[Speeltopic] WvW #182 (de échte) Welke rol heb jij?

DeletedUser

Guest
Wauw, bappos die nooit actief is en letterlijk nooit opzoek is naar wolven krijgt al 2 bm stemmen :eek:
 

DeletedUser63354

Guest
Ik kreeg een vraag over skypelogjes.

Skypelogjes mogen, máárrrr, niet van die eeuwenlange berichten waar uiteindelijk niemand wat aan heeft. Kort en bondig, zelf met eigen woorden aanvullen mocht dat nodig zijn. Het gaat uiteindelijk om overtuigingskracht en niet om 'alstublieft, lees het maar door en stem mee' (bijv.)

Succes.
 

DeletedUser16768

Guest
Wauw, bappos die nooit actief is en letterlijk nooit opzoek is naar wolven krijgt al 2 bm stemmen :eek:

Wat een onzin? Ik ben in de afgelopen maanden constant actief geweest in mijn potjes en heb daar prima naar wolven gejaagd (mits ik zelf geen wolf was).

Waarom deze afkeer?
 

DeletedUser65460

Guest
Wat een onzin? Ik ben in de afgelopen maanden constant actief geweest in mijn potjes en heb daar prima naar wolven gejaagd (mits ik zelf geen wolf was).

Waarom deze afkeer?

Op welke server heb je dat dan gedaan? Hier alleszins niet..
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin? Ik ben in de afgelopen maanden constant actief geweest in mijn potjes en heb daar prima naar wolven gejaagd (mits ik zelf geen wolf was).

Waarom deze afkeer?

Aangezien ik in alle potjes die wij beide speelden jou nooit actief heb zien spelen zeg ik dit. Het is ook gewoon de waarheid.
 

DeletedUser16768

Guest
Aangezien ik in alle potjes die wij beide speelden jou nooit actief heb zien spelen zeg ik dit. Het is ook gewoon de waarheid.

Onzin? Geef het laatste potje dat ik inactief dood ging, dat was minimaal juni (als het niet langer geleden is).
 

DeletedUser

Guest
Onzin? Geef het laatste potje dat ik inactief dood ging, dat was minimaal juni (als het niet langer geleden is).

Ja, als er maar 15 mensen zich inschrijven willen de leiders niet mensen aan inactiviteit laten doodgaan. Daarbij post je misschien redelijk wat maar staat er niks nuttigs in.
 

DeletedUser16768

Guest
Ja, als er maar 15 mensen zich inschrijven willen de leiders niet mensen aan inactiviteit laten doodgaan. Daarbij post je misschien redelijk wat maar staat er niks nuttigs in.

Wat een onzin,

http://forum.tribalwars.nl/search.php?searchid=853960

Laatste potje waar genoeg posts zitten met inhoud. 100x meer inhoud dan jij de eerste posts laat zien. Wat rondschreeuwen dat iemand niet goed is.
Waarom boeit jij het eigenlijk zoveel dat mensen op mij stemmen als BM, zoveel belang zelf bij een BM-schap?
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin,

http://forum.tribalwars.nl/search.php?searchid=853960

Laatste potje waar genoeg posts zitten met inhoud. 100x meer inhoud dan jij de eerste posts laat zien. Wat rondschreeuwen dat iemand niet goed is.
Waarom boeit jij het eigenlijk zoveel dat mensen op mij stemmen als BM, zoveel belang zelf bij een BM-schap?

Nee, ik vind het gewoon bullshit dat spelers die geen inzet tonen bm stemmen krijgen terwijl er genoeg spelers zijn die veel meer inzet tonen en ze niet krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Dacht dat ik geluk had dat ik speciaaltje was, maar zo te zien is iedereen dat ongeveer :p

Bappos vooruit
 

DeletedUser16768

Guest
Nee, ik vind het gewoon bullshit dat spelers die geen inzet tonen bm stemmen krijgen terwijl er genoeg spelers zijn die veel meer inzet tonen en ze niet krijgen.

Ik laat je net zien dat ik prima inzet toon door feiten weer te geven.
Nogmaals, wat is je probleem?
 

DeletedUser

Guest
Mijn probleem lees je toch duidelijk in mijn post? Je toont 0 inzet en dat klopt gewoon.
 
Bovenaan