WVJV XII

Reactiescore
1.802
Beste forumgenoten,

U lees het goed, het is weer zover. Na meer dan twee jaar stilte is de tijd aangebroken. Tijd om elkaar in de ogen te kijken en het hart te luchten. Tijd om elkaar op de rooster te leggen, of net een schouderklopje te geven. Tijd voor een nieuwe Wat Vind Je Van.

Het opzet is simpel: hieronder vind je een lijst terug van een aantal personen die voor het mooie weer zorgen op het Vrij Forum. Sommigen oude krijgers uit lang vervlogen tijden, anderen nieuw jong geweld. Over deze personen mag je je ongezouten mening geven over deze persoon. Positief of negatief, dat is helemaal aan jou. Nadat je dat gedaan hebt sluit je af met een punt op 10. Weest niet bang om eerlijk te zijn, de anderen zullen dat immers ook zijn!

Hierbij DE LIJST
(in willekeurige volgorde)
1. materlotti
2. sule silmad
3. dash
4. simeco
5. jokersbrain
6. ripromy
7. speeder
8. anthraxxol
9. miccie
10. glenn485
11. .Time
12. famdecibel
13. een niet dubieuze naam
14. stalov
15. calamus incendium
16. nonkel jos
17. mohniels1

Proficiat @materlotti @Sule Silmad @ItsDash @simeco @JokersBrain @ripromy @Speeder. @anthraxxol @Miccie @glenn485 @.TimeforplanB @famdecibel @een niet dubieuze naam @Stalov @Calamus Incendium @nonkel jos en @mohniels1 met het behalen van de lijst. Ik kijk uit naar jullie rapportjes!!

PS: Sta je hier niet tussen? Zie dit als een aanmoediging om meer te posten op het Vrij Forum! Een goede eerste stap zou het maken van een rapportje over deze lijst zijn!

Groetjes,
simeco
 
Reactiescore
1.802
je kan niet gisteren komen aanfladderen en ervan uit gaan dat je vandaag in deze prestigieuze lijst terecht komt?
je kan niet gisteren komen aanfladderen en ervan uit gaan dat je vandaag in deze prestigieuze lijst terecht komt?
Terecht dat ik nog niet in deze lijst sta.
Kijk dit is een betere ingesteldheid! Toon je gezicht nog wat meer en wie weet sta je er volgende keer wel in! Mag ik een lijstje verwachten?
 
Reactiescore
1.802
mijn lijstje komt alleszins vandaag of morgen!!!! :smile: :smile: :smile:
 
Reactiescore
1.485
je kan niet gisteren komen aanfladderen en ervan uit gaan dat je vandaag in deze prestigieuze lijst terecht komt?

je kan niet gisteren komen aanfladderen en ervan uit gaan dat je vandaag in deze prestigieuze lijst terecht komt?

Kijk dit is een betere ingesteldheid! Toon je gezicht nog wat meer en wie weet sta je er volgende keer wel in! Mag ik een lijstje verwachten?
Was eergisteren?
 
Reactiescore
534
Wat een eer om hier als modtje tussen te staan? Ik ga er vanuit dat iedereen in deze lijst al automatisch hoger scoort dan wanneer je niet in de lijst staat?
 
Bovenaan