World War XXX - Part II

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Paul over welke luuk gaat het bij jou? :p Er zijn er meer namelijk:D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nergens met een irrelevante reden gekomen, dat jij dit word aan mijn reden hangt wil namelijk niet zeggen dat het een irrelevante reden is, dat is enkel jouw mening over mijn reden. Aan de mensen die me daadwerkelijk gevraagd hebben waarom ik het package heb laten decoderen hadden dan ook geantwoord dat het uit wraak voor W30 was. Dit zou je onder ander aan Jordi kunnen vragen, hij kan dit ook beamen aangezien ik het script nog maar al te graag in Louis zijn gezicht had uitgesmeerd na zijn achterbakse handelingen op W30 en dit ook best redelijk vaak aan hem verteld heb.



Je had mij ook gewoon op de man kunnen aanspreken waar het op staat, i.p.v. trachten enig invloed uit te voeren via iemand die ik goed ken. Dat je mij er niet op aanspreekt ala, maar spreek dan helemaal niemand erop aan over mij.



Misschien moet je hier eens in de spiegel kijken, ik ben uiteindelijk eind januari pas definitief gestopt op Veldmaarschalk omdat ik ook na lang twijfelen de activiteit niet meer kon opbrengen op W34. Het dreigen van Louis via skype om mijn account kapot te maken was al eind December / begin Januari. Hij heeft dus getracht een account kapot te maken van een voormalig stamgenoot op dat moment. Respect? Nee, dat kwam totaal niet voor in zijn woordenboek op dat moment ondanks dat we zelfs stamgenoten waren, op mijn beurt kan hij dus ook geen respect terug verwachten. Actie geeft een reactie en daar heb ik altijd al voor gestaan.

Ik heb het niet verkregen via een Creed speler, ik draaide de vv van Scooby-Doo hier op W30 toen Luuk me appte dat hij aanvallen kreeg. Had coördinaten geselecteerd om backtime edels te maken en wilde deze even in het notitieblok zetten omdat ik even wilde gaan lunchen, en de coördinaten dan niet verloren zouden gaan. Tot mijn grote verbazing trof ik in zijn notitieblok het hele Creed Package aan, en voor zover ik weet speelt Luuk niet in Creed, heeft hij dit nooit gezeten en zal hij dit ook nooit zitten omdat Louis en hij elkaar uit kunnen kotsen. Hoe het precies in Luuk zijn notitieblok is gekomen, daar heb ik verder geen weet van.



Als ik geen respect had gehad voor Creed, had ik het gedecodeerde script niet voor mezelf gehouden maar gewoon gedeeld zodat mijn medespelers of stamgenoten er ook van konden profiteren, maar nee dit heb ik nooit gedaan uit respect voor de mensen in Creed die ook voor mij respect kunnen opbrengen en daar zit Louis vooral niet bij.



Ik heb nooit onder stoelen of banken geschoven dat het geen wraak actie was, want dit is altijd al de hoofdreden geweest, zoals ik dat ook antwoordde aan de mensen die me erom vroegen. Dat ik het script wou? Zekers, ik was immers erg nieuwsgierig welke handige dingen erin zaten, maar dit neemt niet weg dat ik het script heb laten decoderen uit wraak voor W30.




Kijk in de spiegel Louis, ik kan dan misschien wel geen trouw opbrengen voor een ex stamgenoot zoals jij, maar jij trachtte mijn account te slopen op deze wereld terwijl we nog stamgenoten waren op W34. Dat zegt eerder iets over jou, dan dat dat iets zegt over mij. Verder heb ik nooit getracht het script te verspreiden onder de community, al had ik hier wel de kans toe. Ik heb het idd aan Steven gestuurd zodat hij het kon decoderen, maar echt verspreiden? Nee dat is nooit gebeurd en zal vanuit mijn kant nooit gebeuren als jij niet verder over de schreef gaat. Ik ben zelf niet capabel genoeg met Html, Mysql, Php en dergelijke om een script tot stand te brengen of te decoderen, vandaar dat ik het in vertrouwen gedeeld heb met Steven. Een scripter die weet hoe het is als je scripts gedeeld worden, waardoor ik al zeker wist dat hij het nooit zou delen als ik hierom zou vragen, wat ik dus ook gevraagd heb aan hem toen ik het stuurde.

Nu gaan jullie waarschijnlijk aanhalen dat ik het dan toch verspreid zou hebben, maar dat gaat eigenlijk niet op. Ik had het script onder de hele community kunnen verspreiden uit pure wraak voor jou actie hier op W30, maar uit respect voor Creed spelers die ook respect voor mij hebben, heb ik het erbij gelaten om het enkel te laten decoderen, hiermee heb ik je genoeg terug gepakt, en dat blijkt ook wel uit je reacties die je er altijd over gegeven hebt.



Vlak hiervoor vroeg Steven me wat voor soort functies er in het package zaten. Hierop reageerd hij dus dat hij ook aan een dergelijke functie wou beginnen maar het nogal druk had nu. Waarop ik zeg, als je het voorgeschoteld krijgt is het des te makkelijker. Hiermee bedoel ik dus dat hij het er nu niet meer aan hoeft te beginnen omdat hij het al heeft, verder getuigd dit totaal niet van enig bewijs omtrent de aangekaarte redenen vanuit mijn kant. Ik heb zoals ik al zei nooit onder stoelen of banken geschoven dat ik het uit wraak deed.



Er zijn gelukkig genoeg mensen die ik wel kan vertrouwen en die mij ook vertrouwen. Wat overigens geheel terecht is. ik heb bijvoorbeeld een aantal stamscripts van W21 van Steven, of een aantal scripts van Mousepad, maar nee deze deel ik gewoon niet met andere omdat ze me deze scripts in vertrouwen hebben gegeven. Over deze scripts beschik ik overigens al een tijdje. Over betrouwbaar gesproken? Zeker wel, maar dat is maar net hoe jij me behandelt.

Gelukkig heb je ook mijn gedachte bevestigd, dat je namelijk voor geen haar te vertrouwen bent als stamgenoot. Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand tot 2x toe een poging zien doen een stamgenoot kapot te maken. Zo trachtte je dit met mijn account hier op W30 toen we stamgenoten waren op W34 en zo trachtte je dit te doen met Jasey zijn account op deze wereld toen je stamgenoten met hem was op deze wereld. Met het laatste heb je zelfs nog XVIII laten vallen, zegt maar weer hoe jij in elkaar steekt. Ikke Ikke Ikke en derest kan? ;)


Ten eerste was je al veel eerder gestopt dan je beweert (https://www.dropbox.com/s/wtcvy5f0zhrl4lv/Screenshot 2014-05-06 23.47.48.png) en ten tweede heb ik nooit enige poging gedaan om jouw account 'kapot te maken'. Mocht dat mijn doel geweest zijn was ik wel echt op Nyx gaan spelen en had ik de afspraken wel verbroken. Maar dat was het geval helemaal niet, en dat weet jij net zo goed als ik. Gebruik dat gerust als excuus, mij maakt het niet echt uit dat je een slecht geschreven, half kapot script in handen hebt gekregen, zeker als ik het vergelijk met hoe het er nu uitziet.

Gaat, en ging, hem er puur om dat je wederom bewees niet te vertrouwen te zijn. Net zoals je eerder ook al zaken uit de Creed chat doorgaf aan stamgenoten op w30 (wat overigens ook de reden was dat ik me er überhaupt mee ging bemoeien), je gaf het door aan Steven, en zegt er letterlijk bij: 'Nja als je het voorgeschoteld krijgt, des te makkelijker :p', om in het Resist Pack van zijn stam te stoppen dus.

Nogmaals dan maar, als het me om jouw account te doen was geweest had ik die afspraken wel gewoon verbroken in plaats van er te trachtten te maken :eek: Maar goed, dat je nogal wat waanbeelden hebt wist ik intussen al. Wat XVIII betreft sla je de plank overigens volledig mis, dat was namelijk gevallen door Mousepad en La Coma, niet door mij. Ik logde toen überhaupt al amper meer. Was pas achteraf, toen ik mijn troepen en GS naar Valmont stuurde nadat ik had aangegven te zullen quitten op w30 dat de bom barstte. En weer roep je een account trachtten kapot te maken, maar volgens mij weet je niet echt wat een account proberen kapot te maken is. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Ten eerste was je al veel eerder gestopt dan je beweert (https://www.dropbox.com/s/wtcvy5f0zhrl4lv/Screenshot 2014-05-06 23.47.48.png) en ten tweede heb ik nooit enige poging gedaan om jouw account 'kapot te maken'. Mocht dat mijn doel geweest zijn was ik wel echt op Nyx gaan spelen en had ik de afspraken wel verbroken. Maar dat was het geval helemaal niet, en dat weet jij net zo goed als ik. Gebruik dat gerust als excuus, mij maakt het niet echt uit dat je een slecht geschreven, half kapot script in handen hebt gekregen, zeker als ik het vergelijk met hoe het er nu uitziet.

Ik ben uiteindelijk pas half Januari echt gestopt op Vms, pas nadat Richward er alweer af was gegooid. Ik zat toen bij lange na al niet meer in de Creed chat maar deed nog wel enige dingen op het account als ik hier een gaatje voor kon vinden. Tot dat Jeremy en Jordi op een gegeven moment zeiden van we veranderen het wachtwoord want echt actief zul je de komende tijd niet meer gaan worden vrees ik, wat inderdaad ook klopte. Ik had veel te veel andere dingen aan men hoofd op dat moment.

Niet je doel mijn account kapot te maken? :eek: Vandaar dat je continu aan het dreigen was om meer dan 100 clusterfucks in 1x te pakken door middel van bb dorpen. ( Zoveel edels stonden er naar zeggen klaar ). Als je de intentie niet had gehad om mijn account te slopen had je hiermee niet gedregen, had je niet de cf's van Ildraco als drogreden gebruikt maar had je gewoon normaal met Paul om de tafel gegaan om naar een oplossing te zoeken.

Gaat, en ging, hem er puur om dat je wederom bewees niet te vertrouwen te zijn. Net zoals je eerder ook al zaken uit de Creed chat doorgaf aan stamgenoten op w30 (wat overigens ook de reden was dat ik me er überhaupt mee ging bemoeien), je gaf het door aan Steven, en zegt er letterlijk bij: 'Nja als je het voorgeschoteld krijgt, des te makkelijker :p', om in het Resist Pack van zijn stam te stoppen dus.

Punt is alleen dat ik nooit en te nimmer zaken die intern binnen Creed werden besproken zoals stam gerelateerde dingen ergens anders heb gepost. Dat jij me hier van verdenkt moet jij weten, maar dit heb ik simpel weg nooit gedaan en dat kunnen 60 andere spelers uit +/- beamen. Ik wist namelijk maar al te goed, dat er in +/- een aantal Choice leden speelde.

Nogmaals dan maar, als het me om jouw account te doen was geweest had ik die afspraken wel gewoon verbroken in plaats van er te trachtten te maken :eek: Maar goed, dat je nogal wat waanbeelden hebt wist ik intussen al. Wat XVIII betreft sla je de plank overigens volledig mis, dat was namelijk gevallen door Mousepad en La Coma, niet door mij. Ik logde toen überhaupt al amper meer. Was pas achteraf, toen ik mijn troepen en GS naar Valmont stuurde nadat ik had aangegven te zullen quitten op w30 dat de bom barstte. En weer roep je een account trachtten kapot te maken, maar volgens mij weet je niet echt wat een account proberen kapot te maken is. :eek:

Het was je wel degelijk om mijn account te doen, anders had je je niet eens in die discussie gemengd maar had je je er wel buiten gehouden, had je niet gedreigd ons te cf'en maar gewoon normaal Paul aangesproken . Je speelde immers niet eens op W30. Jullie zijn uiteindelijk met jullie staart er van tussen gegaan nadat ik een dreigement had terug geplaatst, ik kon jullie immers meer leed toe brengen dan dat mijn account voor ODA waard was. Waardoor we jullie een blokkade oplegde. Toen ik dit dreigement plaatste kwam PositifVybz al snel naar ons toe om nieuwe afspraken te maken omdat hij het gezeur meer dan zat was omtrent die clusterfucks, waarnaar uiteindelijk een compromis is gesloten.

Je geeft het dus zelf al toe, :) Er was een ruzie tussen Mousepad en LaComa idd maar toen jij je GS en troepen aan Valmont gaf barstte de bom en viel de stam.

Maar goed, verder gaat dit uitlopen op het standaard wellis nietes verhaal wat totaal geen zin heeft. Ik wens je veel succes toe op W34 aangezien Creed hoogstens over enkele weken de wereld zal beslissen en verder zal het me een worst wezen wat je hier nog allemaal neerpent. In mijn opinie heb je getracht mijn account te slopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het was je wel degelijk om mijn account te doen, anders had je je niet eens in die discussie gemengd maar had je je er wel buiten gehouden, had je niet gedreigd ons te cf'en maar gewoon normaal Paul aangesproken . Je speelde immers niet eens op W30. Jullie zijn uiteindelijk met jullie staart er van tussen gegaan nadat ik een dreigement had terug geplaatst, ik kon jullie immers meer leed toe brengen dan dat mijn account voor ODA waard was. Waardoor we jullie een blokkade oplegde. Toen ik dit dreigement plaatste kwam PositifVybz al snel naar ons toe om nieuwe afspraken te maken omdat hij het gezeur meer dan zat was omtrent die clusterfucks, waarnaar uiteindelijk een compromis is gesloten.

Ondanks dat dit er totaal niet meer toe doet, reageer ik toch maar. Aus speelde omdat ik dat vroeg, en dat had niet alleen met jouw account te maken, Sven. Misschien dat Aus daardoor sneller ging spelen, maar als je denkt dat hij alleen maar daarvoor naar Nyx kwam, heb je het toch wel fout. Het was nog altijd de bedoeling om die CF terug te krijgen. Dat was onze agenda, niet meer, niet minder ;) jouw barbs waren een manier om te onderhandelen. Verder wat jij zegt over staart tussen benen vandoor gegaan, dat klopt niet. Jij weet niet wat er allemaal achter de schermen zich heeft afgespeeld, ondanks je vele vogeltjes die je soms foute info doorgaven. Ik ben uiteindelijk gewoon gestopt op w30, net zoals heel het account nyx, omdat wij het kotsbeu waren. Positif kwam ook achter onze rug met die nieuwe afspraken, waardoor wij het zat waren. Dus als je dan hier een uitleg komt doen, zorg dan tenminste dat die correct is.

Voor de rest: blij dat w30 gedaan is, wat een zever was dat toch altijd :p succes nog aan iedereen, en ik zie de meesten nog wel op andere werelden :D
 

DeletedUser

Guest
Dat was toch 1 van de grootste kluchten van W30. Het trotse dreigen tegenover DutchDingo :D :D. Godver, hoe belachelijk was me dat wel niet. :D
 
Reactiescore
254
Dat was toch 1 van de grootste kluchten van W30. Het trotse dreigen tegenover DutchDingo :D :D. Godver, hoe belachelijk was me dat wel niet. :D

Ja, haha. Was heel lachwekkend. :D
 
Reactiescore
254
Ondanks dat dit er totaal niet meer toe doet, reageer ik toch maar. Aus speelde omdat ik dat vroeg, en dat had niet alleen met jouw account te maken, Sven. Misschien dat Aus daardoor sneller ging spelen, maar als je denkt dat hij alleen maar daarvoor naar Nyx kwam, heb je het toch wel fout. Het was nog altijd de bedoeling om die CF terug te krijgen. Dat was onze agenda, niet meer, niet minder ;) jouw barbs waren een manier om te onderhandelen. Verder wat jij zegt over staart tussen benen vandoor gegaan, dat klopt niet. Jij weet niet wat er allemaal achter de schermen zich heeft afgespeeld, ondanks je vele vogeltjes die je soms foute info doorgaven. Ik ben uiteindelijk gewoon gestopt op w30, net zoals heel het account nyx, omdat wij het kotsbeu waren. Positif kwam ook achter onze rug met die nieuwe afspraken, waardoor wij het zat waren. Dus als je dan hier een uitleg komt doen, zorg dan tenminste dat die correct is.

Voor de rest: blij dat w30 gedaan is, wat een zever was dat toch altijd :p succes nog aan iedereen, en ik zie de meesten nog wel op andere werelden :D

Sven zegt toch ook niet dat hij speciaal W30 is gaan spelen om/voor hem? Hij geeft alleen aan dat Aus er nog maar vrij kort zat en zich al meteen in de discussie wilde mengen betreft de afspraken die ooit waren getroffen tussen DutchDingo en de vijandelijke buren, waar die vanzelfsprekend minder vanaf wist dan Sven zelf, die ze zelf gemaakt heeft.

Ja. En dat stukje heb je mooi door kunnen strepen in je 'agenda'. Die nutteloze bedreigingen waren erg kinderachtig en vrij zielig, maargoed, wat jullie deden konden wij vele malen beter en dat heb je zelf ook ingezien. ;) Was wel leuk om de gesprekken door te krijgen van Sven, aan de ene kant erg grappig en aan de andere kant wat jammer, aangezien ik zoiets nooit van iig jou verwacht had. Anyway, jullie zagen zelf ook in dat wanneer het ging om Cf's jullie echt totaal geen recht van spreken hadden door eerdere acties, waarvan o.a. Kooyman.

Leek verder ook niet bepaald op onderhandelen, iig niet in eerste instantie. Jullie probeerden DutchDingo gewoon te dwingen, wat overigens totaal mislukt is. :D Daarna, toen er meerdere bij het gesprek kwamen, o.a. ik eventjes, werd er pas 'onderhandeld' nadat wij lieten inzien hoe dom en hypocriet jullie redenen en bedreigingen waren.

Dus als jij voortaan op een post van Sven reageert, zorg dan dat je tenminste correcte verhalen vertelt. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ondanks dat dit er totaal niet meer toe doet, reageer ik toch maar. Aus speelde omdat ik dat vroeg, en dat had niet alleen met jouw account te maken, Sven. Misschien dat Aus daardoor sneller ging spelen, maar als je denkt dat hij alleen maar daarvoor naar Nyx kwam, heb je het toch wel fout. Het was nog altijd de bedoeling om die CF terug te krijgen. Dat was onze agenda, niet meer, niet minder ;) jouw barbs waren een manier om te onderhandelen. Verder wat jij zegt over staart tussen benen vandoor gegaan, dat klopt niet. Jij weet niet wat er allemaal achter de schermen zich heeft afgespeeld, ondanks je vele vogeltjes die je soms foute info doorgaven. Ik ben uiteindelijk gewoon gestopt op w30, net zoals heel het account nyx, omdat wij het kotsbeu waren. Positif kwam ook achter onze rug met die nieuwe afspraken, waardoor wij het zat waren. Dus als je dan hier een uitleg komt doen, zorg dan tenminste dat die correct is.

Voor de rest: blij dat w30 gedaan is, wat een zever was dat toch altijd :p succes nog aan iedereen, en ik zie de meesten nog wel op andere werelden :D

Marie, er was nooit een vorm van onderhandelen of pasmunt, jullie hadden naar mij of een ildraco speler moeten toekomen. Ik deed toen wat ODA eerder ook al gedaan heeft, maar had geen afspraken lopen met niemand. In tegenstelling tot al mijn buren op dat moment...

Kwam je toen naar mij ipv naar iedereen behalve mij, was daar toen zeker over te praten. Maar goed done is done. W30 is fini dus doet er niet meer toe.
 

DeletedUser44216

Guest
Het was je wel degelijk om mijn account te doen, anders had je je niet eens in die discussie gemengd maar had je je er wel buiten gehouden, had je niet gedreigd ons te cf'en maar gewoon normaal Paul aangesproken . Je speelde immers niet eens op W30.

Sven zegt toch ook niet dat hij speciaal W30 is gaan spelen om/voor hem? Hij geeft alleen aan dat Aus er nog maar vrij kort zat en zich al meteen in de discussie wilde mengen betreft de afspraken die ooit waren getroffen tussen DutchDingo en de vijandelijke buren, waar die vanzelfsprekend minder vanaf wist dan Sven zelf, die ze zelf gemaakt heeft.

Hmm.. Hoe interpreteer jij dit stukje uit Sven z'n tekst? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben uiteindelijk pas half Januari echt gestopt op Vms, pas nadat Richward er alweer af was gegooid. Ik zat toen bij lange na al niet meer in de Creed chat maar deed nog wel enige dingen op het account als ik hier een gaatje voor kon vinden. Tot dat Jeremy en Jordi op een gegeven moment zeiden van we veranderen het wachtwoord want echt actief zul je de komende tijd niet meer gaan worden vrees ik, wat inderdaad ook klopte. Ik had veel te veel andere dingen aan men hoofd op dat moment.

Niet je doel mijn account kapot te maken? :eek: Vandaar dat je continu aan het dreigen was om meer dan 100 clusterfucks in 1x te pakken door middel van bb dorpen. ( Zoveel edels stonden er naar zeggen klaar ). Als je de intentie niet had gehad om mijn account te slopen had je hiermee niet gedregen, had je niet de cf's van Ildraco als drogreden gebruikt maar had je gewoon normaal met Paul om de tafel gegaan om naar een oplossing te zoeken.



Punt is alleen dat ik nooit en te nimmer zaken die intern binnen Creed werden besproken zoals stam gerelateerde dingen ergens anders heb gepost. Dat jij me hier van verdenkt moet jij weten, maar dit heb ik simpel weg nooit gedaan en dat kunnen 60 andere spelers uit +/- beamen. Ik wist namelijk maar al te goed, dat er in +/- een aantal Choice leden speelde.



Het was je wel degelijk om mijn account te doen, anders had je je niet eens in die discussie gemengd maar had je je er wel buiten gehouden, had je niet gedreigd ons te cf'en maar gewoon normaal Paul aangesproken . Je speelde immers niet eens op W30. Jullie zijn uiteindelijk met jullie staart er van tussen gegaan nadat ik een dreigement had terug geplaatst, ik kon jullie immers meer leed toe brengen dan dat mijn account voor ODA waard was. Waardoor we jullie een blokkade oplegde. Toen ik dit dreigement plaatste kwam PositifVybz al snel naar ons toe om nieuwe afspraken te maken omdat hij het gezeur meer dan zat was omtrent die clusterfucks, waarnaar uiteindelijk een compromis is gesloten.

Je geeft het dus zelf al toe, :) Er was een ruzie tussen Mousepad en LaComa idd maar toen jij je GS en troepen aan Valmont gaf barstte de bom en viel de stam.

Maar goed, verder gaat dit uitlopen op het standaard wellis nietes verhaal wat totaal geen zin heeft. Ik wens je veel succes toe op W34 aangezien Creed hoogstens over enkele weken de wereld zal beslissen en verder zal het me een worst wezen wat je hier nog allemaal neerpent. In mijn opinie heb je getracht mijn account te slopen.

Maw, je was geen stamgenoot meer. Niet dat dat er überhaupt toe doet. En of je nu 100 of 1000 regels schrijft, feit blijft dat mocht het me om je account te doen zijn geweest, ik de afspraken gewoon verbroken had. Weet niet wat je allemaal loopt te bazelen over staart intrekken, maar ik heb het nog meerdere keren gezegd op het AF, ook na dat positif al afspraken had gemaakt. Die bewering slaat dus nergens op.


Nooit beweert dat je info doorgaf, wel dat je zaken uit de w34 voor w30 gebruikte, o.a. dit:

[2:47:30 AM] Paul - ildraco: Matthijs lekker aan het ragen Sam
[2:47:45 AM] Sam | Fatality.: echt? :O
[2:47:56 AM] Sam | Fatality.: waar :D
[2:48:15 AM] Paul - ildraco: In de ODA chat en die va, w34 :D
[2:48:36 AM] Paul - ildraco: hij is mad :)
[2:50:52 AM] Sam | Fatality.: ik zie in beide chats niks
[2:50:56 AM] Paul - ildraco: ow
[2:51:01 AM] Paul - ildraco: Sven zei van wel


En dit was de reden dat ik me met die CFs ging bemoeien ;)


Zucht :D XVII bestond toen al niet meer, wat snap je daar niet aan? Ik bedoelde de bom tussen Jasey en mij, hij wou mijn account in de nieuwe stam die hij met Littlemuppet had gemaakt, en ik zou quitten en had mijn deff/GS/clears weggestuurd. Had helemaal niets meer met XVIII te maken. En nu zal er vast wel weer een lange tekst komen waarin je er net zoals met bovenstaande in slaagt alsnog de helft te negeren (want je hebt het toch echt wel doorgegeven hé ;)), maar dat doet er allemaal niet toe. Heb wel 5 AF posts gemaakt die je bewering regelrecht tegenspreken, en ik had de afspraak makkelijk kunnen verbreken mocht ik dat gewild hebben. Enkel wou ik helemaal geen CFs, maar die van Nyx weg.
 

DeletedUser68252

Guest
Maw, je was geen stamgenoot meer. Niet dat dat er überhaupt toe doet. En of je nu 100 of 1000 regels schrijft, feit blijft dat mocht het me om je account te doen zijn geweest, ik de afspraken gewoon verbroken had. Weet niet wat je allemaal loopt te bazelen over staart intrekken, maar ik heb het nog meerdere keren gezegd op het AF, ook na dat positif al afspraken had gemaakt. Die bewering slaat dus nergens op.


Nooit beweert dat je info doorgaf, wel dat je zaken uit de w34 voor w30 gebruikte, o.a. dit:

[2:47:30 AM] Paul - ildraco: Matthijs lekker aan het ragen Sam
[2:47:45 AM] Sam | Fatality.: echt? :O
[2:47:56 AM] Sam | Fatality.: waar :D
[2:48:15 AM] Paul - ildraco: In de ODA chat en die va, w34 :D
[2:48:36 AM] Paul - ildraco: hij is mad :)
[2:50:52 AM] Sam | Fatality.: ik zie in beide chats niks
[2:50:56 AM] Paul - ildraco: ow
[2:51:01 AM] Paul - ildraco: Sven zei van wel


En dit was de reden dat ik me met die CFs ging bemoeien ;)


Zucht :D XVII bestond toen al niet meer, wat snap je daar niet aan? Ik bedoelde de bom tussen Jasey en mij, hij wou mijn account in de nieuwe stam die hij met Littlemuppet had gemaakt, en ik zou quitten en had mijn deff/GS/clears weggestuurd. Had helemaal niets meer met XVIII te maken. En nu zal er vast wel weer een lange tekst komen waarin je er net zoals met bovenstaande in slaagt alsnog de helft te negeren (want je hebt het toch echt wel doorgegeven hé ;)), maar dat doet er allemaal niet toe. Heb wel 5 AF posts gemaakt die je bewering regelrecht tegenspreken, en ik had de afspraak makkelijk kunnen verbreken mocht ik dat gewild hebben. Enkel wou ik helemaal geen CFs, maar die van Nyx weg.

Learn to read, dit skype logje bewijst enkel mijn punt. Aangezien dit geen stam gerelateerde informatie is. Verder ga ik de nutteloze wellis nietes discussie niet met je aan aangezien we dan over een jaar nog aan het posten zijn. :)
 

DeletedUser69437

Guest
Tobias rukt op!
4 Mr Tobias ODA 15.584.202 1533 10166
:bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl: :bijl:
 

DeletedUser44415

Guest
Je geeft het dus zelf al toe, :) Er was een ruzie tussen Mousepad en LaComa idd maar toen jij je GS en troepen aan Valmont gaf barstte de bom en viel de stam.

Wat een zever jij nu vertelt, hahaha :D. De stam was gevallen vanwege de ruzie tussen mousepad & krepox, verder was Revelation XVIII er niet echt in betrokken geweest :D. Krepox & Aus hadden wel wat meningverschillen gehad op W18. Sebastian valmont was al gequitte voor ik in mundi XVIII zat, dus waarom zou Aus dan gs aan hem gegeven hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
254
Wat een zever jij nu vertelt, hahaha :D. De stam was gevallen vanwege de ruzie tussen mousepad & krepox, verder was Revelation XVIII er niet echt in betrokken geweest :D. Krepox & Aus hadden wel wat meningverschillen gehad op W18. Sebastian valmont was al gequitte voor ik in mundi XVIII zat, dus waarom zou Aus dan gs aan hem gegeven hebben?

Eerste deel heb je gelijk in, wat betreft Mousepad & Krepox.
Tweede gedeelte ga je geheel de mist in, Aus heeft wel degelijk gsen geleverd aan Sebastian Valmont en ik dacht De Joey (co van Valmont).
 

DeletedUser

Guest
Wat een zever jij nu vertelt, hahaha :D. De stam was gevallen vanwege de ruzie tussen mousepad & krepox, verder was Revelation XVIII er niet echt in betrokken geweest :D. Krepox & Aus hadden wel wat meningverschillen gehad op W18. Sebastian valmont was al gequitte voor ik in mundi XVIII zat, dus waarom zou Aus dan gs aan hem gegeven hebben?

De reden dat XVIII viel was inderdaad door die ruzie die uit de hand liep. Krepox stopte op La Comadreja door de enorm laffe streek van Aus. Maar dat verhaal ken je wel ;). Het is maar dat dat later aan het licht kwam, anders was de bom wel sneller gebarsten in XVIII.
 

DeletedUser

Guest
Wat een zever jij nu vertelt, hahaha :D. De stam was gevallen vanwege de ruzie tussen mousepad & krepox, verder was Revelation XVIII er niet echt in betrokken geweest :D. Krepox & Aus hadden wel wat meningverschillen gehad op W18. Sebastian valmont was al gequitte voor ik in mundi XVIII zat, dus waarom zou Aus dan gs aan hem gegeven hebben?

Jasey had met sander ruzie omdat sander geen leider was maar jordi. Noire had daardoor wel leidersrechten en na een ruzie'tje in de chat en op het forum ontnam sander jasey zijn rechten zodat het niet uit de hand zou lopen. Jasey was hier niet van gediend omdat sander geen leider was en dus de leidersrechten van zijn co misbruikte. Leavde de stam, kwam terug en werd weer gekicked. Discussie tussen 2 partijen binnen XVII, sommigen kozen de kant van jasey en leaveden, wat tot de val van XVII leidde.

Jasey had een nieuwe stam opgericht, namelijk LOMP, hier wilde hij graag Aus en Howlin bij maar die zagen geen heil meer in w30 en wilden op delete. Vriendje van Aus SV en De Joey speelden hier om jasey te ownen en La Coma kapot te maken. Aus stuurde gs naar hun zodat ze sneller konden groeien en hierin zouden slagen. Jasey was een stamgenoot van Aus op w18 en toen hij hierachter kwam zag hij dit als zo'n erg verraad dat hij per direct stopte op W18 en op W30 en daarmee ook heel tw achter zich liet. Dit is ook het moment geweest dat Arbeitmann ook stopte op Coma en ik hoofdspeler werd.

Zo nu weer terug naar die onzinnige discussie over dat creedpack.
 
Bovenaan