[Speeltopic] WvW #182 (de échte) Welke rol heb jij?

DeletedUser63354

Guest
2ldgfww.jpg



Beste spelers,

Leuk dat jullie meedoen. Laten we er een leuk spel van maken. Dat zal alleen maar gaan als iedereen daar in meehelpt. Ik ga er dan ook van uit dat jullie je uiterste best zullen doen en zo een leuk spel er van maken. Voor vragen kan je altijd naar mijn inbox. Gelieve geen vragen in het topic te stellen.
Nu eerst alle regels en rollen:



Instellingen.
...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : 15-25 (liefst zoveel mogelijk)

...................Hints : Nee.

...............Klaagmuur : Nee.
..........Afscheidsbrief : Nee.

...................Jager : Ja.
....................Heks : Ja.
.............Dorpsoudste : Ja.
............Beschermengel : Ja.
..................Ziener : Ja.
........Dodenfluisteraar : Nee.
.............Fluitspeler : Nee.

..................Cupido : Ja, bijrol.
.Geliefden kennen elkaar : Ja.
..Geliefden samen winnen : G\G met Goedjes. G\S met elkaar. S\S met slechtjes.

..................Wolven : Goh.
....................Welp : Ja.
...........Infectie wolf : Ja.

........Eindtijd stemmen : 21:30
.......Tijdstip verhalen : Zsm erna.

....Speciale Rollen naar : TheManWithItzBlueKnife
...Weerwolven Moord naar : TheManWithItzBlueKnife
...................Lynch : Rood en vet in het topic.

..........Inschrijvingen : Graag.

............Burgemeester : Wordt op dag 1 gekozen, dmv blauwe vetgedrukte stemmen. Als BM overlijdt kiest hij een nieuwe.

............Extra (MOGELIJKE) rollen :

- Sjamaan.
Een ziener die bij de slechtjes hoort.
- Wapensmid.
Kan elke 3e dag iemand voorzien van een jagersgeweer. Kan zichzelf geen geweer geven, kan wel iemand anders vaker een geweer (extra kogels) geven
- Orakel.
Het orakel is een goedje die visioenen verstuurt naar spelers. Zo kan hij bijvoorbeeld dit doen. Ik verstuur de rol van speler X naar speler A. Een soort zienering dus.
- Dorpsgestoorde.
Dorpsgestoorde is de uitbreiding van de dorpsgek. Ipv 3 mensen ziet hij 5 mensen, maar krijgt hij maar van 3 mensen de rol (in willekeurige volgorde) te zien.
- Cherubijntje
Het Cherubijntje is een opgroeiende beschermengel. Hij groeit op de 3e dag op, maar daar zitten wat regeltjes aan. Het Cherubijntje moet rollen raden om een actie uit te voeren. Burgers tellen niet. Als hij goed raadt (wat hij dus niet weet) mag hij 2 spelers beschermen (gelieve dit dus ook aan te geven). Binnen 3 dagen mag hij 3x een bescherming doen. Als hij 2 of 3x beschermt (en dus goed raadt) heeft groeit het Cherubijntje uit tot een beschermengel. Heeft hij 0 of 1x een goede rol geraden wordt het cherubijntje burger. Het Cherubijntje mag 1x per speler een rol goed raden.
- Slet
De Slet is iemand die elke nacht ergens anders slaapt. Als de slet wordt gelunched terwijl ze bij iemand anders slaapt, zal ze niet sterven. Echter, als degene wordt gelunched bij wie ze slaapt zal zij ook mee sterven. Als de slet bij een wolf slaapt en de slet wordt gelunched, zal de lunch gewoon doorgaan.
- Assistent.
De Assistent krijgt exact dezelfde rol als de Burgemeester als deze verkozen is (Na nacht 1 dus). Als de Assistent zelf Bm wordt, wordt hij burger.
- Mythomaan
Kiest op dag 2 een speler. Als deze speler wolf is, wordt de Mythomaan ook wolf. Is deze speler een ziener (dus ziener, dorpsgestoorde of orakel) dan zal deze ook die rol krijgen. Bij alle andere rollen zal de Mythomaan burger worden.
- Corrupte Burger.
De Corrupte burger is een burger die na verloop van tijd zich zal aansluiten bij de slechtjes. Alle zieneringen op hem (behalve de Sjamaan) zullen als uitkomst gewoon 'burger' geven. De corrupte burger zal bij elke nacht 10 Euro krijgen van de wolven. Bij 40 euro is de burger overgehaald. Als de corrupte burger de speler raadt die die nacht gelunched gaat worden krijgt hij 10 euro extra. (oftewel, door de lunch te raden wordt je sneller toegevoegd bij de wolvenchat). Als de corrupte burger overgehaald is, zal er in het vervolg bij alle zieneringen 'Corrupte Burger' staan. De corrupte burger kan niet geinfecteerd worden, als dat gebeurt, zal de infectiewolf zijn infectie verliezen.

.......Netwerken/Claimen : Netwerken en Claimen beiden aan.

......Extra instellingen : Er zullen misschien wat aanpassingen zijn bij een rol, maar die krijg je tijdens de pm wel te horen.
Ohja, het ligt aan het aantal spelers welke rollen erin gaan. Er doen ook rollen mee om te kunnen speculeren om iemands rol, ook claimen staat aan, dus succes ermee.

Nachtvolgorde:
1. Lynch
2. Heks (levensdrankje)\Beschermengel\Cherubijntje
3. Lunch
4. Welp
5. Heks (doodsdrankje)
6. Wapensmid
7. Corrupte Burger krijgt geld\Mythomaan krijgt nieuwe rol.\Assistent krijgt nieuwe rol.
8. Ziener\Dorpsgestoorde\Orakel\Sjamaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Deelnemerslijst.

1. Napoleon Bonaparte. - Welp - Lynch dag 2.
2. Flexibility
3. Eucalyptus Sunrise - Burger - Lynch dag 3.
4. PartOfTheGame - Burger - Lunch dag 1.
5. Dragon of Blaze Kunjack
6. Senne
7. Victorious - Sjamaan - Heks dag 3.
8. Empire of Statement - Burger - Lynch dag 1.
9. Snuf -> Dark Knight
10. arbeitman
11. nonkel jos - Wolf - Lynch dag 4.
12. Bappos
13. Emperor - Burger - Lunch dag 4.
14. Gekkou Hayate
15. Dream-About-It

Blauw = BM.
Rood = Dood.
Zwart = Levend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Eerste Deadline is 6-9-2014 21:30.
Verhaaltjes kunnen later komen ivm verjaardag.

Nog even een sidenote. Victorious is nog gebanned, ik heb met hem overlegd en gevraagd wanneer zn ban was afgelopen. Zijn ban eindigt 7-9-2014 7:00, dat is dus de dag na de eerste stemming. Ik heb met hem afgesproken dat hij alsnog mee kan doen als zijn ban is afgelopen (mits inzet).

Vanaf nu mogen jullie posten. Veel succes.

Vergeet niet de instellingen (EN DUS ALLE ROLLEN) nog eens goed door te lezen, want wie weet kom je voor verrassingen te staan.
 

DeletedUser66220

Guest
Ja leek me wel grappig hij zei zo op skype in de wolvenchat

ik bied me aan als bm

en toen dacht ik laat ik dat kopieeren
 

DeletedUser

Guest
Blue leidt, nu weet ik niet op wie ik BM moet stemmen.:(

(Aangezien Anthraxxis ook niet meedoet)
 

DeletedUser66220

Guest
Oke jongens, ik ga vanaf nu serieus spelen

Dus alle blauwe BM stemmen mogen naar mij.
 

DeletedUser16768

Guest
Gewoon op mij stemmen.

Napoleon en Flex, als dit het niveau gaat worden, stop dan direct.
 

DeletedUser66220

Guest
Oke jongens, ik ga vanaf nu serieus spelen

Dus alle blauwe BM stemmen mogen naar mij.

Gewoon op mij stemmen.

Napoleon en Flex, als dit het niveau gaat worden, stop dan direct.

Sorry maar in mijn vorige post zei ik dat ik serieus ga spelen en gelijk de volgende post ga jij zeggen dat ik serieus moet gaan spelen, terwijl ik het in mijn post al zei?
 

DeletedUser16768

Guest
Sorry maar in mijn vorige post zei ik dat ik serieus ga spelen en gelijk de volgende post ga jij zeggen dat ik serieus moet gaan spelen, terwijl ik het in mijn post al zei?

Kijk naar het tijdstip?
Ik zie dat Bappos nog eens meedoet! Leuk, komt het niveau alleen maar ten goede. Stemmen kunnen ook weer naar mij.

Dank, ik twijfel zelf nog tussen jou en Senne.
 

DeletedUser

Guest
Leuke spelerslijst deze keer! Napoleon en Flexibility moeten sowieso al niet rekenen op mijn BM-stem. Ik ben geen voorstander van nutteloos gespam. Nonkel jos, bappos of Senne lijken me 3 goede kandidaten. Bappos heeft een tijdje niet gespeeld als ik me niet vergis? Dus die zal wel extra gemotiveerd zijn. Bewijs het maar! Bappos.
 
Bovenaan