[Speeltopic] WvW #245 New Girls in Town

DeletedUser73803

Guest
Kap met trollen als je daadwerkelijk bm wilt worden Sander, nee kap überhaupt maar met trollen :eek:
Blueknife voor bm.
Ennuh, good luck have fun allemaal!
 
Reactiescore
264
Mijn bm stem gaat op Blue, ik ben pas begin avond weer terug dus dan lees ik alles terug.
 

DeletedUser72524

Guest
Eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren wanneer BlueKnife voor het laatst een echte wolf heeft gevangen met een baanbrekende theorie, BlueKnife is altijd een stabiele speler zonder rare sprongen, wat hem een veilige BM-keuze maakt. Maar een echte wolvenvanger is hij niet. Als iemand aan het einde het volgende kan zeggen, dan verdient ie niet mijn BM-stem:

Ik heb een dilemma, iedereen doet verdacht.

Dit is een quote van het vorig potje, waar BlueKnife verschrikkelijk speelde (excuses Twan, geen aanval), was makkelijk over te halen en zat constant verkeerd. Ik zie dus niet waarom BlueKnife een goede keuze is in plaats van een veilige.

Omdat ik graag mijn BM stem heb op iemand die ik meer in staat acht tot het zijn van een wolvenvanger, zal mijn stem gaan naar:
Beast Incarnate.. Daarnaast speelt BI als wolvenvanger risicovol en als wolf is het riskant om zoveel risico te nemen, waardoor afwijkend gedrag makkelijk te herkennen is dan een een altijd stabiel (zonder risico) spelend BlueKnife.
 

DeletedUser38451

Guest
Mijn BM-stem gaat naar Yube. Op den duur moet hij toch wel bm worden?
 
Reactiescore
2.193
Lyonn, je was gewoon te onzeker of je wel mee moest trollen of dat het wellicht als lichtelijke aanval kon worden gezien.

Makkelijke stem, je weet dat het over Lyonn gaat

Mijn BM-stem gaat naar Yube. Op den duur moet hij toch wel bm worden?

Dus je stemt enkel op yube omdat hij wel een keer bm zou moeten worden?

Mylove, vorig potje goed bezig geweest.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Sanderverdomme zeg! Jullie hebben geen gelijk, Marwo krijgt geen wijntje van mij.

Dan nu een aantal vragen omtrent het potje:
- Mogen wolpen onbeperkt wolpen? Want anders kunnen ze gewoon losstrooien met hun wolpacties op goed geluk.
- Wat gebeurt er als een hartenbreker 2 spelers aanwijst van een triotje?
- Ik had het gekke idee om de hartenbreker te gebruiken om goedjes te confirmen (op een mogelijke infectie na, natuurlijk) en wellicht de hartenbreker bij 2 of 4 mensen. Hoe dan? Nou om simpelweg g/g koppels te laten claimen voor het zijn van een koppel, vervolgens zal de hartenbreker het koppeltje uit elkaar laten gaan. Maar krijgen we wel 2 mensen die van 2 anderen 100% weten dat ze goedjes zijn. Alleen vanwege een s/s koppel en een mogelijke infectie kan je niks met zekerheid zeggen. Maar een s/s koppel komt niet heel vaak voor en een geïnfecteerde wolp moet je pas gaan zoeken als je zeker weet dat er een Infectiewolp inzit. Tot Doe tijd is deze informatie hartstikke nuttig.

Als ze een slet wolpen mogen ze niet meer wolpen. En verder denk ik dat ze onbeperkt mogen wolpen, een welp die nooit opgroeit zegmaar.
Hartenbreker is neutraaltje geloof ik? Dus dan is het voor de hartenbreker niet logisch om dat plan te doen, en voor een koppeltje is het nogal risky om naar voren te treden, met de kans dat de hartenbreker inactief is, of er überhaupt niet in zit.
En ik ga ervanuit dat er een infectiewolp in zit, ik geloof dat Marwo wel houdt van infecties.

Het potje heet trouwens New girls in Town, wolv(p)en infiltreren altijd een stad binnen om voor onrust te zorgen. Dit keer is dit niet anders en moeten we dus zoeken bij diegene die net in onze stad zijn gekomen. Het is dus een juiste aanname door te zeggen dat de wolpen vrouwelijk zijn. Dit is ook meteen het moment dat ik mezelf aanmeld als burgemeester omdat er niemand is die zo afstotelijk is (innerlijk en uiterlijk) die vrouwen/meisjes weg kan jagen. Ik beloof dus dat onze dorp weer vrouw (wolp) vrij wordt.

Om te beginnen zal ik dus het goede voorbeeld geven met het wegstemmen van onze nieuwe infiltrant:
Caprikill

Omdat de titel zegt New girls in Town en niet New women in town Ben ik nog niet zeker van of Mylove ook een Wolf is of niet. Voor de zekerheid zal ik als burgemeester hier een onderzoeksteam op zetten.

Mvg
Uw beste optie voor het BM-schap

Shit, u got me there:(

Normaal gaat je bm stem direct op mij Capri, wat is de reden om nu te twijfelen?

Normaal heb je al gepost voordat ik mijn post maak. Nu was dat niet het geval. Normaal weet ik dus al dat je actief bent, of iig doorhebt dat het potje is begonnen. Nu wist ik dat niet zeker. Bovendien wacht ik wel vaker af om te kijken hoe actief mensen blijken te zijn.

Eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren wanneer BlueKnife voor het laatst een echte wolf heeft gevangen met een baanbrekende theorie, BlueKnife is altijd een stabiele speler zonder rare sprongen, wat hem een veilige BM-keuze maakt. Maar een echte wolvenvanger is hij niet. Als iemand aan het einde het volgende kan zeggen, dan verdient ie niet mijn BM-stem:

Dit is een quote van het vorig potje, waar BlueKnife verschrikkelijk speelde (excuses Twan, geen aanval), was makkelijk over te halen en zat constant verkeerd. Ik zie dus niet waarom BlueKnife een goede keuze is in plaats van een veilige.

Omdat ik graag mijn BM stem heb op iemand die ik meer in staat acht tot het zijn van een wolvenvanger, zal mijn stem gaan naar:
Beast Incarnate.. Daarnaast speelt BI als wolvenvanger risicovol en als wolf is het riskant om zoveel risico te nemen, waardoor afwijkend gedrag makkelijk te herkennen is dan een een altijd stabiel (zonder risico) spelend BlueKnife.

Blue is een stabiele speler ja, je kan van hem aan, en het is een ervaren speler. Ik heb de ervaring dat het een goede speler is, en hij heeft mij ook best een aantal keer gevangen als wolf zijnde. Iedere speler heeft z'n mindere dagen, om iemand daar meteen op af te rekenen..

Ik vind ook dat het zeker boven BI zit, is imo niet zo'n goede speler, maar dat is een meningsverschil. Maar het verschil tussen Blue en BI zit hem erin dat BI wel bokke sprongen maakt, en Blue niet. Dus dat alleen al zou maken dat Blue een betere BM is dan BI.

Lyonn, je was gewoon te onzeker of je wel mee moest trollen of dat het wellicht als lichtelijke aanval kon worden gezien.

Je strooit wel heel erg in het rond met die rode stemmen zeg. Maar goed, dat wijst eerder op een goedjes sander dan op een slechtjes Sander.

Mylove, aangezien ik niet weet of ik stemposts mag bewerken.

Vanwaar kies je voor MyLove?
 
Reactiescore
167
Pff balen dat vandaag al de deadline is, ik kan ivm met voetbal (nacompetitie) waarschijnlijk niet veel posten en had gehoopt dat de 1e deadline morgen zou zijn...

Mijn BM stem gaat in ieder geval alvast naar Beast Incarnate. Een van de betere WVWers in mijn ogen.
 

DeletedUser52001

Guest
Sanderverdomme zeg! Jullie hebben geen gelijk, Marwo krijgt geen wijntje van mij.

Dan nu een aantal vragen omtrent het potje:
- Mogen wolpen onbeperkt wolpen? Want anders kunnen ze gewoon losstrooien met hun wolpacties op goed geluk.
- Wat gebeurt er als een hartenbreker 2 spelers aanwijst van een triotje?
- Ik had het gekke idee om de hartenbreker te gebruiken om goedjes te confirmen (op een mogelijke infectie na, natuurlijk) en wellicht de hartenbreker bij 2 of 4 mensen. Hoe dan? Nou om simpelweg g/g koppels te laten claimen voor het zijn van een koppel, vervolgens zal de hartenbreker het koppeltje uit elkaar laten gaan. Maar krijgen we wel 2 mensen die van 2 anderen 100% weten dat ze goedjes zijn. Alleen vanwege een s/s koppel en een mogelijke infectie kan je niks met zekerheid zeggen. Maar een s/s koppel komt niet heel vaak voor en een geïnfecteerde wolp moet je pas gaan zoeken als je zeker weet dat er een Infectiewolp inzit. Tot Doe tijd is deze informatie hartstikke nuttig.

Ze mogen elke dag wolpen. Maar staat duidelijk in de regels lijkt me, ook omtrent sletten.

Lees de rol van hartenbreker nog maar een keer want het staat er duidelijk genoeg he xD Hij wijst 3x 1 iemand aan.
 

DeletedUser72524

Guest
Ze mogen elke dag wolpen. Maar staat duidelijk in de regels lijkt me, ook omtrent sletten.

Lees de rol van hartenbreker nog maar een keer want het staat er duidelijk genoeg he xD Hij wijst 3x 1 iemand aan.

Oow God, dus een wolp mag iedere dag opnieuw raden? Dat betekent dat ze al heel snel op goed geluk onze orakel kunnen vinden.

Makkelijke stem, je weet dat het over Lyonn gaat

Hoezo is dit een makkelijke stem? Is er een verbod om op Lyonn te stemmen, hij heeft evenveel kans om wolf te zijn als jij en ik, dus als hij een verdachte sprong maakt dan beloon ik hem met een lynchstem ;)
 
Reactiescore
2.193
Oow God, dus een wolp mag iedere dag opnieuw raden? Dat betekent dat ze al heel snel op goed geluk onze orakel kunnen vinden.

Bij een slet moeten ze beurt overslaan tho.



Hoezo is dit een makkelijke stem? Is er een verbod om op Lyonn te stemmen, hij heeft evenveel kans om wolf te zijn als jij en ik, dus als hij een verdachte sprong maakt dan beloon ik hem met een lynchstem ;)

Tuurlijk kan Lyonn wolf zijn, maar je vind het verdacht dat hij het pesten van jou (wat gewoon leuk is) weg edit. Hij heeft wel dingen gedaan in vorige potjes die meer verdacht zijn.
 

DeletedUser38451

Guest
Bij wanhopig meisje wordt de slet een burger en wordt de slet een burger.
 

DeletedUser73692

Guest
Mijn bm stem gaat naar Blue omdat ik niemand hier ken en hij redelijk goede reacties kreeg van andere spelers.

Mijn lynch stem gaat op dit moment naar Sander14 omdat ik vind dat hij te hard zijn best doet om Beast Incarnate. tot burgemeester te maken. Dus bij deze verdenk ik Beast Incarnate. ook.

Eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren wanneer BlueKnife voor het laatst een echte wolf heeft gevangen met een baanbrekende theorie, BlueKnife is altijd een stabiele speler zonder rare sprongen, wat hem een veilige BM-keuze maakt. Maar een echte wolvenvanger is hij niet. Als iemand aan het einde het volgende kan zeggen, dan verdient ie niet mijn BM-stem:



Dit is een quote van het vorig potje, waar BlueKnife verschrikkelijk speelde (excuses Twan, geen aanval), was makkelijk over te halen en zat constant verkeerd. Ik zie dus niet waarom BlueKnife een goede keuze is in plaats van een veilige.

Omdat ik graag mijn BM stem heb op iemand die ik meer in staat acht tot het zijn van een wolvenvanger, zal mijn stem gaan naar:
Beast Incarnate.. Daarnaast speelt BI als wolvenvanger risicovol en als wolf is het riskant om zoveel risico te nemen, waardoor afwijkend gedrag makkelijk te herkennen is dan een een altijd stabiel (zonder risico) spelend BlueKnife.
 
Bovenaan