World War XXX - Part II

DeletedUser68252

Guest
Toch is het wel erg matig als je een stamexclusive package, waar hard voor gewerkt is, probeert te ontcijeren sven.. Erg respectloos tegenover Louis.

Er zaten leuke dingen in die ik wel eens wilde testen, al was dat niet echt een reden. De hoofdreden mag Louis achter zichzelf zoeken in de clusterfuck discussie.
 

DeletedUser67517

Guest
23215141.jpg
 
Reactiescore
2.039
Er zaten leuke dingen in die ik wel eens wilde testen, al was dat niet echt een reden. De hoofdreden mag Louis achter zichzelf zoeken in de clusterfuck discussie.

Nja Sven ik vond je altijd een prima speler, maar door die actie ben je wel echt flink in mijn achtih gedaald.
Dat je blijkbaar door een meningsverschil zo ontiegelijk veel werkuren teniet hebt gedaan vind ik echt respectloos.
Het is zelfs zo erg dat Louis mij (ik was tijdelijk gestopt toen het uitkwam) na 5 werelden close samenspelen het mij niet eens meer toe durft te vertrouwen..
 

DeletedUser67609

Guest
Die Sven is me dan ook toch een vreemde kerel.. Wel van andere scripts gebruik maken die eig niet voor hem zijn maar zelf niks willen delen :eek:
 

DeletedUser68252

Guest
Nja Sven ik vond je altijd een prima speler, maar door die actie ben je wel echt flink in mijn achtih gedaald.
Dat je blijkbaar door een meningsverschil zo ontiegelijk veel werkuren teniet hebt gedaan vind ik echt respectloos.
Het is zelfs zo erg dat Louis mij (ik was tijdelijk gestopt toen het uitkwam) na 5 werelden close samenspelen het mij niet eens meer toe durft te vertrouwen..

De clusterfuck discussie was niet echt een meningsverschil te noemen. Louis trachtte daar met dreigementen ons account kapot te maken, waar toen al meer dan 14 maanden tijd inzat. Dat Louis zijn script verder niet toevertrouwd meer aan andere die hij al enorm lang kent, waar hij enorm lang al mee samen speelt vind ik best raar aangezien ik per toeval aan het script gekomen ben.
 

DeletedUser67517

Guest
De clusterfuck discussie was niet echt een meningsverschil te noemen. Louis trachtte daar met dreigementen ons account kapot te maken, waar toen al meer dan 14 maanden tijd inzat. Dat Louis zijn script verder niet toevertrouwd meer aan andere die hij al enorm lang kent, waar hij enorm lang al mee samen speelt vind ik best raar aangezien ik per toeval aan het script gekomen ben.

Hey, dit gaat over je stabs op W30, laat je stabs op W36 hierbuiten aub.:p
 

DeletedUser68252

Guest
Hey, dit gaat over je stabs op W30, laat je stabs op W36 hierbuiten aub.:p

Als je niks van dit geheel af weet, houd je er dan ook buiten Cona. :p Dit heeft overigens wel degelijk met W30 te maken aangezien Louis hier trachtte ons account kapot te maken.
 
Reactiescore
2.039
Dat lijkt me erg sterk aangezien iedereen (behalve jij) van het originele VMS team uitermate tevreden is met Louis en Patrick als leiding.
Overigens was het Creed! Package gewoon verkrijgbaar voor iedereen in Creed!. Je had ook gewoon kunnen melden dat er een lek was, zoals ieder degelijk (ex) creeder had gedaan.
 

DeletedUser68252

Guest
Dat lijkt me erg sterk aangezien iedereen (behalve jij) van het originele VMS team uitermate tevreden is met Louis en Patrick als leiding.
Overigens was het Creed! Package gewoon verkrijgbaar voor iedereen in Creed!. Je had ook gewoon kunnen melden dat er een lek was, zoals ieder degelijk (ex) creeder had gedaan.

Ik denk niet dat je me snapt in mijn argumentatie, ik had altijd respect voor Louis en Patrick, echter is dit door die clusterfuck discussie op deze wereld geheel veranderd. Louis heeft namelijk letterlijk gedreigd ons account te slopen hier door middel van het edelen van clusterfucks (barbaren dorpen in ons cluster) terwijl er een afspraak was omtrent het edelen van bb dorpen. De front spelers van ODA beschikte op dat moment over een 600 edels waarmee ze ons hele account konden slopen, wat Louis dus ook trachtte te doen. Na deze actie ben ik geheel anders naar hem gaan kijken en kon ik geen respect meer voor hem opbrengen, even eens als dat hij geen respect voor mij had.

Ik heb gemeld bij zowel Jordi als Jeremy toen ik al niet meer in Creed speelde dat ik in het bezit was gekomen van het Creed Package door middel van het notitieblok van een vv hier op deze wereld. Vrijwel 5 minuten na mijn signalement bij hun had Louis zijn script al van dropbox gehaald. Enkele weken hierna heb ik de codering van het script er pas af laten halen door een scripter, tevens heb ik het script nog altijd voor mezelf gehouden en niet gedeeld met andere uit respect voor Creed.
 

DeletedUser68252

Guest
Dat weet ik, maar alsnog hoor je werelden gescheiden te houden he sven. ;)

True that, al kun je dat net zo goed tegen Louis en Patrick zeggen, die toen ik voordat dit zich allemaal voordeed m.b.t dat script me aanbod om nog even te helpen bij Jordi en Jeremy omdat ze activiteit miste en ik die wel kon brengen op dat moment. Helaas ontstond hierom een discussie van een week waardoor ik uiteindelijk gezegd heb dat het voor mij niet meer hoeft.
 
Reactiescore
255
True that, al kun je dat net zo goed tegen Louis en Patrick zeggen, die toen ik voordat dit zich allemaal voordeed m.b.t dat script me aanbod om nog even te helpen bij Jordi en Jeremy omdat ze activiteit miste en ik die wel kon brengen op dat moment. Helaas ontstond hierom een discussie van een week waardoor ik uiteindelijk gezegd heb dat het voor mij niet meer hoeft.

Ja, dit klopt inderdaad. Wij wilden Sven weer terughalen op Veldmaarschalk, omdat we activiteit nodig hadden op de momenten dat Sven juist kon spelen. Eveneens zou dan het originele team weer compleet zijn. Echter werd Sven afgewezen oa vanwege z'n geschiedenis op Wereld 30 met Louis.
 
Reactiescore
86
Ja, er stonden natuurlijk wel stacks. Maar die pakte ik niet als eerste.
Als ik mijn clears 2 keer kan gebruiken dan doe ik dat:p

Dus wat zit je dan steeds te zeggen met dat er geen of nauwelijks stacks stonden:p.

Ja, dit klopt inderdaad. Wij wilden Sven weer terughalen op Veldmaarschalk, omdat we activiteit nodig hadden op de momenten dat Sven juist kon spelen. Eveneens zou dan het originele team weer compleet zijn. Echter werd Sven afgewezen oa vanwege z'n geschiedenis op Wereld 30 met Louis.

Nice ava:)
 

DeletedUser

Guest
True that, al kun je dat net zo goed tegen Louis en Patrick zeggen, die toen ik voordat dit zich allemaal voordeed m.b.t dat script me aanbod om nog even te helpen bij Jordi en Jeremy omdat ze activiteit miste en ik die wel kon brengen op dat moment. Helaas ontstond hierom een discussie van een week waardoor ik uiteindelijk gezegd heb dat het voor mij niet meer hoeft.

Ja, dit klopt inderdaad. Wij wilden Sven weer terughalen op Veldmaarschalk, omdat we activiteit nodig hadden op de momenten dat Sven juist kon spelen. Eveneens zou dan het originele team weer compleet zijn. Echter werd Sven afgewezen oa vanwege z'n geschiedenis op Wereld 30 met Louis.

Neuh, omdat ik Sven terecht voor geen haar vertrouwde/vertrouw.
 
Bovenaan