[Speeltopic] WvW #245 New Girls in Town

DeletedUser52001

Guest
Weerwolven van Wakkerdam – New Girls in Town
pillow%20fight_1.png
“Weet je zeker dat we dit moeten doen?” Fluisterde een mannelijke stem. “Straks hebben ze ons door!” De eigenaar van de stem kijkt zenuwachtig om zich heen. “Wat, waarom zouden ze ons doorhebben?” Iemand anders mengt zich in het gesprek. “Onze cover is perfect. Onze outfits zijn subliem. Geen enkele vrouw die het verschil ziet! En dan kunnen we eindelijk wraak nemen. Bovendien, allemaal vrouwen in sexy pyjama’s. Dat is het sowieso al waard.” Anderen knikken. Het plan is perfect. Er worden allemaal nieuwe meiden uitgenodigd, dus niemand ziet dat ze er niet bij horen. Daarnaast, hun outfits waren echt subliem. Met de benen geschoren, de BH’s gevuld en de pruiken stevig vast gemaakt, heeft niemand door dat ze niet echt een vrouw zijn. Wat kan er nu fout gaan?

De mannen zijn geïnfiltreerd! Ze vonden alle sneaky sleep-overs van de vrouwen oneerlijk worden, en besloten er deze keer zelf bij te zijn, onuitgenodigd! Kunnen de vrouwen ze allemaal wegwerken voor de nacht om is, of worden de mannen de volgende ochtend als overwinnaars (met pikante foto’s) wakker?

Algemeen
Aantal dorpen: 1
Aantal spelers: Keuze uit de inschrijvingen
Hints: Nee
Klaagmuur: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Eindtijd stemmen: 22:00. Uitslag zo snel mogelijk daarna.
Speciale Rollen/Weerwolvenmoord naar: Marwolaeth via PM
Lynch: Rood en vetgedrukt in het topic.
Burgemeester: Blauw en vetgedrukt in het topic. Let op! Aangepaste regels omtrent burgemeester.
Netwerken/Claimen: Netwerken is niet toegestaan, claimen is wel toegestaan. Het is niet toegestaan om printscreens in het topic te plaatsen. In geen geval mogen berichten van de spelleider gekopieerd of verspreid worden, tenzij dit expliciet door de spelleider wordt aangegeven. Dit houdt dus ook in Skype quotes naar andere chats kopieren!
Extra instellingen: Van iedere persoon die dood gaat in de nacht zal er niet bij hebben staan waar aan hij dood is gegaan. Dit kan door de wolven zijn, door een heks, of wat dan ook.
Het potje is ook pas af als ik dat zeg, verwacht dus niet zomaar dat je hebt gewonnen. Een verwachtte meerderheid hoeft niet altijd een meerderheid te zijn!
Het is voor doden niet toegestaan om te praten met de levenden. Je kan meer verraden dan je denkt, dus hou je mond!

Er gaan geen burgers dit potje zijn. Wel verbazingwekkend veel sletten. Be warned.

Extra regel betreft blauwe stemmen: Elke dag mogen de spelers een blauwe stem uit brengen. De persoon die aan het einde van de dag de meeste blauwe stemmen heeft, is beschermt tegen de lynch en de lunch van die dag. (En wordt dus BM op dag 1) De bescherming tegen de lunch werkt als de kracht van een dorpsoudste, het beschermt maar 1x tegen de lunch. Dus als je de volgende dag weer de meeste blauwe stemmen hebt, en weer geluncht wordt, ga je wel dood. Het beschermt altijd tegen de lynch van die dag. De bescherming werkt niet tegen andere acties, zoals de beul, heks en wolp. (Bescherming is dus ook bij de lunch, enkel geldig voor de lunch van die dag en werkt niet door naar een andere dag)

Volgorde van acties
Deadline
Raaf
Lynch
Slet
Lunch
Wolp
Doodsdrankje
Wapensmid
Mytho
Orakel

De volgende acties zullen worden uitgevoerd op het moment dat ze binnenkomen. Alle dingen die na de deadline binnenkomen gebeuren dus helemaal aan het eind. (de volgende dag dus in principe)

Hartenbreker
Infectie
Anonieme Beul
 

DeletedUser52001

Guest
Mogelijke Rollen
Harige Sletwolp
Een rol die er altijd in zit bij de wolven. Dit is de wolp die de lunch opstuurt, en uitvoert. Alleen deze persoon mag de lunch insturen dus! Op het moment dat deze wolp een lunch instuurt, gaat hij ook op bezoek bij de speler die nacht. Hij heeft een wilde nacht, en eet aan het einde van de nacht deze persoon op, tenzij iets de lunch tegen houdt dus. Dit houdt in dat als je lunch bent, maar de lunch niet doorgaat, je een bericht krijgt dat de slet bij je op bezoek is geweest. Als de harige sletwolp sterft beslissen de wolven samen wie de nieuwe harige sletwolp wordt.

Infectiewolp
Kan elk moment van de dag iemand infecteren. Infectie wordt niet bekend gemaakt. Als de geïnfecteerde sterft zal hij sterven als wolp, niet als geïnfecteerde wolp. Niemand weet dus wie de infectie was behalve de wolven zelf!

Wolp
De wolp is een combinatie van een welp en een wolf. Eigenlijk gewoon een wolf met welpkrachten dus! Mag elke nacht de naam van een speler + zijn rol insturen. Heeft hij dit goed, sterft deze persoon. Heeft hij het fout, krijgt de persoon te horen dat er een mislukte welpactie op hem is uitgevoerd. Op het moment dat een slet gewolpt wordt, heeft de wolp een hele leuke nacht en mag hij de nacht erna niet wolpen. (Slaat dus 1 nacht over. Na die ene nacht mag hij wel weer wolpen) Let op! Alle andere wolven zijn automatisch ook wolp.

Wapensmid
Maakt geweren. Kan elke 3e dag iemand een jagersgeweer geven. Deze persoon wordt dus jager bovenop zijn huidige rol. Het zou dus ook kunnen dat een wolf een geweer krijgt. Hij blijft dan slechtje. Het wapen dat een persoon krijgt telt als bijrol, en kan dus niet gezien worden door een zienende rol. Geeft de wapensmid geen naam voor een wapen door, wordt dit door middel van een random generator gedaan.

Heks
De heks is in het bezit van een doodsdrankje. Dit drankje kan gebruikt worden om een speler te vermoorden. Let op! De heks heeft ook de mogelijkheid zijn drankjes (1 of meerdere) weg te geven aan een andere speler. Deze actie gebeurd op het moment dat hij binnen is gekomen. De drankjes zelf zijn nachtacties. Let op! Iedere speler heeft 1 actie om zichzelf te beschermen tegen de heks. Hij kan dan insturen: Ik bescherm mezelf vannacht tegen de heks. Als de heks iemand vermoord die zichzelf beschermt, is ze haar drankje kwijt en sterft de persoon niet. Een actie insturen = drankje kwijt, ongeacht of die door gaat of niet. (tenzij je voor de deadline de actie weer terugtrekt natuurlijk)

Orakel
Het orakel kan een visioen sturen van de rol van persoon A naar persoon B. Dit doet hij door te zeggen: Ik wil dat A, B ziet. A krijgt dan vervolgens de rol van B. Dus in praktijk houdt dit in dat het orakel enkel de naam van de geziene speler weet, en de speler die het visioen krijgt enkel de rol weet.

Raaf
De raaf stuurt elke dag voor de deadline een persoon op, die meer stemmen krijgt. Dit kan variëren van 1 tot 3 stemmen extra. (Zodat je nooit zeker weet hoeveel raven er in zitten)

Slet
Slet stuurt elke nacht in bij wie ze wil slapen. Wordt zij als lunch ingezonden maar slaapt ze bij iemand anders, gaat ze niet dood. Wordt de persoon bij wie ze slaapt geluncht, sterft ze wel. Het doodsdrankje en de wolpactie gaan gewoon door en killen enkel hun slachtoffer, onafhankelijk van wat de slet doet. In dit potje zijn er geen burgers, maar is elke burger een slet. (sleepovers, dan krijg je dat) De slet kan er voor kiezen om niet ergens te gaan slapen. Maar, bij de 4e keer dat ze dit doet (nergens slapen dus) sterft ze. Ook als ze nergens slaapt moet ze dit insturen!

Anonieme Beul
De beul kan eenmalig iemand vermoorden. Dit is een dagactie. De beul wordt niet bekend gemaakt. Let op! Omdat de beul niet bekend wordt gemaakt, kan hij nog steeds gewelpt worden als hij zijn actie al heeft uitgevoerd.

Hartenbreker
Neutrale rol, die leeft op het breken van relaties. Mag 3 maal een naam in sturen. Is die persoon koppel, dan wordt de relatie verbroken en horen beide spelers nu bij het team van de hartenbreker. Ze krijgen de naam van de hartenbreker te horen, maar niet van de andere koppels die eventueel opgebroken zijn. De hartenbreker en zijn team winnen zodra zij de enigen zijn die nog leven. Als een iemand van een verbroken koppel sterft, wordt het er niet bij vermeldt dat deze bij het team van de hartenbreker hoorde.

mythomaan
Moet dag twee een speler kiezen. Aan de hand van de rol van deze speler, zal hij een nieuwe rol toegewezen krijgen. Als hij een wolf ziet wordt hij sowieso wolf, bij elke andere rol is het onbekend of hij deze over neemt of een burger wordt. Als de mythomaan sterft na zijn verandering, sterft hij als die rol en wordt er niet bij vermeldt dat hij mythomaan was.

Jager
Bijrol dit potje. Je wordt jager als je een geweer krijgt van de wapensmid. Mag iemand mee de dood in nemen als hij sterft. Let op! Dit moet hij vooraf hebben aangegeven. Is er vooraf geen naam doorgegeven, sterft er niemand extra dus.

Wanhopig meisje
Dit is een bijrol. Het wanhopige meisje is hard opzoek naar de liefde. De eerste slet die bij haar slaapt, verliest haar krachten en wordt per direct koppel met het wanhopige meisje. Als de harige wolfslet haar luncht/bij haar slaapt, dan worden ze ook koppel. Maar dan verliest hij zijn krachten niet.) Vanaf dat moment, sterft de eerste slet/harige slet die bij de geliefde van het wanhopige meisje slaapt. (Ze is dan wel wanhopig, maar heel gevaarlijk. Een mes in het hart voor iedereen die durft te lang naar haar geliefde te kijken!) Standaard regels voor koppel gelden, g/g wint met goedjes, s/s met de slechtjes en g/s alleen. Als er meer mensen bij het wanhopige meisje slapen, ontstaat er dus een groter koppel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52001

Guest
Deelnemers
Rood = Dood
Blauw = BM

1. .TimeforplanB
2. Draakje - Hartenbreker - Lynch dag 1
3. Dirk-janusIV
4. Dark-knight - Heks - Lynch dag 2
5. Blue
6. Lyonn
7. Anthraxxis
8. Freaker Play
9. BI - Slet - Nacht dag 1
10. Bappos - Slet - Nacht dag 1

11. Yube
12. Mylove
13. Frisbee
14. GreenGang.
15. DemocratischeZwijmelaars
16. Sander
17. Dimi2000 - Slet - Nacht dag 2
18. Capri
19. MOH
20. CI
21. Ajbk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52001

Guest
Eerste Lynch en BM-stemming
Zaterdag om 22:00 is de eerste deadline, voor zowel de BM stemming, lynch, lunch, en speciale acties!

Vergeet niet de rollen en instellingen goed door te lezen.
 

DeletedUser52001

Guest
Gezien rollen versturen lang duurt, wacht even op mijn seintje voor je post :)
 

DeletedUser52001

Guest
Als het goed is heeft iedereen een rol ontvangen, dus posten maar!
Heb je nog geen rol, stuur me EERST een pm voor je gaat posten.
 

DeletedUser66944

Guest
Heb er zin in! Eerst eens beginnen met alle rollen te bekijken. Succes iedereen!

PS: niet koppelen aan mij pls :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Veel plezier en succes allemaal, ik heb er zin in! Ik ben als altijd weer beschikbaar voor BMstemmen:)
Mijn BM stem gaat wss op Blue, maar het hangt ervan af hoe actief hij vandaag gaat zijn.

Sander is wolf.

Nee, hij is Wolf.
 

DeletedUser72524

Guest
Sander is wolf.

Nee, hij is Wolf.

Sanderverdomme zeg! Jullie hebben geen gelijk, Marwo krijgt geen wijntje van mij.

Dan nu een aantal vragen omtrent het potje:
- Mogen wolpen onbeperkt wolpen? Want anders kunnen ze gewoon losstrooien met hun wolpacties op goed geluk.
- Wat gebeurt er als een hartenbreker 2 spelers aanwijst van een triotje?
- Ik had het gekke idee om de hartenbreker te gebruiken om goedjes te confirmen (op een mogelijke infectie na, natuurlijk) en wellicht de hartenbreker bij 2 of 4 mensen. Hoe dan? Nou om simpelweg g/g koppels te laten claimen voor het zijn van een koppel, vervolgens zal de hartenbreker het koppeltje uit elkaar laten gaan. Maar krijgen we wel 2 mensen die van 2 anderen 100% weten dat ze goedjes zijn. Alleen vanwege een s/s koppel en een mogelijke infectie kan je niks met zekerheid zeggen. Maar een s/s koppel komt niet heel vaak voor en een geïnfecteerde wolp moet je pas gaan zoeken als je zeker weet dat er een Infectiewolp inzit. Tot Doe tijd is deze informatie hartstikke nuttig.
 

DeletedUser72524

Guest
Het potje heet trouwens New girls in Town, wolv(p)en infiltreren altijd een stad binnen om voor onrust te zorgen. Dit keer is dit niet anders en moeten we dus zoeken bij diegene die net in onze stad zijn gekomen. Het is dus een juiste aanname door te zeggen dat de wolpen vrouwelijk zijn. Dit is ook meteen het moment dat ik mezelf aanmeld als burgemeester omdat er niemand is die zo afstotelijk is (innerlijk en uiterlijk) die vrouwen/meisjes weg kan jagen. Ik beloof dus dat onze dorp weer vrouw (wolp) vrij wordt.

Om te beginnen zal ik dus het goede voorbeeld geven met het wegstemmen van onze nieuwe infiltrant:
Caprikill

Omdat de titel zegt New girls in Town en niet New women in town Ben ik nog niet zeker van of Mylove ook een Wolf is of niet. Voor de zekerheid zal ik als burgemeester hier een onderzoeksteam op zetten.

Mvg
Uw beste optie voor het BM-schap
 

DeletedUser63354

Guest
Normaal gaat je bm stem direct op mij Capri, wat is de reden om nu te twijfelen?
 

DeletedUser74005

Guest
Bm-stemmen mogen ook mijn kant op!!!

Veel succes allemaal

PS. Sanderella, lees de inleiding. Er staat duidelijk dat het hier niet om infiltrerende vrouwen gaat, maar om mannen die infiltreren als vrouw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Hoi iedereen succes met dit potje :)

Wacht maakte jij geen opmerking over dat ik Sanderella ben? Waarom verwijder je het? Of was ik aan het hallucineren?

Bm-stemmen mogen ook mijn kant op!!!

Veel succes allemaal

PS. Sanderella, lees de inleiding. Er staat duidelijk dat het hier niet om infiltrerende vrouwen gaat, maar om mannen die infiltreren als vrouw.

Oow shit, je hebt gelijk. Dan vind ik het nog flauwer van Marwo dat ze mij geen wolf maakt, vanwege het verleden. Hoe dan ook dat zou van Capri en Mylove bewezen goedjes maken, maar aangezien ik geen wolf ben en volgens het verhaal dit wel moet zijn kan ik hier niet opbouwen.
 
Bovenaan