WVJV XII

Reactiescore
534
Nee hoor fam, de 5/10 is gegeven. Nu niet terugkrabbelen he.

De 5/10 meende je en daarmee moet ik aan de slag.

Zelf ben ik wat van slag, maar daarmee ga ik ook aan de slag.

Wat een zelfreflectie. Van mij zou je wel ietsje hoger scoren
 

DeletedUser17472

Guest
Wat een zelfreflectie. Van mij zou je wel ietsje hoger scoren
Ja, maar jij bent forummod, en gaat veel meer met mensen om. De personen die bij mij hoger hebben gescoord, daar heb ik meer contact mee gehad. En sommigen daarvan vond ik in het verleden echt vervelend.
Ik heb daar laatst nog een gesprek over gehad met Pieter. Ik vind Combino echt een vervelend iemand hoor. Alsof hij totaal niet opgevoed is en alleen maar wil relschoppen (is hij nu niet weer gebannen). Pieter vonden anderen vervelend, terwijl ik er goed mee kan babbelen. (als hij niet dwars ligt). Er is zelfs op Discord een chat tussen Pieter Ropi en mij.....toch @Combino Pastasaus?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
wie is Pieter nou weer
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Combino Pastasaus.... zijn oude forumnaam ben ik al weer vergeten

Aan de andere kant wel btj lullig dat je nu slecht over hem praat terwijl je hem gebanned hebt nu kan hij zich niet verdedigen?
 

DeletedUser17472

Guest
Het is ook echt een ambetante knul dat heb je goed gezien.
Hier ben ik het niet mee eens. Met Pieter valt 1 op 1 goed te praten.

Aan de andere kant wel btj lullig dat je nu slecht over hem praat terwijl je hem gebanned hebt nu kan hij zich niet verdedigen?
Hij leest wel terug... en hij weet hoe ik denk over combino en hoe ik denk over Pieter. Ik heb het daar vorige week uitgebreid met hem over gehad.
 

DeletedUser17472

Guest
Mag ik mijn lijstje nog aanpassen en iedereen 10/10 geven? Er schijnt heel zwaar getild te worden aan mijn lage beoordeling aan sommigen en ook schijnen daar pesterijen uit te ontstaan. Lijkt mij niet de bedoeling. Dus.. iedereen krijgt 10/10.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Mag ik mijn lijstje nog aanpassen en iedereen 10/10 geven? Er schijnt heel zwaar getild te worden aan mijn lage beoordeling aan sommigen en ook schijnen daar pesterijen uit te ontstaan. Lijkt mij niet de bedoeling. Dus.. iedereen krijgt 10/10.

Hoezo krijg ik een even hoog cijfer als rapalje als spieder
 
Bovenaan