DeletedUser63354
Guest
Beste spelers,
Leuk dat jullie meedoen. Laten we er een leuk spel van maken. Dat zal alleen maar gaan als iedereen daar in meehelpt. Ik ga er dan ook van uit dat jullie je uiterste best zullen doen en zo een leuk spel er van maken. Voor vragen kan je altijd naar mijn inbox. Gelieve geen vragen in het topic te stellen.
Nu eerst alle regels en rollen:
Instellingen.
...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : 15-25 (liefst zoveel mogelijk)
...................Hints : Nee.
...............Klaagmuur : Nee.
..........Afscheidsbrief : Nee.
...................Jager : Ja.
....................Heks : Ja.
.............Dorpsoudste : Ja.
............Beschermengel : Ja.
..................Ziener : Ja.
........Dodenfluisteraar : Nee.
.............Fluitspeler : Nee.
..................Cupido : Ja, bijrol.
.Geliefden kennen elkaar : Ja.
..Geliefden samen winnen : G\G met Goedjes. G\S met elkaar. S\S met slechtjes.
..................Wolven : Goh.
....................Welp : Ja.
...........Infectie wolf : Ja.
........Eindtijd stemmen : 21:30
.......Tijdstip verhalen : Zsm erna.
....Speciale Rollen naar : TheManWithItzBlueKnife
...Weerwolven Moord naar : TheManWithItzBlueKnife
...................Lynch : Rood en vet in het topic.
..........Inschrijvingen : Graag.
............Burgemeester : Wordt op dag 1 gekozen, dmv blauwe vetgedrukte stemmen. Als BM overlijdt kiest hij een nieuwe.
............Extra (MOGELIJKE) rollen :
- Sjamaan.
- Wapensmid.
- Orakel.
- Dorpsgestoorde.
- Cherubijntje
- Slet
- Assistent.
- Mythomaan
- Corrupte Burger.
.......Netwerken/Claimen : Netwerken en Claimen beiden aan.
......Extra instellingen : Er zullen misschien wat aanpassingen zijn bij een rol, maar die krijg je tijdens de pm wel te horen.
Ohja, het ligt aan het aantal spelers welke rollen erin gaan. Er doen ook rollen mee om te kunnen speculeren om iemands rol, ook claimen staat aan, dus succes ermee.
..........Aantal spelers : 15-25 (liefst zoveel mogelijk)
...................Hints : Nee.
...............Klaagmuur : Nee.
..........Afscheidsbrief : Nee.
...................Jager : Ja.
....................Heks : Ja.
.............Dorpsoudste : Ja.
............Beschermengel : Ja.
..................Ziener : Ja.
........Dodenfluisteraar : Nee.
.............Fluitspeler : Nee.
..................Cupido : Ja, bijrol.
.Geliefden kennen elkaar : Ja.
..Geliefden samen winnen : G\G met Goedjes. G\S met elkaar. S\S met slechtjes.
..................Wolven : Goh.
....................Welp : Ja.
...........Infectie wolf : Ja.
........Eindtijd stemmen : 21:30
.......Tijdstip verhalen : Zsm erna.
....Speciale Rollen naar : TheManWithItzBlueKnife
...Weerwolven Moord naar : TheManWithItzBlueKnife
...................Lynch : Rood en vet in het topic.
..........Inschrijvingen : Graag.
............Burgemeester : Wordt op dag 1 gekozen, dmv blauwe vetgedrukte stemmen. Als BM overlijdt kiest hij een nieuwe.
............Extra (MOGELIJKE) rollen :
- Sjamaan.
Een ziener die bij de slechtjes hoort.
Kan elke 3e dag iemand voorzien van een jagersgeweer. Kan zichzelf geen geweer geven, kan wel iemand anders vaker een geweer (extra kogels) geven
Het orakel is een goedje die visioenen verstuurt naar spelers. Zo kan hij bijvoorbeeld dit doen. Ik verstuur de rol van speler X naar speler A. Een soort zienering dus.
Dorpsgestoorde is de uitbreiding van de dorpsgek. Ipv 3 mensen ziet hij 5 mensen, maar krijgt hij maar van 3 mensen de rol (in willekeurige volgorde) te zien.
Het Cherubijntje is een opgroeiende beschermengel. Hij groeit op de 3e dag op, maar daar zitten wat regeltjes aan. Het Cherubijntje moet rollen raden om een actie uit te voeren. Burgers tellen niet. Als hij goed raadt (wat hij dus niet weet) mag hij 2 spelers beschermen (gelieve dit dus ook aan te geven). Binnen 3 dagen mag hij 3x een bescherming doen. Als hij 2 of 3x beschermt (en dus goed raadt) heeft groeit het Cherubijntje uit tot een beschermengel. Heeft hij 0 of 1x een goede rol geraden wordt het cherubijntje burger. Het Cherubijntje mag 1x per speler een rol goed raden.
De Slet is iemand die elke nacht ergens anders slaapt. Als de slet wordt gelunched terwijl ze bij iemand anders slaapt, zal ze niet sterven. Echter, als degene wordt gelunched bij wie ze slaapt zal zij ook mee sterven. Als de slet bij een wolf slaapt en de slet wordt gelunched, zal de lunch gewoon doorgaan.
De Assistent krijgt exact dezelfde rol als de Burgemeester als deze verkozen is (Na nacht 1 dus). Als de Assistent zelf Bm wordt, wordt hij burger.
Kiest op dag 2 een speler. Als deze speler wolf is, wordt de Mythomaan ook wolf. Is deze speler een ziener (dus ziener, dorpsgestoorde of orakel) dan zal deze ook die rol krijgen. Bij alle andere rollen zal de Mythomaan burger worden.
De Corrupte burger is een burger die na verloop van tijd zich zal aansluiten bij de slechtjes. Alle zieneringen op hem (behalve de Sjamaan) zullen als uitkomst gewoon 'burger' geven. De corrupte burger zal bij elke nacht 10 Euro krijgen van de wolven. Bij 40 euro is de burger overgehaald. Als de corrupte burger de speler raadt die die nacht gelunched gaat worden krijgt hij 10 euro extra. (oftewel, door de lunch te raden wordt je sneller toegevoegd bij de wolvenchat). Als de corrupte burger overgehaald is, zal er in het vervolg bij alle zieneringen 'Corrupte Burger' staan. De corrupte burger kan niet geinfecteerd worden, als dat gebeurt, zal de infectiewolf zijn infectie verliezen.
.......Netwerken/Claimen : Netwerken en Claimen beiden aan.
......Extra instellingen : Er zullen misschien wat aanpassingen zijn bij een rol, maar die krijg je tijdens de pm wel te horen.
Ohja, het ligt aan het aantal spelers welke rollen erin gaan. Er doen ook rollen mee om te kunnen speculeren om iemands rol, ook claimen staat aan, dus succes ermee.
Nachtvolgorde:
1. Lynch
2. Heks (levensdrankje)\Beschermengel\Cherubijntje
3. Lunch
4. Welp
5. Heks (doodsdrankje)
6. Wapensmid
7. Corrupte Burger krijgt geld\Mythomaan krijgt nieuwe rol.\Assistent krijgt nieuwe rol.
8. Ziener\Dorpsgestoorde\Orakel\Sjamaan
Laatst bewerkt door een moderator: