World War XXX - Part II

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
World War XXX – Part 2

29zqyhz.jpg

Waarom een nieuw topic?

Het oude topic is harstikke out-to-date, met een post tussendoor van Liptonia die enigszins een update maakte. Deze situatie is echter ook weer zwaar outdated. Wereld 30 is al lange tijd een veelbewogen wereld, met een enorm actief wereldforum, iets wat veel mensen – neem ik aan - aantrekkelijk vinden aan deze wereld. De clears staan nu niet bepaald stil, en veel van de partijen die er vroeger waren zijn er niet meer. Iedere stam staat nu voor zich, het is erop of eronder. Wie komt bovenop te staan? Welke stam kan later claimen wereld 30 kapot te hebben gewalst? Wie gaat strijdend ten onder, of kruipt het liefst in ’n foetushouding terug in ’n hoekje van zijn/haar kamer? We gaan het meemaken in het vervolg, van World War Thirty!

De verhalen die ondertussen de ronde doen zijn grotendeels zelfverzonnen en zo nutteloos als Kim Holland ’n boek geven.

w1603n.png

Epiloog by Liptonia.

Liptonia heeft in zijn stukje proza al reeds grotendeels beschreven hoe dit allemaal begonnen is. Dit stukje zullen jullie hier grotendeels terugvinden, met her en der toevoegingen, wijzigingen misschien, noem het maar op.

WW:XXX begon met keiharde propaganda vanuit het kamp Loyal, Megali & ODA. Deze stammen voerden een grote actie tegen +/-, zowel in-game met aanvallen als met woorden op het forum. De oorlog startte dus eigenlijk in een 3 vs 1 verhouding, of beter gezegd 3 vs 2, aangezien +/- .Flash als steun en toeverlaat aan hun zijde hadden.

Eigenlijk valt de aanleiding van deze oorlog terug te voeren naar ver voordat het forum topic aangemaakt werd. Toen de wereld op gang kwam had je twee stammen die er boven uit sprongen en dan ook vaak heftige woordwisselingen met elkaar hadden, namelijk Mundi & Loyal.Na flink wat interne opschudding binnen Mundi viel de stam en verspreidde de ex-leden van Mundi zich over andere stammen in de wereld. Indertijd bestonden er nog meerdere stammen en speelden deze stammen dan ook onder een andere naam. In het noord westen had je Cookie wat later zou fuseren met Vertigo en zo zou gaan heten. In het zuiden had je ODA wat nog steeds onder dezelfde naam doorgaat. In de core had je 3 stammen liggen, zijnde ~TRI~, NWO en Lott!. Lott! lag in de core als zeer compacte stam die BG’s is aangegaan met zowel de stammen Loyal & Flash. NWO & ~TRI~ hadden in die tijd een BG met elkaar die op de rotsen liep door het toedoen van de voormalige diplomaat binnen ~TRI~, de oud spelers van Scooby-Doo. Na het stuklopen van deze BG is voormalig NWO gesprekken aangegaan met Loyal. Loyal lag wat meer verspreid over de wereld op dat moment, ze lagen zowel in het westen als gedeeltelijk in het noorden. De gesprekken tussen Loyal & NWO draaiden op niks uit. Toendertijd werd er veel druk op NWO & ~TRI~ uitgevoerd door Loyal, die PXF als bondgenoot aan haar zijde had staan. De dagen vorderden en de inactiviteit en interne conflicten binnen NWO & ~TRI ( de voornaamste core stammen ) liepen op. Er moest iets gaan gebeuren, anders zouden beide stammen weggespeeld worden door Loyal & Megali. Het verliep erg stroef, maar na korte inhoudelijke gesprekken en veel eisen van beide kanten fuseerden NWO & ~TRI~ tot één stam, Hans, hetgeen we nu kennen onder de naam +/-. Door deze fusie kwam de core een stuk sterker te staan, werd de inactiviteit opgelost, waren de interne problemen van de kaart en kon er gewerkt worden aan een toekomst. Een zeer rooskleurige toekomst tot nu toe, want +/- staat nog steeds sterk.

Naar aanleiding van deze fusie ontstond er een nieuw pact tussen verschillende stammen. Het pact dat voorheen Loyal ~ Megali was werd aangevuld met een nieuwe partner, namelijk ODA. Ondertussen liepen er gesprekken tussen +/- & .Flash. Dit leidde tot een BG tussen de twee stammen. .Flash bestond ook al een geruime tijd en lag zo'n beetje tussen de core en het noorden in, verder had je in het verre oosten nog Colors en Psycho liggen, en in het zuidwesten Sick. Door de fusie tussen NWO & ~TRI~ begon de wereld meer en meer te schuiven.

De zaken in Megali en Loyal liepen niet goed. Inactiviteit was troef, de stammen waren inefficiënt. Het werkte gewoon niet. De dagen vorderden en na een tijdje kwam er een oplossing. Megali & Loyal fuseerde tot één stam, Global. Het werd een oplossing voor alle problemen genoemd, maar of dit ook de echte oplossing was moest nog blijken. De problemen die Megali & Loyal voorheen kenden zetten zich door in Global wat voor onrust en veel ophef zorgde binnen de fusiestam. Dit terwijl +/- gewoon door ging met massa's op deze 2 stammen. Op een dag zag het account Noire geen licht maar aan het einde van de tunnel, en besloot eens te gaan informeren over een mogelijke overstap naar +/-. Het account Noire, de leider van global die het meest op de voorgrond trad, verliet de stam en solliciteerde bij +/-.Dit zorgde voor nog meer onrust en ophef binnen Global aangezien Noire zomaar ineens uit zijn vertrouwde stam stapte zonder ook maar iets te laten weten. Ze lieten enkel een forum topic op het af achter. Uiteindelijk wordt het account dan ook nog eens toegelaten tot de grote dreiging, aardsvijand +/-.
Nadat Noire Global had verlaten stapte de leidster die op dat moment veel achter de schermen bezig was naar voren, Marie van Nyx911. Ze nam de stam op sleeptouw en heeft Global naar een nieuwe hoogte getrokken. Ze kon dit niet erg lang volhouden wegens strubbelingen met haar eigen gezondheid. Omdat Marie het niet kon volhouden moest er een oplossing komen, en deze kwam er uiteindelijk. Voormalig Global fuseerde gedeeltelijk met ODA. Het westen van Global ging naar ODA, het noorden vormde een nieuwe stam die we vandaag de dag kennen als Ravage.

Daar zit ik dan weer. Balpen in de mond, achteroverleunend in mijn luie stoel, te bedenken hoe ik die onzinnige discussies in het World War Thirty topic ga oplossen. “Back on-topic,”, denk ik, “we moeten weer terug naar het onderwerp.” Op deze manier gaan wereldfora dood. T-Rex en ik krabden ons allebei over ons achterhoofd. Nouja, ik deed dat dan, daar zijn de armpjes van een T-Rex veels te kort voor. Hij deed ’n poging tot. Ik wilde meer activiteit zien op ons AF, en deze niet zien vervallen in een oneindige discussie waardoor men ons dierbare forum verlaat. En opeens had ik het. Een geweldige idee. Ik stond van mijn creativiteit te kijken, dat waarschijnlijk mijn bloedeigen hoofd soms dacht: Sow ey! Dat hebde gij goed gedaan k*t! We hebben een Bengaalse Hijgtijger in onze stam. Die kunnen we natuurlijk tentoonstellen voor het grotere publiek, en daar PA voor vragen. Win-win situatie, niet?

Voor deze tentoonstelling zijn zeer veel spullen nodig waarvoor wij bij de Aldi terecht kunnen. Dus al huppelend trok ik erop uit naar de Aldi waar ik voedsel voor de Bengaalse Hijgtijger moest inslaan.. Maar amai seg, wat eet zo’n beest? Vlees? Fruit? Groenten? Vooral spruitjes? Ik had geen idee... Dus terug van de Aldi zocht ik naar ’n dierentuin waar zo’n Bengaalse Hijgtijger zat. Hiervoor kon ik terecht in Timboektoe, daar hebben ze zo’n beest. Ik vernam dat zo’n beest veel fruit eet, dus terug naar de Aldi, fruit ingeslagen, ’n kooi met ’n paal in het midden en hop! De tentoonstelling is klaar!
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Terug naar het heden.

Tot zover was Liptonia gekomen. Met dit stukje geschiedenis, was Liptonia uiteindelijk bij het heden gekomen, waar wij vandaag de dag alweer bijna over prehistorie kunnen spreken. Zoals je waarschijnlijk kunt zien namelijk, zijn er in de tussentijd genoeg dingen veranderd, zowel diplomatisch als staminhoudelijk.

Laten we verder gaan waar Liptonia ongeveer gebleven is. Kort samengevat, is Liptonia gebleven bij de situatie waar de stammen Ravage, Flash, Lott!, Vertigo, +/- & ODA overgebleven zijn. Dusdanig belangrijke stammen dat ze de wereld kunnen veranderen. We spreken hier over deze situatie:

k526fs.png

Dit kan op het eerste oog een verwarrende kaart zijn, maar als de tijd genomen wordt – figuurlijk gesproken uiteraard – zal je de situatie goed kunnen inzien. Als we kijken naar de huidige situatie, zien we toch grove veranderingen.

n520yd.png

Het ontbreken van Flash, Ravage & Lott! zouden de eerste dingen moeten zijn die opgevallen moeten zijn.
Flash is gefuseerd met Vertigo, waar ze verdergegaan zijn onder laatstgenoemde naam.
Flash was het oneens met het recruiteringsbeleid van +/-.+/- recruiteerde de spelers Kapseljd en I Thought She Was 18. Flash was het niet eens met deze recruits omdat hun leden daarbij vast kwamen te liggen. Deondanks recruiteerde +/- deze mensen toch.De kant van het verhaal van +/- is echter dat Flash nooit gezegd heeft tegen de recruits te zijn, en achter de rug van +/- om al over een fusie sprak met Vertigo. Wat er ook gebeurt is: als reactie hierop heeft Flash de diplomatische betrekkingen met +/- laten vallen, en zijn ze verder gegaan bij Vertigo. Hierdoor kwam Vertigo sterker dan ooit te staan, wat hun van een een klein rimstammetje een belangrijke factor in Wereld 30 maakte.
Ravage is door interne problemen uit mekaar gevallen. Vitalise stapte over naar +/-, wat de meeste mensen zagen als het einde van Ravage. Ook hier vertrokken mensen van Ravage naar Vertigo, wat Vertigo een nog sterkere positie gaf op Wereld 30, zodat ze zelfs op gelijke hoogte kwam te staan met +/- qua puntenaantal. Vertigo had echter een veel sterker cluster met veel meer safezone, wat hun een goeie basis zou geven voor een oorlog tegen zowel +/- als ODA.
Lott! is nog om onbekende redenen gevallen. Lott!, draaide al tijden op enkele mensen. Dit werd op een gegeven moment zo erg, dat vele spelers stopten en de actievelingen van Lott! de rest moest gaan internen. Enkelen van Lott! zagen geen potentie meer in Lott! en zochtten daarom onderdak bij andere stammen. Clerq kreeg daar lucht van, en ontbond Lott!. Lott! verloor al tijdenlang op het front tegen +/-, en hierdoor leek het wegvallen van Lott! uiteindelijk toch onvermijdelijk.

Een paar dagen terug is Vertigo een aantal leden kwijtgeraakt. Het stoppen van DDMo7u, het minder actief worden van Conabonita, het wegvallen van een speler op het account .MolotoV, samen met de (zo goed als algehele) dramatische inactiviteit en het bellaberde niveau, zorgde ervoor dat na de leave van MJND 1 voor 1 de schapen over de dam zijn gesprongen. Vertigo staat nu toch alweer een paar dagen stabiel, zou het daadwerkelijk hierbij blijven?

Het tentoonstellen van de Bengaalse Hijgtijger bleek niet zo’n goed idee. Het schijnt dat de Bengaalse Hijgtijger in Timboektoe een vegetariër is ten opzichte van zijn soortgenoten. Wie had dat nou kunnen weten, dat iemand dood gehijgd kan worden? Achja, die paar Ajax-fans minder zullen ze vast en zeker niet missen in Eindhoven. Een ander idee was nodig! Ik typte terwijl ik nog steeds in mijn mondhoek aan mijn balpen aan het sabbelen was, verder aan een nieuw oorlogstopic. Opeens kwam ene dude van Zeus77 naar me toe, en zei: “DUDE IK SCHRIJF NIEUW OORLOGSTOPIC VOOR W30.” Ik had zoiets van: ja so what, ik ook.. Zeus77 greep meteen zijn kans, en wilde mij van zijn oneindige bron van kennis laten genieten. Amai, als ik er toch al mee bezig ben.

Oorlogsstatistieken waren nodig! Ik pakte mijn segway en ging naar het Centraal Bureau van Statistiek, of te wel het CBS. Ik begon vooraan, maar hier vond ik resultaten van Sterren Springen. Ik moet hierbij opmerken dat Patty Brard niet zo’n goeie springster is.. Geschikte walvis! Ik moest diep graven in de archieven om aan statistieken te komen. Ik vind uiteindelijk een zeer stoffig kastje, waarvan de lades niet meer zo soepel liepen. Ik deed het archief heel langzaam open, en hier vond ik de statistieken van Wereld 30.
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hoe staat de oorlog ervoor?

Hier beneden een paar oorlogsstatistieken met de huidige situatie:

+/- vs Vert.
Zijde 1:
Stammen: +/-
Zijde 2:
Stammen: Vert.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 136
Kant 2: 35
Verschil: 101

chart

ODA vs Vert.
Zijde 1:
Stammen: ODA
Zijde 2:
Stammen: Vert.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 5
Verschil: 2

chart

+/- vs ODA
Zijde 1:
Stammen: ODA
Zijde 2:
Stammen: +/-

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 538
Kant 2: 291
Verschil: 247

chart

Wat meteen opvalt in de statistieken is dat beide fronten van +/-, veelbewogen fronten zijn. +/- staat in de oorlog voor tegen Vertigo, maar achter tegen ODA.
De verliezen tegen ODA zijn te wijten aan het account LittleMuppets, waar intern te veel fout ging waardoor het account uiteindelijk bezweek onder de aanvallen van ODA. +/- heeft kort geleden weer een tik kunnen uitdelen om terug te komen in de race. De nieuwe recruit van ODA, Retardation9, is met de eerste massa al zo zwaar onder druk gezetdat ODA besluit de nieuwe recruit opnieuw af te stoten.
Vertigo tegen ODA is nog zeer weinig gebeurd. Het front is nog zeer minimaal, dus wie weet wat de toekomst ons zal brengen tussen deze twee stammen.
Bij +/- tegen Vertigo staat +/- in de plus. Dit kunnen we vooral verklaren als we naar de oorlogsstatistieken kijken tussen Noire en het account Spamoholic., waar Vertigo het al een tijdje laat afweten. Er is echter nog geen massa uit van Vertigo naar +/- geweest, en Vertigo lijkt nu al interne problemen te hebben tijdens de eerste echte oorlog die ze voeren.

Nu kan men zich nog afvragen: waarom gaan ODA & Vertigo niet gewoon samenwerken tegen +/-? Die twee hebben wel front, maar het is amper groot. De reden daarvoor is heel simpel, ook voor de mensen die te weinig kennis hebben van Wereld 30! Er is onderling afgesproken tussen de leiders van de drie stammen, dat er geen samenwerkingen zullen plaatsvinden tegen en met elkaar. Dit om de wereld leuk te houden, en ook de strijd zo lang mogelijk uit te trekken. Waarom deze leuke wereld zo vroeg eindigen? Precies! Niet!

Mijn broer, Sjaak de Lichte Cavalerie, is al maanden terug overleden toen hij in dienst was van Kapseljd. Afgeslacht door Bob de Bijlstrijdende Betweter, die als Bijlstrijder in dienst is van Noire. Op dit moment zat ik thuis gelukkig, bij mijn vrouw en kinderen. Ondanks veel van mijn strijdgenoten ben ik wel thuisgekomen. De speler Spamoholic stond goed verdedigd, en ik ben een van de weinigen die wedergekeert is. Of het geluk is weet ik niet, maar één ding weet ik zeker: de verliezen zijn niet voor niets geweest.
Ik kan mij die dag nog heel goed herinneren. We waren al op pad naar de speler MolotoV. We volgden de mooie bossen zuidwaards, over vele sprookjesachtige paden, op pad naar het grote avontuur, het gevecht waarin wij ons zouden bewijzen als het grootste krijgsvolk ter wereld, het beloofde land. We waren onderweg… totdat we nieuwe orders kregen. We gingen naar het koude noorden, MolotoV scheen geen goed doelwit te zijn voor een aanval. Hoe kon dat nog erger staan dan Spamoholic, waar al zoveel van mijn makkers gestorven zijn?
Er was hier qua koningen ook al veel veranderd. In mijn rijk, het rijk van Noire, is gelukkig nog niks veranderd. We hebben nog altijd dezelfde koningen, hoewel deze wel al van alliantie gewisseld zijn in deze wereld. Ze zijn echter niet de enige die van partijen gewisseld zijn. De bewegingen tussen stammen zijn groot op deze wereld.
Ik merk het elke dag. Er blijven gezanten van andere koningen dit koninkrijk in- en uitlopen. Het rijk Noire is nu eenmaal een grote toegangspoort van de stam Vertigo naar onze eigen stam. Soms rijden deze gezanten op hun dooie gemakkie, soms rijden ze of hun leven, of misschien dat van dierbaren, ervan afhangt.
Ik heb geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar één ding weet ik zeker: dit land is veelbewogen, en dit betekent dat de toekomst voor ons allen zeer onzeker is. Ik kan zeer zeker de conclusie trekken dat ik een dezer dagen weer het bevel krijg op pad te gaan. In tijden van oorlogen als deze, zijn het de bikkels die de voorhoede moeten bewaken. Ik hoop dat ik mijn kinderen laten kan vertellen hoe glorierijk wij deze oorlog hebben gewonnen. Hoelang moet dit nog doorgaan, voordat ik die gedachte in praktijk kan brengen?


Wat verwachten we?

Wat we verwachten is natuurlijk ieder voor zich. ODA en +/- zijn beide stammen die al een tijdje overeind staan en flink in de aanval gaan. Vertigo hebben we nog weinig van gezien, dus dit is lastig te zeggen.

Natuurlijk vanuit eigen perspectief, ga ik nu zeggen dat +/- sowieso deze oorlog gaat winnen. Ik heb mij destijds met Loyal zwaar vergist in +/-, anders zou ik achteraf gezien ook nooit de overstap gemaakt hebben.
Ik ben nog altijd zeer tevreden over +/-, vooral omdat ik hier de dingen toch echt terugzie die ik in Loyal/Global miste. Ik denk dat de oud Global’ers die inmiddels ook naar +/- verkast zijn dit wel zeker kunnen beämen.

ODA staat natuurlijk nog steeds voor in cijfers, maar goed: hier begon Loyal ook mee, positieve cijfers. ODA heeft veel geluk had met LittleMuppets maar op andere fronten laten ze het helaas afweten. Zeus77 zijn al meerdere aanvallen op geweest, Stormbreaker is ook al regelmatig onder aanval geweest. ODA zet dit allemaal niet onder massa, waarschijnlijk om bang te zijn dat ze een gefaalde massa moeten toegeven. Hier kan ik natuurlijk een oneindige wellus-niettus discussie mee starten, maar de massa’s zijn gefaald tot nu toe – bam b*tches! -.
Vertigo heeft het bij Spamoholic ook al moeten afleggen, en MolotoV is zo zwaar gestacke’d met preventieve OS die beschikbaar was binnen de stam, dat er met geen mogelijkheid doorheen te komen was. Slim gespeeld, maar kan dit nog ’n keer geflikt worden nu Vertigo een heel groot stuk safezone weg is? Kan Vertigo dan de skills laten zien om aanvallen op een andere manier dan stacken af te slaan? Als we naar Spamoholic kijken, waar net als de eerste – redelijk onverwachte massa – ook de tweede op een gegeven moment faliekant mis ging, zou je natuurlijk kunnen zeggen van niet.

Dus Vertigo en ODA, bij deze vanuit onze kant: veel succes, jullie gaan het nodig hebben.
Hieronder nog een kaartje met de huidige situatie. Deze lijkt nu nog overbodig, maar dit wordt een time-lapse kaart. Hierop zullen we de veranderingen zien van de kaart over ’n bepaalde periode. Op een mooie oorlog!

fc75faec450b365f32941c808beccf9a.gif
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser57985

Guest
En weer zo'n goed verhaal, petje af!

Op een mooie oorlog heren! :D
 

DeletedUser

Guest
Laten we hopen op een mooie oorlog. Gelukkig kan ik dit keer zelf meedoen met de oorlog tegen ODA:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mooi leesvoer en super gedaan J. !
Mogen de beste winnen!
 

DeletedUser68936

Guest
Zeer nette en mooie post, en alle partijen heel veel succes toegewenst ;)
 

DeletedUser67609

Guest
Sterkte allemaal wanneer 3 vechten om een been gaat de 4de... :p
 

DeletedUser70715

Guest
Fantastisch topic, en ongelofelijk mooi geschreven, petje af voor jou! :D

Zo hebben we ook weer een mooi overzicht, dat de beste (+/-) mogen winnen!
 

DeletedUser69327

Guest
Super mooie post:D

Staan alleen 2 onwaar heden in: Het verhaal Retardation is heel anders gegaan dan jij beschrijft en wij hebben in het begin van de wereld geen enkele speler op het AF gehad:p
 
Reactiescore
86
Super mooie post:D

Staan alleen 2 onwaar heden in: Het verhaal Retardation is heel anders gegaan dan jij beschrijft en wij hebben in het begin van de wereld geen enkele speler op het AF gehad:p

1. Hij verteld geen onwaarheden hoor:confused:, feit 1) jullie recruitten Retardation, feit 2) hij wordt bij de massa zwaar onder druk gezet feit 3) jullie hebben Retardation gekickt. Dat hij niet alles verteld, betekent niet dat onwaar is;)

En wel hoor, Shaken par example;)
 

DeletedUser69327

Guest
1. Hij verteld geen onwaarheden hoor:confused:, feit 1) jullie recruitten Retardation, feit 2) hij wordt bij de massa zwaar onder druk gezet feit 3) jullie hebben Retardation gekickt. Dat hij niet alles verteld, betekent niet dat onwaar is;)

En wel hoor, Shaken par example;)

Feit blijft dat het 'zwaar onder druk' zetten niet de reden is dat hij gequit is, maar dat hij blijkbaar al bij het zien van de eerste incommings niet meer heeft ingelogt (hier hebben wij bewijzen van) Dat hij ons daarna vertelt alles helemaal onder controle te hebben en dat de dorpen die overgenomen zijn ingecalculeerd waren en toch niet te redden is iets waar wij weinig aan kunnen doen dan. De speler stond er zelf op om geen os aan te nemen van omliggende stamgenoten omdat deze dorpen dus beschouwt waren als ingecalculeerdt.

En shaken zit pas sinds 2 Februari in ODA, naar mijn weten is de oorlog daarvoor gestart;)

Maargoed verder laat ik het hierbij, zou de supermooie post alleen maar verpesten:D
 
Reactiescore
86
Feit blijft dat het 'zwaar onder druk' zetten niet de reden is dat hij gequit is, maar dat hij blijkbaar al bij het zien van de eerste incommings niet meer heeft ingelogt (hier hebben wij bewijzen van) Dat hij ons daarna vertelt alles helemaal onder controle te hebben en dat de dorpen die overgenomen zijn ingecalculeerd waren en toch niet te redden is iets waar wij weinig aan kunnen doen dan. De speler stond er zelf op om geen os aan te nemen van omliggende stamgenoten omdat deze dorpen dus beschouwt waren als ingecalculeerdt.

En shaken zit pas sinds 2 Februari in ODA, naar mijn weten is de oorlog daarvoor gestart;)

Maargoed verder laat ik het hierbij, zou de supermooie post alleen maar verpesten:D

We hebben ook niet gezegd dat dat de reden was dat hij is gequit:confused:. Er is gezegd dat doordat wij zoveel druk zetten (edelen en clearen) jullie hem vervolgens hebben gekickt. Het enige wat er is weggelaten zijn de gebeurtenissen daar tussen

De oorlog is op 8 april gestart;)
 

DeletedUser

Guest
We hebben ook niet gezegd dat dat de reden was dat hij is gequit:confused:. Er is gezegd dat doordat wij zoveel druk zetten (edelen en clearen) jullie hem vervolgens hebben gekickt. Het enige wat er is weggelaten zijn de gebeurtenissen daar tussen

De oorlog is op 8 april gestart;)

En dat is dus precies wat onjuist is. Dat is niet de reden dat het account gekickt is. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Leuk om te lezen! Succes aan +/- en ODA gewenst en kudo's voor het schrijven van een neutraal stukje historie. ;)
 
Reactiescore
86
En dat is dus precies wat onjuist is. Dat is niet de reden dat het account gekickt is. :eek:

Ik zeg ook niet dat dat de reden is. Ik geef aan dat het één een oorzaak is en het andere een gevolg. De stappen die van de oorzaak naar het gevolg hebben geleid, die zijn enkel weggelaten.

My bad als ik het niet duidelijk had geformuleerd.
 

DeletedUser68252

Guest
Super mooie post Jor, Veel succes aan alle partijen en mogen de beste winnen. :)
 
Bovenaan