[Speeltopic] WvW #239 - Eurotrip

DeletedUser52001

Guest
Domme spelers mogen er ook wel eerder uit, zodra geen van de twee met gelijke stemmen duidelijk slecht zijn/je het niet weet. Of een meeloper. Liefst geen trauma meer dit potje.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Domme spelers mogen er ook wel eerder uit, zodra geen van de twee met gelijke stemmen duidelijk slecht zijn/je het niet weet. Of een meeloper. Liefst geen trauma meer dit potje.

Oh, had gehoopt dat je wat langer had willen meedoen
 

DeletedUser23144

Guest
Marwolaeth
Quechua klinkt niet erg enthousiast, DZ is het te vaak en Marwo verdient het wel na vorig potje. Verder zag ik een stem op mijzelf. Vreemd, want ik speel al maanden niet, dan speel ik een potje als wolf waar niemand me doorheeft en zou ik een goede wolf zijn? Anyway, ik ben te weinig online rondom deadlines
 

DeletedUser65921

Guest
Op de speler die het minst spamt en ook dingen toevoegt.
Enkel minste spamt, hoeft niet direct iets toe te voegen.

En als het 2 inactiefjes zijn, dan kop of munt. Valt de munt op zijn kant trek ik een kaart.

Het is waarvan ik niet vermoed dat ze slechtje zijn.

Waarom verander je zo snel van gedacht als iemand een opmerking maakt?

Oh, had gehoopt dat je wat langer had willen meedoen

Marwo viel dood?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Domme spelers mogen er ook wel eerder uit, zodra geen van de twee met gelijke stemmen duidelijk slecht zijn/je het niet weet. Of een meeloper. Liefst geen trauma meer dit potje.

Haha ik merk nog enige frustratie van vorig potje :p Volledig terecht trouwens
 

DeletedUser58625

Guest
Marwolaeth
Quechua klinkt niet erg enthousiast, DZ is het te vaak en Marwo verdient het wel na vorig potje. Verder zag ik een stem op mijzelf. Vreemd, want ik speel al maanden niet, dan speel ik een potje als wolf waar niemand me doorheeft en zou ik een goede wolf zijn? Anyway, ik ben te weinig online rondom deadlines

Was ik ja, je was m'n helderst denkende medewolf dus mag wel, overigens is dat van die deadlines misschien wel een minpuntje ja.
 

DeletedUser73016

Guest
Ik moest lachen want de bel deed het niet.

Geniale spelleiders :D
 
Reactiescore
2.196
Waarom zou je westkip of MM wel of niet kiezen? Heb je argumentatie? Misschien wijzig ik ook wel

Ik vond beide in mijn eerste potje heel sterk spelen. Westkip was vervanger en was miss meteen iets te aggresief met spelen, daarom dat ik toch iets neig naar MM. Maar heb nog geen keuze kunnen maken.
 

DeletedUser72524

Guest
Update voor het slapen gaan:

Iedereen die nog tot minimaal 3 uur vannacht op blijft en de film Eurotrip nog niet heeft gezien. Jullie zijn verplicht om deze film-klassieker terug te kijken om de tijd te vullen (indien je je tijd niet besteedt aan dit geweldig potje).

PS: Hints zullen beter begrepen worden na het zien van deze film.
 
Reactiescore
976
Ik vond beide in mijn eerste potje heel sterk spelen. Westkip was vervanger en was miss meteen iets te aggresief met spelen, daarom dat ik toch iets neig naar MM. Maar heb nog geen keuze kunnen maken.

Ik had toen ook niets te vrezen omdat ik een zienerclaim achter de hand had. Dat heb ik nu niet, dus dat zal sowieso al minder zijn moest je dat echt storen. Door op die manier te spelen krijg je ook wel het meeste informatie te pakken. ;)
 

DeletedUser77103

Guest
Ik ben zo lang nog wel online maar nee bedankt :p andere keer
 

Deleted User - 2075062

Guest
Het is wel een fantastische film Felicia :p Heb hem wel al keer of 7 gezien.

Mi scusi :D
 

DeletedUser58625

Guest
Heb 'm ook al 2x gezien maar is al weer een hele tijd geleden, kan geïnteresseerden wel een goede streamlink bezorgen (waar evt subs kunnen toegevoegd worden). Maar terug naar het potje lijkt me :p
 
Reactiescore
2.196
Lijkt me best wel een saaie film :p

@Westkip: Het stoorde me niet, alleen het viel gewoon op :p Maar je hebt me toch wel overtuigd westkip
 

DeletedUser73696

Guest
De twee eerste verdachte posts en stemmen van het topic, tadaaaa.
Nu verdien ik het wel om BM te worden en anders mag Quechua het voor mij zijn.

Ze eindigde vorige ronde met 6 slechtjes, waaronder DZ. Wil je ontkennen dat hij het goed deed? Verder mag je me natrekken, altijd Netsky of DZ.
 
Bovenaan