuk vinden) en mogen wat mij betreft vaker. De verhaaltjes waren top en het leiden was super!
 
Bovenaan