World War XXX - Part II

Reactiescore
86
Ja, die aanvallen van ddm kwamen ook niet snachts aan. En mijn edels ook niet...
Stond toen nog steeds leeg anders pakte ik toen zo simpel dorpen.

Dus er is iets misgegaan met je def denk ik:D

Je edels kwamen over de gestackte linie aan, is toch niet zo lastig te zien en is tevens ook al vermeld, nuttige toevoeging dus. Waar het omgaat is niet dat je hebt geedeld, want dat is mogelijk gezien ik niet alles heb gestackt (was niet nodig indien er normaal was gevvd --> wat niet is gedaan omdat toen besloten werd de wereld te eindigen (nogal zonde maarja)) waar het omgaat is dat je nu al een stuk of 5x je verhaal hebt aangepast. Eerst stond alles leeg, vervolgens tot een bepaalde lijn, daarna stonden er ook nog kerkdorpen gestackt, en vervolgens bleek er nog meer gestackt te staan. In andere woorden, je weet of niet waar je over spreekt, of je hebt niet de juiste info (die screens van de map zeggen niks zonder datum;)), of je bent gewoon heel erg aan het overdrijven. Er is niks meer op Kapseljd gedaan, de def liep al, dus tenzij er opeens een bug is ontstaan waardoor 600 def verdwijnt heeft die def er gewoon gestaan, of jij dit nu doorhad of niet of je het nu wilt toegeven of niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67517

Guest
Je edels kwamen over de gestackte linie aan, is toch niet zo lastig te zien en is tevens ook al vermeld, nuttige toevoeging dus. Waar het omgaat is niet dat je hebt geedeld, want dat is mogelijk gezien ik niet alles heb gestackt (was niet nodig indien er normaal was gevvd --> wat niet is gedaan omdat toen besloten werd de wereld te eindigen (nogal zonde maarja)) waar het omgaat is dat je nu al een stuk of 5x je verhaal hebt aangepast. Eerst stond alles leeg, vervolgens tot een bepaalde lijn, daarna stonden er ook nog kerkdorpen gestackt, en vervolgens bleek er nog meer gestackt te staan. In andere woorden, je weet of niet waar je over spreekt, of je hebt niet de juiste info (die screens van de map zeggen niks zonder datum;)), of je bent gewoon heel erg aan het overdrijven. Er is niks meer op Kapseljd gedaan, de def liep al, dus tenzij er opeens een bug is ontstaan waardoor 600 def verdwijnt heeft die def er gewoon gestaan, of jij dit nu doorhad of niet of je het nu wilt toegeven of niet.


Ik pas mijn verhaal aan?
Ik zeg dat er tot 440 niks bijgestackt is. Enkel oude stacks. En de kerk dorpen die bij zijn gestacked inderdaad op korte afstand, door kapsel/lambo/TommyDeR.

Die 400 def heb ik nergens bij zien komen hoor, en nu heb je het weer over 600 def.
Volgens mij zit jij hier te overdrijven, ik zag geen def tot 440 ook niet 29ste/30ste. Dat is geen mening. Dat is een constatering. En dus vind ik het onnodig om daarover te discussiëren.
 
Reactiescore
86
Ik pas mijn verhaal aan?
Ik zeg dat er tot 440 niks bijgestackt is. Enkel oude stacks. En de kerk dorpen die bij zijn gestacked inderdaad op korte afstand, door kapsel/lambo/TommyDeR.

Neuh, je zegt idd niet telkens iets anders:rolleyes::

Hey ramon, heb jij 400 def bij kapsel gezien?:eek:

Geen def

Toch wel alles stond op 0 tot lijn 440:p:D

Alles tot 440 op 0

Die lijn lag dan verdomd ver naar achteren, tot 440 stonden nauwelijks stacks.

Tot 440 nauwelijks stacks

Nee, die kerkdorpjes mocht je houden idd.
Voor de rest stonden er bijna geen stacks meer, laat staan 400 def:p

Kerkdorpen staan nu ook stacked

Die 400 def heb ik nergens bij zien komen hoor, en nu heb je het weer over 600 def.
Volgens mij zit jij hier te overdrijven, ik zag geen def tot 440 ook niet 29ste/30ste. Dat is geen mening. Dat is een constatering. En dus vind ik het onnodig om daarover te discussiëren.


Dat is dan een wonderbaarlijke constatering want:

tenzij er opeens een bug is ontstaan waardoor 600 def verdwijnt heeft die def er gewoon gestaan, of jij dit nu doorhad of niet of je het nu wilt toegeven of niet.
 

DeletedUser67517

Guest
Dat zijn oude stacks die we bewust vermeden hebben. Gek dat ze er nog staan dan he.
Alles wat we niet vermeden stond op 0, en nog een wave extra omdat het meeviel met de verliezen, behalve de kerk dorpen die short range bijgestackt werden.

Die lijn lag echter wel tot 440 en dat is 10 velden meer dan
We op gehoopt hadden, daarachter stonden wel stacks.

Die oude stacks waren dus verwaarloosbaar, dan hebben we het over 4/5 dorpen.
 
Reactiescore
86
Dat zijn oude stacks die we bewust vermeden hebben. Gek dat ze er nog staan dan he.
Alles wat we niet vermeden stond op 0, en nog een wave extra omdat het meeviel met de verliezen, behalve de kerk dorpen die short range bijgestackt werden.

Die lijn lag echter wel tot 440 en dat is 10 velden meer dan
We op gehoopt hadden, daarachter stonden wel stacks.

Die oude stacks waren dus verwaarloosbaar, dan hebben we het over 4/5 dorpen.

En nu verander je je verhaal weer. Nu stond alles wat je niet vermeed op 0. Is dat toch eens raar, stacks vermijden zou ik dus nooit doen ik houd namelijk van rode rapportjes :)o). Waardoor we meteen terugkomen op hetgeen wat ik nu voor de 3e keer zeg, je edelde over de stacks heen. Betekent dus niet dat die def er niet stond.

Overigens heb ik je net al gezegd dat er een tijdje geen enkele stack heeft gestaan ik snap dus niet helemaal wat je bedoeld met 'oude stacks', die waren er namelijk niet.

Mijn advies; verander je verhaal nog een keer, misschien dat je de 6e keer met een versie op kan komen die wel enigszins klopt.
 

DeletedUser67517

Guest
Stacks werden wel degelijk gebashed, enkel op strategische plekken. Ik hoefde niet zo zeer een cf waar 15 def in stond, dus dan verspil je je clears aan stacks waar wel wat te halen valt en die wel lekker liggen voor de nabije toekomst.

Dat jij misschien 50 clears gaat gooien op een dorpje ligt aan jou, ik gooi ze liever verdeeld.
En met resultaat.
 
Reactiescore
86
Sven kan je me ff een meme geven van een triple facepalm? Ga ik namelijk voor de volgende post nodig hebben.

Stacks werden wel degelijk gebashed, enkel op strategische plekken. Ik hoefde niet zo zeer een cf waar 15 def in stond, dus dan verspil je je clears aan stacks waar wel wat te halen valt en die wel lekker liggen voor de nabije toekomst.

Dat jij misschien 50 clears gaat gooien op een dorpje ligt aan jou, ik gooi ze liever verdeeld.
En met resultaat.

Serieus
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
. Hoe dik moet ik het sarcasme erop leggen voordat je het gaat zien? Mijn 'ik houd van rode rapporten' en de ':eek:' waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik zag die sarcasme overduidelijk. Maar hypocriet dat je dan zegt dat de zwakste stacks als eerst geedeld werden.

Dat verdient ook een triple facepalm
 

DeletedUser67517

Guest
Word er gek van haha, zit ook nog mobiel dus kan niet even terugschakelen naar je qoute haha.

Maar jij zei, jullie edelden achter het front.
En dat lijkt me niet zo gek toch:p
 
Reactiescore
86
Word er gek van haha, zit ook nog mobiel dus kan niet even terugschakelen naar je qoute haha.

Maar jij zei, jullie edelden achter het front.
En dat lijkt me niet zo gek toch:p

Haha:p

Nee dat is helemaal niet gek maar bevestigd daarmee wel mijn punt dat je dan dus over de nieuwe stacks heen hebt geedeld waardoor je bewering dat je geen stacks hebt zien staan niet direct ook betekend dat de def er niet was (wat je wel impliceerde).
 

DeletedUser67517

Guest
Haha:p

Nee dat is helemaal niet gek maar bevestigd daarmee wel mijn punt dat je dan dus over de nieuwe stacks heen hebt geedeld waardoor je bewering dat je geen stacks hebt zien staan niet direct ook betekend dat de def er niet was (wat je wel impliceerde).



Ja, er stonden natuurlijk wel stacks. Maar die pakte ik niet als eerste.
Als ik mijn clears 2 keer kan gebruiken dan doe ik dat:p
 

DeletedUser68252

Guest
Sven kan je me ff een meme geven van een triple facepalm? Ga ik namelijk voor de volgende post nodig hebben.



Serieus
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
. Hoe dik moet ik het sarcasme erop leggen voordat je het gaat zien? Mijn 'ik houd van rode rapporten' en de ':eek:' waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.

Triple-facepalm.jpg
:p
 
Bovenaan