[Speeltopic] WvW #182 (de échte) Welke rol heb jij?

DeletedUser

Guest
Mja, als jullie bappos als bm willen np. Als die zich deze potje gewoon inzet hoor je mij ook niet klagen.
nonkel
 

DeletedUser16768

Guest
Vorig potje vergeten?



Met een linkje dat niet werkt?

Mijn probleem lees je toch duidelijk in mijn post? Je toont 0 inzet en dat klopt gewoon.

Nogmaals onzin, ik toon prima inzet al maanden.

http://forum.tribalwars.nl/misc.php?do=whoposted&t=178281
http://forum.tribalwars.nl/misc.php?do=whoposted&t=178022

Ook nogmaals: wat heb je tegen mij? Ik heb bewijs dat ik inzet toon, jij niet van niet. Is dan alleen het moderator-gedeelte wat je tegen zit?
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, ik heb niks persoonlijks tegen mods. Ik weet van de potjes die wij beiden spelen dat jij niet veel inzet toonde en vaak alleen maar stemde en als iemand reageerde een kort antwoord terug gaf. Dat was de reden dat ik me afvroeg waarom iedereen op je stemde.
 

DeletedUser16768

Guest
Nee hoor, ik heb niks persoonlijks tegen mods. Ik weet van de potjes die wij beiden spelen dat jij niet veel inzet toonde en vaak alleen maar stemde en als iemand reageerde een kort antwoord terug gaf. Dat was de reden dat ik me afvroeg waarom iedereen op je stemde.

En ik laat je zien dat je ongelijk hebt en alsnog wil je dat ongelijk niet toegeven.
Dus je zwartmakerij slaat nergens op.
 
Reactiescore
1.577

DeletedUser

Guest
En ik laat je zien dat je ongelijk hebt en alsnog wil je dat ongelijk niet toegeven.
Dus je zwartmakerij slaat nergens op.

Ja, je laat screens zien van het aantal posts dat je maakt. Of ze nuttigs zijn is een andere kwestie.
 

DeletedUser65460

Guest
Tussen alle nutteloze discussies toch enkele opvallende posts gevonden..



Lekker gefundeerd ook!!



Aanvallen zonder daar een reden voor te hebben?



Rolletje van Senne zoeken?

Dankje dat je me opvallend vindt, ik hou ook van jou <3.

Mvg
 

DeletedUser16768

Guest
Ja, je laat screens zien van het aantal posts dat je maakt. Of ze nuttigs zijn is een andere kwestie.

Dan lees je de posts en zie je dat het wel zo is.
Nogmaals je hebt 0,0 bewijs dat het niet zo is en ik wel bewijs dat het wel zo is.

Doe niet zo moeilijk man.
 

DeletedUser

Guest
Dan lees je de posts en zie je dat het wel zo is.
Nogmaals je hebt 0,0 bewijs dat het niet zo is en ik wel bewijs dat het wel zo is.

Doe niet zo moeilijk man.

Je hoeft hier niet te role playen he. Je kan gewoon normaal posten.

Praatjes vullen geen gaatjes?

Nog zelf ook van plan iets anders te posten?

Hoezo gehaat? We stellen gewoon vragen.
Waarom wil je Bik en rode trap beschermen?

Heeft hij stemmen op hem dan?

Kap eens met dat irritante sterretje overigens.

Nee ik liet iedereen er uit die op een goedje stemde.
Dat kan je toch wel zien of niet?

Hier wat voorbeelden van jou posts in wvw 179. En dan ga je zeggen dat ze 100x nuttiger waren dan wat ik tot nu toe had gepost? (rofl). Je gaat me niet zeggen dat dit nuttige posts zijn of wel? En dan te bedenken dat de in de eerste 10? pagina's was en je in dat topic 29 berichten had.
 

DeletedUser

Guest
Maar uhm, ik schakel over naar mijn mobiel dus je hoeft vanavond geen tegenreactie meer te verwachten. Morgen zal ik je eventuele tegenreacties wel beantwoorden.
 
Reactiescore
1.577
Ja, je laat screens zien van het aantal posts dat je maakt. Of ze nuttigs zijn is een andere kwestie.

Of ze nuttig zijn of niet, zegt meer over zijn speelstijl. Dat zegt niets over zijn rol, dus lijkt me ook redelijk irrelevant, net als de hele discussie trouwens.

Dankje dat je me opvallend vindt, ik hou ook van jou <3.

Mvg

Dit is de typische EoS als hij speelt als slechtje..
 

DeletedUser

Guest
Of ze nuttig zijn of niet, zegt meer over zijn speelstijl. Dat zegt niets over zijn rol, dus lijkt me ook redelijk irrelevant, net als de hele discussie trouwens.

Nou, eigenlijk niet. Ik zie niet in waarom je een speler als bm zou kiezen die alleen maar actief doet maar verder niet opzoek is naar wolven.
 

DeletedUser16768

Guest
Hier wat voorbeelden van jou posts in wvw 179. En dan ga je zeggen dat ze 100x nuttiger waren dan wat ik tot nu toe had gepost? (rofl). Je gaat me niet zeggen dat dit nuttige posts zijn of wel? En dan te bedenken dat de in de eerste 10? pagina's was en je in dat topic 29 berichten had.

Wat is er niet relevant aan het uitdagen van andere personen om te posten?
Verder pak je expres de andere posts niet erbij?

Empire of Statement, grote kans dat die wolf is ja.
 
Reactiescore
1.577
Nou, eigenlijk niet. Ik zie niet in waarom je een speler als bm zou kiezen die alleen maar actief doet maar verder niet opzoek is naar wolven.

Ik kan me anders ook wel potjes herinneren waarin Bappos wel goed op dreef was. Je hebt wel gelijke dat hij wisselvallig speelt, maar omdat het even geleden is, zal hij wel zijn beste beentje voorzetten. Er is ook gewoon een gebrek aan beter.

Zeg maar Andy. Heb je argumenten?

Neen, enkel een vermoeden dat jij enkel bevestigt met dergelijke posts.
 

DeletedUser65460

Guest
Ik kan me anders ook wel potjes herinneren waarin Bappos wel goed op dreef was. Je hebt wel gelijke dat hij wisselvallig speelt, maar omdat het even geleden is, zal hij wel zijn beste beentje voorzetten. Er is ook gewoon een gebrek aan beter.



Neen, enkel een vermoeden dat jij enkel bevestigt met dergelijke posts.

Ik eis quotes uit m'n vorige wolvenpotje.
 
Reactiescore
1.577
Je kan eisen wat je wilt. Het ene potje is het andere niet namelijk, dus een vorig potje is niet meteen een referentie. Wat ik nu gewoon constateer is dat je weer loopt te trollen. Ik zie niet in waarom een goedje zou trollen, omdat hij zichzelf daardoor toch niet echt betrouwbaar opstelt. En een goedje wilt net betrouwbaar overkomen.
 

DeletedUser65460

Guest
Je kan eisen wat je wilt. Het ene potje is het andere niet namelijk, dus een vorig potje is niet meteen een referentie. Wat ik nu gewoon constateer is dat je weer loopt te trollen. Ik zie niet in waarom een goedje zou trollen, omdat hij zichzelf daardoor toch niet echt betrouwbaar opstelt. En een goedje wilt net betrouwbaar overkomen.

Oh goeie, die kan ik ontkrachten. Ik ben Andy..
 
Bovenaan