WVJV XII

Reactiescore
559
1. @materlotti
beroerde wvw speler, daarom ook een beroerde wvjv score 3/10

2. @Sule Silmad
bewezen mod, bewezen racist, maar geeft toch soms opmerkingen die het luchtverkeer door mijn sinussen in de war sturen.
Maar desondanks mod, dus 1/10

3. @ItsDash
Altijd vriendelijk, ik mag hem wel. Zeker ook omdat hij het laatste wvw potje organiseerde, iets waar mensen te weinig eer voor ontvangen. Vandaar een dik verdiende 4/10

4. @simeco
verwelkomt nieuwe mensen op het af altijd met open armen,
ook prachtig topic gemaakt,
maar enerzijds omdat hij zijn eigen deadlines niet nakomt ivm posts die hij zou maken,
en anderzijds omdat hij in dit wvjv topic enkele incontournable spelers heeft vergeten 1/10

5. @JokersBrain
nummer 5 in de lijst, dus daarom als vanzelfsprekend een 5/10

6. @ripromy
meisje? nudes? send bobs and vagene
Ik ben laatste keer niet teleurgesteld door sophie, kan niet wachten om met mijn tweede tw-meisje aan sexting te doen.
Peter, Stan en Sean zeiden me laatst al trots op me te zijn voor mijn fix skills. Hier dus een logische 9/10 aan jou de keuze of je er een 6 voor wil plaatsen ;)

7. @Speeder.
vriendelijk, soms laat hij zien over een stel hersens te beschikken, soms laat hij zien een goudvis achter een scherm te zijn. Ik denk dat hij 2 persoonlijkheden heeft? dus 2/10

8. @anthraxxol
ja, die antratrol, kan zijn grapjes wel smaken, en zeker omdat hij ook actief is een monument.
daarom een prachtige 6/10. Doe zo voort

9. @Miccie
mickey mouse, disney, donald duck, niet vergeten suiker halen, hi ha ho, 5/10

10. glenn485
dit is allicht de meest toxic persoon van het af, ik hoop stiekem dat er toch nog meer personen zijn als hem, want hij is volgens mij de enige die me echt al heeft doen grinniken. Altijd leuk wanneer hij actief is, daarom een logische 3/10 ik hoop dat hij snel van zijn ban van af is zodat ik terug van zijn opmerkingen kan genieten

11. @.TimeforplanB
hier had perfect een waardig persoon kunnen staan, ik hoef geen namen te noemen om mijn punt te maken

12. @famdecibel
vriendelijk, oprecht, samen sterk! Luistert tenminste. Goede mod => 5/10

13. @een niet dubieuze naam
deze man heeft stijl en maakt gebruik van zijn woordenschat, iets waar ik oprecht van kan genieten. Heb al gemerkt dat er weinig gevoel voor taal is hier in de community, en zijn tekstjes worden echt ondergewaardeerd. Maar niet door mij 8/10

14. @Stalov
9/10, geen uitleg vereist. Voor mij is het oké als hij coma wordt

15. @Calamus Incendium
vriendelijk, lief, schattig, zacht 7/10

16. @nonkel jos
ach, het komt zo mooi uit met een lekker stukje taart 9/10

17. @mohniels1
een certitude op dit forum, rots in de branding,
daarom een wel verdiende 3/10

giphy.gif
 

DeletedUser17472

Guest
10. glenn485
dit is allicht de meest toxic persoon van het af, ik hoop stiekem dat er toch nog meer personen zijn als hem, want hij is volgens mij de enige die me echt al heeft doen grinniken. Altijd leuk wanneer hij actief is, daarom een logische 3/10 ik hoop dat hij snel van zijn ban van af is zodat ik terug van zijn opmerkingen kan genieten
Kijk eens goed naar zijn naam. Die komt helaas niet terug. Is echt niet gebannen, hij heeft zichzelf verbannen vrees ik :(
Spijtig.
12. @famdecibel
vriendelijk, oprecht, samen sterk! Luistert tenminste. Goede mod => 5/10
Dankuwel
 
Reactiescore
1.804
het feit dat je het over spelers hebt en niet forumgangers @chmegers verklaart al voor een stuk waarom je niet in de lijst staat
verder prima lijstje
 
Reactiescore
1.804
overigens heb ik de hele huwelijksreis lang aan mijn lijstje gewerkt ik begrijp dat jullie in spanning afwachten maar goede dingen hebben tijd nodig
 
Reactiescore
1.577
Jongens mijn lijst wordt mooi, dat kan ik nu al zeggen. Ik wacht weliswaar nog even tot mijn TW DISCORD BAN ten einde is, zodat ik daar een eventuele nabespreking kan houden.
 

DeletedUser17472

Guest
Jongens mijn lijst wordt mooi, dat kan ik nu al zeggen. Ik wacht weliswaar nog even tot mijn TW DISCORD BAN ten einde is, zodat ik daar een eventuele nabespreking kan houden.
Gedraag je dan, anders heb je geen tijd genoeg voor je nabespreking daar :p
 
Reactiescore
1.804
jongens jullie hebben er even op gewacht maar hier is mijn lijstje!!!

materlotti

Als ik vroeger dacht aan materlotti, dacht ik aan die vervelende hondendrol die ik niet zag liggen op straat. Hij was grofgebekt, overbodig en had (gezien zijn roots in het rurale west-vlaanderen) waarschijnlijk geen lekker geurtje. Maar materlotti is veranderd. Hij is niet langer die vervelende hondendrol. Hij is nu het rijke snertventje dat hondendrollen in brand steekt en voor mensen hun deur legt. Op zich is dat geen slechte eigenschap op dit forum, het brengt leven in de brouwerij. Bovendien kan hij er niet aan doen dat zijn ouders hem nooit hebben geleerd wat de waarde van geld precies is. Ik kan het sinds zijn terugkeer dan ook prima met hem vinden, mede door zijn liefde voor de beste club van België. Alleen lijkt materlotti recent veranderd. De gifkikker van weleer lijkt zich tot allemansvriend te ontpoppen. Zowel op discord als op het forum wilt hij zich op het vervelende af profileren als de ideale schoonzoon. Dat lijkt me niet meteen iets dat we hier nodig hebben. Werkpuntje dus. Verder krijgt hij een 7/10.

sule silmad

Tsja wat moet ik over deze jongen zeggen? Hij heeft duidelijk potentieel, anders was hij immers niet in deze lijst beland. Regelmatig zie ik hem met scherp schieten: privé, in andere discords, in PM,... Iets wat van hem zowaar ooit een eckte VF-er zou kunnen maken. Maar van zodra hij in de publieke sfeer treedt wordt hij een marionet én actieve verdediger van het repressieve systeem. We kunnen de onterechte bans die van zijn hand komen niet meer op diezelfde hand tellen. Heel kwalijk. Ik zal me hier dan ook even rechtstreeks tot hem richten. Sule, ik heb één goede raad voor jou. Gooi het juk van het moderatorschap van je af. Voel de vrijheid en laat je driften de vrije loop. Wij wachten op jou, tot dan een 5/10.

dash

Dash ontpopt zich steeds meer tot het vaderfiguur van het Vrij Forum. Met dat verschil dat mijn vader geen TW speelt maar goed. Dash lijkt zijn leven prima in orde te hebben en is over het algemeen gewoon een bovenste beste kerel. Ook hoe hij vooraan op de barricades stond toen ik een onterechte ban kreeg zal ik niet snel vergeten. Dat soort acties typeert Dash: nooit te beroerd om anderen te helpen en zet altijd het Vrij Forum op de eerste plaats. Ik kan dan ook praktisch niets slecht over hem bedenken al zou ik het graag willen? Behalve misschien dat hij het TW aspect nog iets te serieus neemt. Je kind zal geen boterham minder eten als je een dorp verliest Dash? Als je er nog veel pp tegenaan smijt echter misschien wel? Krijgt alsnog een mooie 8/10.

simeco

Prima kerel niets op aan te merken.

jokersbrain

Het wordt tijd dat Jokersbrain alles iets minder serieus neemt. Om te beginnen zichzelf. Jokersbrain kan soms wel dingen zeggen waarvan ik denk 'ja daar zit wel wat in'. Meestal volgt dan echter een lange post vol overbodige info waardoor ik zijn initieel punt al vergeten ben wanneer ik klaar ben met lezen. Dat is een beetje jammer. Bovendien is hij best vermoeiend om weerwolven van wakkerdam mee te spelen. Zou zomaar de Halfbrain van zijn tijd kunnen zijn wat dat betreft. Maar dan minder grappig. 3/10

ripromy

Als er een vuilbak was gooide ik je er alsnog naast 0/10;

speeder

Onze korfbalspelende halfbloed. Een combinatie die je niet vaak zal tegenkomen. Spieder is een fijne toevoeging op het Vrij Forum onder twee voorwaarden
  1. Hij moet zijn plaats kennen
  2. Hij moet zijn temperament beheersen
Soms doet spieder dingen heel goed. Denk maar aan de initiële VF weekkrant, gefascineerd kijken naar mijn kippen, boksbal zijn, etc. Soms doet spieder dingen die hij beter niet doet. Denk maar aan vervelende topics openen, slechte WvW potjes openen of boven zijn gewicht vechten. Als hij hier aan werkt kan hij wel in de voetsporen treden van andere namen hier. OVerwegend ben ik dan ook positief over spieder en met name zijn interesse in Belgische biertjes en zijn liefde voor het VF. daarom 7,5/10.

anthraxxol

Is hier iemand die geen respect heeft voor anthraxxol? Meubilair van het forum en voor mij één van de meest intrigerende personen hier. Ik zei altijd dat anthraxxol één van de weinigen was hier waar ik niets meer van wist dan zijn voornaam. Gelukkig is die sluier van onwetendheid stilaan aan het afvallen. Ik spreek hem regelmatig en hij is gewoon een prima kerel met wie je heel goed kan lullen. Onze scheldtirades tijdens warzone zijn voor onze andere squadmates ongetwijfeld een genot om naar te luisteren. Ik ben heel blij dat hij de grote delete doorstaan heeft en dus nog altijd op dit forum te vinden is. Ik gun hem nog veel succes in de fabriek en hoop dat hij op een dag de grote baas wordt daar zodat hij alle debielen kan ontslaan. 9,2/10

miccie

Ik zag potentieel in miccie. Een trouwe soldaat die zonder veel nadenken zijn hoofd onder een tientonner zou gooien voor het vrij forum. Iemand die op de eerste rij zou staan om de strijd met het modteam aan te gaan. Maar schijn bedriegt. Ondertussen is miccie terug verleid door de Donkere Kant en is hij opnieuw moderator geworden. Inderdaad, opnieuw. Hij wisselt vaker van rol dan ik van onderbroek. Zijn modschap wordt voorlopig gekenmerkt door voorzichtigheid, wellicht omdat hij ons niet wil schofferen. Dat siert hem en toont zijn goede wil. Maar volgens mij is het tijd voor miccie om een beslissing te maken. Wat wil hij nu? De rest van zijn jaren spenderen als willoze marionet van Duckje en de zijnen, of kiest hij ervoor om aan de juiste kant van de geschiedenis te staan? Ik geef hem voorlopig een 5,5/10 omwille van het modschap helaas.

glenn485

Uit dit topic blijkt dat er enorm veel appreciatie is voor glenn. Ik kan alleen maar zeggen dat dat terecht is. Doorheen de jaren is Glenn altijd trouw gebleven aan zichzelf. Een serieuze kerel die een grote bijdrage heeft geleverd aan het forum, bijvoorbeeld door zijn wielerprono's. Dit combineerde hij regelmatig met mooie sneren wanneer hij dat nodig achtte. Ik herinner me dat toen ik pas op het forum kwam, ik een beetje ontzag had voor Glenn omwille van dit laatste. Maar al snel merkte ik dat hij een toffe kerel is die altijd openstaat voor anderen. Je kon met hem over zowat alles babbelen. Het is dan ook ontzettend jammer dat hij recentelijk het forum verlaten heeft. Dit allemaal omwille van het overtreden van de niet-teruglezen regel in discord. Ik hoop eigenlijk dat Glenn nog stiekem meeleest met het forum. Als dat zo is zou ik hem nog willen zeggen: neem alles met een korrel zout Glenn en zie het in de context. Ohja en kom terug, je wordt gemist. 8/10.

.Time

Dat is een naam die ik al lang niet meer heb gezien. Toen ik Time leerde kennen was hij een nogal storende persoonlijkheid binnen de WvW-community. De light-versie van Beast Incarnate. Toch toonde hij zich als redelijke wvw-speler als hij zijn ego opzij kon zetten. Een beetje jammer dus dat hij er de laatste potjes telkens vroeg uit ging. Ik zie hem soms wel nog posten op wereldfora en hij lijkt me eigenlijk nog niet zo'n domme kerel? lk hoop je binnenkort dus terug te zien voor een potje WvW. Tot dan geef ik je een 4/10.

famdecibel

Mijn maag draait een beetje om nu ik bij fam aanbeland ben. Niet omdat ik haar niet mag. Ik vind fam immers een toffe dame en een uitmuntend moderator. Zij kreeg de laatste tijd regelmatig veel modder toegegooid die ze niet verdiende. Toch bleef ze daar ontzettend professioneel onder. Ik kon in het verleden ook prima babbelen met fam over eender wat, zowel op de tw-discord als privé. Veel respect ook voor haar inspanningen voor het goede doel recent, die ik met veel plezier steunde. Maar mijn maag draait om. Omdat dat de laatste tijd veel minder is. Fam is minder aanwezig (kan ze wellicht minder aan doen), maar ik heb het gevoel dat ze minder de nood voelt om met mij te babbelen zoals vroeger. Dat vind ik jammer want ik kon oprecht genieten van ons getetter. Spreken we elkaar snel weer? 6,6/10

een niet dubieuze naam

Rukurt heeft ongetwijfeld een diep ingebakken vrees dat ik hem hier een kleurloos kutfiguur ga noemen. Misschien doe ik dat wel. Misschien ook niet? Misschien heb ik intussen al indirect gedaan? Maar goed over de doden niets dan goeds. Met Peter kon ik het dus eigenlijk erg goed vinden. Beter zelfs dan tijdens onze vorige passage op dit forum, lang geleden. We blijken dan ook best veel gemeenschappelijk te hebben. Mijn oneindige dank voor The Band blijft natuurlijk staan, maar peter verbaasde me de laatste tijd regelmatig. Niet alleen met zijn muzieksmaak maar ook met zijn humor. Ik lig dan ook vaak in een deuk met hem en ik hoop stiekem dat dat ook wederzijds is. Bovenal is rukurt gewoon een intelligente kerel. Iemand met wie ik zeker eens een biertje zou kunnen gaan drinken. Klaas echter ken ik iets minder goed. Ik weet alleen dat hij ook een hele goede moraalbreker heeft.

Rukurt krijgt een welverdiende 9,2/10

stalov

Stalov is denk ik de persoon hier die ik al het langste ken. Een speciale persoonlijkheid zoveel is zeker, maar wel een hele goede inborst. Stalov is iemand die veel waarde hecht aan de vriendschappen die hij hier heeft opgebouwd en dat kan ik wel waarderen. Net zoals ik stalov zelf kan waarderen. Een intelligente knaap met een voorliefde voor Rusland. Meer moet dat niet zijn? De gekke uitspattingen die hij regelmatig onze richting uitspuwt moet je er bij nemen. Dat komt omdat hij volgens mij nog wat zoekend is in zijn leven. Daar reken ik hem niet op af. Waar ik hem wel op afreken, is het feit dat hij hier amper nog post, en ook op discord niet heel actief is. Hij krijgt een 7/10.

calamus incendium

Noah's leven lijkt een aaneenschakeling van teleurstellingen: net geen professioneel atleet, net geen diploma's, net geen mod, net geen schoontjes, eindelijk dood en dan toch niet,... Het houdt niet op voor deze Nederlander. Maar dat typeert Calamus misschien wel. Hij geeft nooit op en blijft volharden. Zo getuigt ook het feit dat hij nog steeds wanhopig probeert iemand te zijn op dit forum. Anderzijds heeft zijn volharding ook nadelen. Hoe vaak je hem ook wijst op het feit dat zijn generische indiebandjes...tja.... generisch zijn, hoe vaker hij ten onrechte beweert dat god weet wie wel wat weg heeft van The Kooks. Ook zijn chronische onderkenning van Mark Knopfler's talent behoeft enige bijsturing. Toen ik terug kwam op het forum keek ik ernaar uit wat met je te lullen, maar je drukke agenda gooide roet in het eten. Maak dus wat meer tijd vrij voor het VF en voor warzone en dan krijg je volgende keer vanzelf een hoge score! 6,5/10.

nonkel jos

Blij was ik om te zien dat nonkel jos net als ik zijn terugkeer maakte naar het forum. Ik zag hem als goede vriend. Hij is intelligent, kent zijn wereld en heeft een uitmuntende muzieksmaak. En laat ons eerlijk zijn, hij ziet er niet verkeerd uit? We konden het samen prima vinden. Dit alles resulteerde zelfs in een intussen historische ontmoeting in de Hairy Canary in Brussel. Wat genoot ik ervan. Toch schrijf ik dit bericht met een wrang gevoel. De laatste tijd maakt nonkel er een sport van mij zwart te maken zonder reden. Recent had ik zelfs privé een aanvaring met hem (waarover ik hier niet wens uit te wijden). Wat er precies gezegd is zal ik hier niet openbaren, maar nonkel beschuldigde me van vanalles en nog wat en stond niet open voor mijn weerwoord. Dat ik daarbij nog eens verrot gescholden werd maakte het gesprek er natuurlijk niet fijner op. Ik hoop dat we dit kunnen uitpraten want ik denk dat we een goed team zouden kunnen vormen op het forum. Omdat hoop doet leven geef ik je een 8/10.

mohniels1

Ik dacht altijd dat niels een nutteloze nietsnut was die met een blik Schultenbrau en bolletjes achter zijn computer zat, terwijl er loeiharde hardcore uit zijn boxen knalde. Ik dacht altijd dat zijn kenmerkende inactiviteit in WvW verklaard werd door het feit dat hij schuimbekkend in de hoek een nieuw bolletje met god-weet-wat in naar binnen aan het duwen was. Maar dit beeld blijkt niet te kloppen, en ik ben niet te beroerd om mijn fout hierin toe te geven. Niels blijkt zowaar een jongen te zijn met een goede job, stabiel leven en goede intenties op het vlak van narcotica. Ik heb het gevoel dat Niels zich wel lekker voelt bij zijn leven zoals het nu is, en dat kan ik begrijpen. Toch loopt hij hier niet mee te koop. Nee hoor, Niels blijft na al die jaren gewoon zichzelf: droog, to the point en geen gelul. En dat kan ik wel appreciëren. Ik gun je dan ook het allerbeste Niels, hier en in je privéleven. 7,3/10.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan