[Speeltopic] WvW #245 New Girls in Town

DeletedUser52001

Guest
Sorry voor de late reactie gisteren, is iets vrij ernstigs gebeurd prive dus daar was ik even heel druk mee.

Maar tis gewoon gebeurd, koppel had niets uitgemaakt want de overige 3 wolven waren sowieso in de meerderheid met blue als BM.
 
Reactiescore
264
Welke theorie :p enige wat je deed was lijstje klappen

Ookal zei dz yube, ik vond capri ook een betere keuze

Wat d8 je van deze:

Jaja als green wolf blijkt is capri sws wolf, dit zeg je niet meer op dag 3.

Mijn voorstel is Capri of green te lynchen ik stem mee op 1 van die 2(heb mijn stem nu op green staan) en als green of capri wolp blijkt dan kunnen we vandaar verder bouwen. Het voordeel is als capri wolp is dat we stuk meer info hebben, maar mijn gevoel zegt dat capri hier green ligt beschermde dus dat de lynch volgorde van deze 2 niet veel uitmaakt!

Voor de rest vermijden zij elkaar het hele potje al.

Hierbij roep ik de raaf ook op om mee te stemmen op 1 van deze 2, want deze dag is heel erg belangrijk!

1+1=2
 

DeletedUser38451

Guest
Wolfjes waren gewoon goed :D
Alle lynches zijn gemanipuleerd door de wolven lolled

Valt wel mee, dat de wolfjes goed waren. Meer dan de helft van de goedjes waren inactief. Jullie waren steeds online, daardoor hadden jullie overtal en later komt greengang actief meedoen.
 

DeletedUser63354

Guest
Valt wel mee, dat de wolfjes goed waren. Meer dan de helft van de goedjes waren inactief. Jullie waren steeds online, daardoor hadden jullie overtal en later komt greengang actief meedoen.

Wij kunnen er niks aan doen dat de goedjes inactief zijn.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wat waren de goedjes slecht :eek:

Ze zaten wel goed, alleen heeft Twan echt veel te veel macht:p

Ik zei toch capri en green jullie hadden mijn theorie gewoon moeten volgen in plaats van op tube gaan:p

Iedereen zei mijn naam, vanaf dag 1 ben ik elke dag bijna lynch geweest. En toch lieten jullie je overhalenxD

Valt wel mee, dat de wolfjes goed waren. Meer dan de helft van de goedjes waren inactief. Jullie waren steeds online, daardoor hadden jullie overtal en later komt greengang actief meedoen.

Dit met name, heel erg geluk gehad dat we met actieve wolven zaten. Voor hetzelfde geld waren 2 v/d 3 wolven, waaronder infectiewolp, inactief geweest. Dan hadden de goedjes gewonnen.
 

DeletedUser72524

Guest
Ja, ik dacht ik zeg na de lunch van dag 2 dat ik mytho was en hoopte, want ik wist daarna dat time slet was(nieuwe rol), dat ik een bewezen goedje kende. Ik wilde geluncht worden voor koppel.

Oow God, dit waswel enorm slim.

Ik zei toch capri en green jullie hadden mijn theorie gewoon moeten volgen in plaats van op tube gaan:p

Iedereen zei het nog steeds raar dat men afstapte. Ik had trouwens heksendrankje willen gebruiken op Green of Capri lag er net aan wie doe dag werd gelynched.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Maar Lyonn, waarom deed je ravenstemmen op DK, terwijl je mij er mákkelijk uit had kunnen knikkeren?
 
Bovenaan