[Speeltopic] WvW #239 - Eurotrip

Deleted User - 2075062

Guest
Nou, daar gaan we met 46 totaal :p Ben benieuwd :D

BM kan hier weer heen uiteraard :)

BlueKnife
 

DeletedUser38451

Guest
Omdat ik een niks te verbergen heb, stel ik me beschikbaar voor BM.

Waarom wel

Die reden staat in de eerste alinea, maar vooral, omdat ik redelijk vaak online ben (telefoon) en de orde van 40+ spelers in toom kan houden. Bij gelijkspel, zal ik niet stemmen op die gene (oud taalgebruik) waar veel meeloopstemmen op zijn of die ik niet moet of die veel aan het spammen is. Ik stem dan op iemand die ik vermoed, als slechtje met een goede uitleg natuurlijk.

Waarom niet

Jaja, elke pluspunt heeft ook een minpuntje en dat is dat ik weinig ervaring heb met burgemeesterschap, maar voor alles moet een goed begin zijn.

Ik hoop iedereen hier goed geinformeerd te hebben, als er vragen zijn, zal ik ze beantwoorden.
 

DeletedUser58625

Guest
Ahzo, ik leer elk potje bij zo te zien want ik wist niet eens dat zo'n stem dan meetelde. Ik vond het vrij arrogant overkomen, zo van 'ik ben hier de ervaren speler, ik ben de beste'. Maar goed, verkeerde interpretatie dus.

Ik snap die interpretatie wel, dat is ook de reden dat velen niet op zichzelf stemmen :)
 

DeletedUser38451

Guest
Had ook een keer op mezelf gestemd, maar toen mocht het niet. Weet niet of het nu mag van de spelleiding.
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik een niks te verbergen heb, stel ik me beschikbaar voor BM.

Waarom wel

Die reden staat in de eerste alinea, maar vooral, omdat ik redelijk vaak online ben (telefoon) en de orde van 40+ spelers in toom kan houden. Bij gelijkspel, zal ik niet stemmen op die gene (oud taalgebruik) waar veel meeloopstemmen op zijn of die ik niet moet of die veel aan het spammen is. Ik stem dan op iemand die ik vermoed, als slechtje met een goede uitleg natuurlijk.

Waarom niet

Jaja, elke pluspunt heeft ook een minpuntje en dat is dat ik weinig ervaring heb met burgemeesterschap, maar voor alles moet een goed begin zijn.

Ik hoop iedereen hier goed geinformeerd te hebben, als er vragen zijn, zal ik ze beantwoorden.

En als het een gelijkspel is tussen mensen waarvan je niet vermoed dat ze slechtje zijn? Is je stem dan wel gebaseerd op wie je mag en wie het minst spamt?
 

DeletedUser

Guest
Beast Incarnate. ik heb vroeger in heel wat potjes op mezelf gestemd dus zo ontegenwoordig is het niet. En ik was zeker ook niet de enige.
Soit, ik heb altijd het meest respect gehad voor de spelstijl van quechua.

Iemand die niet in de kijker wil lopen als wolf en dat hier nu kennelijk wel doet. Toch moeten we opletten, uit iemand, die speelt zonder al te veel zin in het spel zijn gedrag, kun je vaak onmogelijk aflezen of hij of zij een wolf is en dat kan Quechua goed gebruiken dus het zou een tactiek kunnen zijn maar goed ik ga er niet van uit en geef hem dit zetje in de rug om verder zijn spelenthousiasme te verhogen!

Veel succes iedereen :D :D
 

DeletedUser

Guest
Doe maar Quechua, heeft de mooiste ava ^^.
Verder ken ik hier niemand, dus nuja, iets anders om mijn keuze op te baseren heb ik niet echt.
En zelfs als ik dat had, zou ik waarschijnlijk bij deze stem blijven.
 

DeletedUser52001

Guest
Ahzo, ik leer elk potje bij zo te zien want ik wist niet eens dat zo'n stem dan meetelde. Ik vond het vrij arrogant overkomen, zo van 'ik ben hier de ervaren speler, ik ben de beste'. Maar goed, verkeerde interpretatie dus.

Ligt er meestal ook aan wat de spelleider zegt. Sommige spelleiders verbieden het stemmen op jezelf, sommigen niet. Maar ja, komt idd arrogant over.

Doe maar Quechua, heeft de mooiste ava ^^.
Verder ken ik hier niemand, dus nuja, iets anders om mijn keuze op te baseren heb ik niet echt.
En zelfs als ik dat had, zou ik waarschijnlijk bij deze stem blijven.

He, jij komt me nog wel bekend voor, van ooit! xD




Gaat trouwens wat worden dit potje, hoop dat ik de tijd ga hebben alles door te lezen en dat men niet teveel spamt xad
 

DeletedUser38451

Guest
En als het een gelijkspel is tussen mensen waarvan je niet vermoed dat ze slechtje zijn? Is je stem dan wel gebaseerd op wie je mag en wie het minst spamt?

Op de speler die het minst spamt en ook dingen toevoegt.
Enkel minste spamt, hoeft niet direct iets toe te voegen.

En als het 2 inactiefjes zijn, dan kop of munt. Valt de munt op zijn kant trek ik een kaart.
 
Reactiescore
976
Maar zou dat ook niet de perfecte tactiek zijn?

Ik trek er geen voorbarige conclusies uit. Die quote is gewoon een bron van informatie die ik hier graag met iedereen deel. Je geeft duidelijk aan dat je als wolf geen motivatie hebt, dus ik verwacht sowieso wel motivatie van je. In de laatste potjes waarin je wolf was, vond ik het zeer moeilijk om je te herkennen aangezien je toen ook precies geen motivatie had en er dus weinig materiaal was om je te betrappen. Dat je nu met motivatie speelt kan onze zoektocht en het spel alleen maar ten goede komen want indien je een slechtje bent val je sneller door de mand en indien je een goedje bent hebben we een goed meedenkende speler met motivatie. Een actieve Yube = een win-win situatie.
 

DeletedUser58625

Guest
Op de speler die het minst spamt en ook dingen toevoegt.
Enkel minste spamt, hoeft niet direct iets toe te voegen.

En als het 2 inactiefjes zijn, dan kop of munt. Valt de munt op zijn kant trek ik een kaart.

Dat is puur objectief, je bent geen rechter, je bent BM, je moet dan kiezen wie eruit gaat op basis van eigen overtuigingen.
 
Bovenaan