WVJV XII

Reactiescore
757
Prachtige lijst Simeco! Je mag fier zijn op jezelf dat je dit tijdens je huwelijksreis in elkaar kunnen flansen hebt.
 
Reactiescore
1.804
ben ik ook, mijn vrouw echter iets minder helaas
 

DeletedUser17472

Guest
famdecibel

Mijn maag draait een beetje om nu ik bij fam aanbeland ben. Niet omdat ik haar niet mag. Ik vind fam immers een toffe dame en een uitmuntend moderator. Zij kreeg de laatste tijd regelmatig veel modder toegegooid die ze niet verdiende. Toch bleef ze daar ontzettend professioneel onder. Ik kon in het verleden ook prima babbelen met fam over eender wat, zowel op de tw-discord als privé. Veel respect ook voor haar inspanningen voor het goede doel recent, die ik met veel plezier steunde. Maar mijn maag draait om. Omdat dat de laatste tijd veel minder is. Fam is minder aanwezig (kan ze wellicht minder aan doen), maar ik heb het gevoel dat ze minder de nood voelt om met mij te babbelen zoals vroeger. Dat vind ik jammer want ik kon oprecht genieten van ons getetter. Spreken we elkaar snel weer? 6,6/10
Sorry, ik heb even een time-out nodig, dus ik ben er een paar dagen niet. Fijn om te horen dat je me mist. Dankjewel voor je beoordeling. (en ik ben woensdag een luisterend oor voor je geweest, dus dat stukje versta ik niet)
 
Reactiescore
561
Leuke lijst Simeco, wel jammer dat er geen diversiteit in de namen zit. Maar goed, ik veronderstel dat dit gewoon een ongelukje is.
 
Reactiescore
534
Mooi lijstje. Genoot van het lezen ervan. Ik heb een interessante vraag maar ik durf hem hier niet te stellen
 
Bovenaan