[Speeltopic] WvW #239 - Eurotrip

DeletedUser74005

Guest
Stemmen mogen hierheen! Ik houd een overwinningsspeech, mocht ik jullie BM worden!

Marshmallow
 
Reactiescore
976
oelala een overwinningspeech dit zet me wel aan het denken om je bm te maken inplaats van op de vaste klanten

DZ is eigenlijk altijd iemand die veel stemmen voor het burgemeesterschap krijgt. Naar mijn mening niet echt terecht, of toch niet gebaseerd op prestaties vanaf mijn eerste potje. Vooral vriendjespolitiek gok ik.
 

DeletedUser63354

Guest
DZ is eigenlijk altijd iemand die veel stemmen voor het burgemeesterschap krijgt. Naar mijn mening niet echt terecht, of toch niet gebaseerd op prestaties vanaf mijn eerste potje. Vooral vriendjespolitiek gok ik.

Eens. Zie ik de laatste tijd veel vaker hier. Maargoed, dat krijg je ook als er niet echt goede spelers meer mee spelen.
 

DeletedUser72524

Guest
Update:
Openingspost is ook aangepast, maar voor de zekerheid.

Deadline:
10-03-2016, 22:00 de deadline voor zowel BM-stemming + lynch + speciale acties.

Verder gaan wij in tegenstelling tot de vorige potjes niet alleen de kwantiteit van de posts beoordelen, maar ook de intentie om daadwerkelijk bijdrage te leveren aan het potje.

Graag het nodige spam ook zo beperkt mogelijk houden, gezien het aantal spelers. Natuurlijk mag dit een beetje voor het spelpezier, maar probeer het beperkt te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77103

Guest
Succes allemaal!
BM stemmen mogen ook wel een keertje deze kant op! :D

Mijn BM is Draakje
 

DeletedUser13565

Guest
Heykes

Ik doe alleen mee omdat Noah dat graag wil

Quechua
 

DeletedUser64057

Guest
Eens. Zie ik de laatste tijd veel vaker hier. Maargoed, dat krijg je ook als er niet echt goede spelers meer mee spelen.

hmm maar het maakt in principe toch helemaal niet uit of een "goede speler" of slechte speler bm is?
aangezien een goede speler meer kan doen voor de slechtjes en goedjes als dat een slechte speler dat doet, in zovere kan je er dus eerder van spreken of je het aandurft een ervaren speler bm t maken met kans op een sterke rol voor de goedjes of dat je een kwalitatief mindere speler aan het roer zet om wat minder risico te nemen als goedjes zijnde.

ikzelf denk juist daarom dat een middenweg het beste ia en stem om die redenen ook niet altijd op de beste wvw spelers
 

DeletedUser58625

Guest
Raar, nog nooit gezien. Met welke reden dan? Om meer kans te hebben voor de BM te worden of gewoon louter het zich beschikbaar stellen als BM?

Het is een extra stem die je hebt, bovendien kan je op dag 1 eigenlijk enkel jezelf 100% vertrouwen (Quechua is ih verleden ook vaak BM geweest en wil wss daarom graag weer BM zijn).
 
Reactiescore
1.015
Normaal wordt er niet op zichzelf gestemd, als dat al mag tegenwoordig. Aangezien er nu een precedent is, doe ik lekker mee.

Beast Incarnate.
 
Reactiescore
976
Het is een extra stem die je hebt, bovendien kan je op dag 1 eigenlijk enkel jezelf 100% vertrouwen (Quechua is ih verleden ook vaak BM geweest en wil wss daarom graag weer BM zijn).

Ahzo, ik leer elk potje bij zo te zien want ik wist niet eens dat zo'n stem dan meetelde. Ik vond het vrij arrogant overkomen, zo van 'ik ben hier de ervaren speler, ik ben de beste'. Maar goed, verkeerde interpretatie dus.
 
Bovenaan