[Speeltopic] WvW #239 - Eurotrip

Deleted User - 2265087

Guest
Yes, nu ik nog jarig ben ontvang ik graag de BM stemmen, rustig weekendje dit weekend, vrij van werk dus tijd om hier aandacht in te steken.

Oh en ik stem hoe dan ook altijd met een theorie, jeweetzelluf :cool:

:eek:
Ik ben je volgens mij vergeten te feliciteren ! Sorry:(

De verleiding was groot om op Stalov te stemmen, maar ik heb toch besloten om op Netsky te stemmen. Een zeer goede speler en hij geeft duidelijk aan actief te gaan zijn.

Was het sarcastisch of serieus, dat je op Stalov wilde stemmen.
Waarom dan eigenlijk op Stalov?

Ahzo, ik leer elk potje bij zo te zien want ik wist niet eens dat zo'n stem dan meetelde. Ik vond het vrij arrogant overkomen, zo van 'ik ben hier de ervaren speler, ik ben de beste'. Maar goed, verkeerde interpretatie dus.

Ik denk dat die interpretatie best wel klopt. Q zal hier wss ook wel de meest ervaren speler zijn, heeft er zo'n 200 ptjes op zitten.

Doe maar Quechua, heeft de mooiste ava ^^.
Verder ken ik hier niemand, dus nuja, iets anders om mijn keuze op te baseren heb ik niet echt.
En zelfs als ik dat had, zou ik waarschijnlijk bij deze stem blijven.

Je kent mij toch ook? Je speelde toch ook wel eens WvW op TW2 forum?

Oh, had gehoopt dat je wat langer had willen meedoen

De spelleiding vraagt om niet te veel te spammen, en wat doen ze zelf? :p
 

DeletedUser

Guest
Ook al klinkt Quechua niet heel enthousiast, en betwijfel ik of hij heel actief gaat zijn.
Als hij meedoet krijgt hij mijn stem haha.
 

DeletedUser

Guest
Waar precies ken jij hem van dan?

Nou, van de vele potjes die ik vroeger met hem heb gespeeld en daardoor weet ik ook dat Quechua een goeie speler is, en daarnaast heeft hij mij nooit zo gemogen haha, dus ja ik stem sowieso op hem als hij meedoet
 
Reactiescore
770
Mensen zouden heel graag op Stalov willen stemmen omdat dat al altijd een goedje is geweest en nooit wolf was. Wanneer hij dat was was ie altijd slecht ;)

Laat ons daarmee akkoord gaan.

Maar ik bied me niet aan als burgemeester heb er geen ervaring in mvg

Quechua als eeuwige burgemeester :)
 

DeletedUser5312

Guest
marwolaeth krijgt mn stem trouwens, ook zij heeft het verdiend
 

DeletedUser

Guest
Castiel. komt op mij over als een betrouwbaar persoon. Mijn BM stem heb je.
 

DeletedUser23144

Guest
Castiel. komt op mij over als een betrouwbaar persoon. Mijn BM stem heb je.

Hoe heb je deze mening opgebouwd? Dit potje heeft castiel pas 3 spam posts gemaakt, en het vorige potje heb je hem amper meegemaakt (hij was hier welp, dus ook al niet super betrouwbaar).
 

DeletedUser73098

Guest
Ik zet mijn stem op marwo, na het gekke vorige potje verdient hij dat wel :p
 

DeletedUser45617

Guest
Domme spelers mogen er ook wel eerder uit, zodra geen van de twee met gelijke stemmen duidelijk slecht zijn/je het niet weet. Of een meeloper. Liefst geen trauma meer dit potje.

Dit dus. Vanaf de zijlijn toekijken hoe er zo slecht gespeeld werd was verschrikkelijk :p.

Verder twijfel ik nog tussen Marwo en Netsky om BM op te stemmen, maar ik beslis straks wel :).
 

DeletedUser66129

Guest
Marwo vond ik ook wel goed spelen hoor vorig potje, ze maakt echt duidelijk wat ze wilt en komt uit met het overtuigen van andere, dat is iets wie ik ook graag als BM zie.
 

DeletedUser

Guest
Goedenmorgen, laat ik eens voor de verandering beginnen met een serieuze analyse post in plaats van de gebruikelijke trollposts waarmee ik normaal het potje open. Gaarne ga ik enkele opvallende uitspraken analyseren en ik ben benieuwd wat de rest van jullie hiervan vinden. Ik hoop dat jullie mijn inzet waarderen:)

Oud en vertrouwd, zoals elke ronde.

DZ
Ik wil mijn beschouwing van de opmerkelijke posts openen met een quote van een statement die Mikeeeee3 gemaakt heeft. Ik heb enkele al opmerkingen over gemaakt en graag sluit ik mij hierbij aan. Allereerst is een stem op DemocratischeZwijmelaars, gezien zijn inzet de afgelopen potjes, helemaal niet zo vertrouwd en daarbij vind ik het opvallend dat Mikeeeee3 niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Ik blijf het opvallend vinden dat Mikeeee3 het ene potje scherp is en goed meedoet en in het andere potje er duidelijk met de pet naar gooit. Deze post neigt alweer naar de tweede categorie, meestal duidt dit bij Mike echter op pure desintresse en daarom denk ik dat hij dit potje waarschijnlijk wel burger zou zijn.

Omdat ik een niks te verbergen heb, stel ik me beschikbaar voor BM.

Waarom wel

Die reden staat in de eerste alinea, maar vooral, omdat ik redelijk vaak online ben (telefoon) en de orde van 40+ spelers in toom kan houden. Bij gelijkspel, zal ik niet stemmen op die gene (oud taalgebruik) waar veel meeloopstemmen op zijn of die ik niet moet of die veel aan het spammen is. Ik stem dan op iemand die ik vermoed, als slechtje met een goede uitleg natuurlijk.

Waarom niet

Jaja, elke pluspunt heeft ook een minpuntje en dat is dat ik weinig ervaring heb met burgemeesterschap, maar voor alles moet een goed begin zijn.

Ik hoop iedereen hier goed geinformeerd te hebben, als er vragen zijn, zal ik ze beantwoorden.
De tweede quote die ik er bij wil pakken is een bericht dat Fobia met ons gedeeld heeft met op het oog goede redenen om burgemeester te worden ware het niet dat hij de taakomschrijving van een faire burgemeester geeft en het dus holle verkiezingsbeloften zijn. Daarbij vind ik de waarom niet ook zo makkelijk. Vervolgens hoor je hem niet meer....

Doe maar Quechua, heeft de mooiste ava ^^.
Verder ken ik hier niemand, dus nuja, iets anders om mijn keuze op te baseren heb ik niet echt.
En zelfs als ik dat had, zou ik waarschijnlijk bij deze stem blijven.
Dit is een volstrekte leugen aangezien RobinVe wel vaker meegespeeld heeft en echt wel minstens een paar namen van de dik 40+ spelers moet kennen. RobinVe is een speler die ik in de gaten ga houden de komende tijd. Hij moet Quechua kennen, hij moet mij kennen en hij moet zeker wel een dozijn andere spelers kennen.

Oh, had gehoopt dat je wat langer had willen meedoen

Scherp :D

Marwolaeth
Quechua klinkt niet erg enthousiast, DZ is het te vaak en Marwo verdient het wel na vorig potje. Verder zag ik een stem op mijzelf. Vreemd, want ik speel al maanden niet, dan speel ik een potje als wolf waar niemand me doorheeft en zou ik een goede wolf zijn? Anyway, ik ben te weinig online rondom deadlines
Ik vind het ook apart dat je een Burgemeesterstem krijgt omdat je een goede wolf kan spelen zonder dat de persoon ook weet of je een goede wolvenvanger bent. Ik zou wel van jou willen weten wat je hieruit concludeert want ik concludeer hier uit dat de persoon in kwestie misschien wel eens weer wolf met jou kan zijn :)

Iedereen succes en mijn MM stem gaat naar
Zeer interessante zinsbouw. Pugnator waarom stem je op Marshmallow als ik vragen mag? :)

Mensen zouden heel graag op Stalov willen stemmen omdat dat al altijd een goedje is geweest en nooit wolf was. Wanneer hij dat was was ie altijd slecht ;)

Laat ons daarmee akkoord gaan.

Maar ik bied me niet aan als burgemeester heb er geen ervaring in mvg

Quechua als eeuwige burgemeester :)
Hier zet ik grote vraagtekens bij. Waarom wil je geen burgemeester worden Stalov? Wil je niet in de spotlights staan? Het zeggen dat je NIET burgemeester wilt worden is altijd al verdacht geweest en deze post vormt hier zeer zeker geen uitzondering op.

Quechua is trouwens de belichaming van een goede Burgemeester, maar ook een zeer gevaarlijke wolf. Als hij BM wordt dan moet hij gezienerd worden. Ik heb liever een Burgemeester die altijd door de mand valt als deze persoon wolf is. Die persoon ben ikzelf. Jojor for BM! Feel the Jojor!
 

DeletedUser23144

Guest
Ik vind het ook apart dat je een Burgemeesterstem krijgt omdat je een goede wolf kan spelen zonder dat de persoon ook weet of je een goede wolvenvanger bent. Ik zou wel van jou willen weten wat je hieruit concludeert want ik concludeer hier uit dat de persoon in kwestie misschien wel eens weer wolf met jou kan zijn :)

Klinkt logisch, maar als wolf zou mijn interesse in BM stemmen nog veel kleiner zijn. Zou het niet super dom zijn om als wolf op een medewolf te stemmen als die medewolf niet online kan zijn tijdens stemmingen? Het zou best een wolf kunnen zijn die mij als een makkelijke BM stem ziet. Ik ben toch een vrij oude ervaren speler, dus voor een groot deel van de spelers zou het een logische stem zijn. Mijn conclusie samengevat is dus dat hij een minnetje krijgt, en dat ik erg benieuwd ben naar zijn eigen reactie

EDIT/ geen idee of ik al eens hiervoor met MM had gespeeld trouwens
 

DeletedUser

Guest
Klinkt logisch, maar als wolf zou mijn interesse in BM stemmen nog veel kleiner zijn. Zou het niet super dom zijn om als wolf op een medewolf te stemmen als die medewolf niet online kan zijn tijdens stemmingen? Het zou best een wolf kunnen zijn die mij als een makkelijke BM stem ziet. Ik ben toch een vrij oude ervaren speler, dus voor een groot deel van de spelers zou het een logische stem zijn. Mijn conclusie samengevat is dus dat hij een minnetje krijgt, en dat ik erg benieuwd ben naar zijn eigen reactie

EDIT/ geen idee of ik al eens hiervoor met MM had gespeeld trouwens

Blijkbaar als wolf
 
Bovenaan