Winter has come.

DeletedUser65242

Guest
Kap nu eens met dit zeik topic en ga ingame vechten en gooi dit op slot.

Jij bent zo kansloos, lees dit topic gewoon niet en stop jij met je gezeik dan...

Heb je ook nog geen één keer op een fatsoenlijke inhoudelijke post kunnen betrappen.

Ook vind ik het wel grappig dat Nilva hier zelf aangeeft te willen fuseren met Mompel. En dan nog steeds durven beweren de wereld niet op slot te gooien.
 
Reactiescore
3.586
Ow hoezo niet? cyan is gevallen en daar mee baste de overige spelers kunnen er proberen wat er van te gaan maken en voor de rest is dit alleen maar een gezeik topic om 2bg's uit elkaar te gaan halen wat niet gaat gebeuren.

Jezus als het toch niet gaat gebeuren wrm verspilt ge uw tijd er dan aan.
En het AF is vrij iedereen staat vrij een topic te maken over een onderwerp van w37 en daar is Cyan nu eenmaal een deel van.
Vind je het maar niks reageer dan niet met je negatieve houding altijd word eens vrolijk man :rolleyes:
 

DeletedUser61042

Guest
De mensen die mij kennen vinden mij wel positief ;) daarnaast heb ik alleen maar gezeik/oude koeien uit de sloot halen gelezen in dit topic waar niks op slaat.
 

DeletedUser81928

Guest
Bedankt ;) Wraak en weedish droegen cyan niet. Wraak was echter wel een speler waar veel spelers (in het algemeen) een voorbeeld aan kunnen nemen. Weedish was wat meer voor zich zelf maar gewoon een goede speler ;) en persoonlijk kon ik goed met ze omdat we al sinds het begin op w37 zaten. En ja het stoppen van spelers hiel niet echt mee.
 

DeletedUser61042

Guest
Bedankt ;) Wraak en weedish droegen cyan niet. Wraak was echter wel een speler waar veel spelers (in het algemeen) een voorbeeld aan kunnen nemen. Weedish was wat meer voor zich zelf maar gewoon een goede speler ;) en persoonlijk kon ik goed met ze omdat we al sinds het begin op w37 zaten. En ja het stoppen van spelers hiel niet echt mee.

Dat is meestal dat er spelers afvallen jammer genoeg:(
 

DeletedUser60969

Guest
Als het alleen bij R_R was gebleven had ik je hiermee gelijk gegeven dat wij de wereld deels dood maken, maar het blijkt ook wel dat jullie dat zelf ook willen, want jullie waren vervolgens ook bezig met FwB & Mompel, sorry maar als je nu nog steeds beweert dat het alleen door ons komt en jullie er niks mee te maken hebben dat een wereld dood word, dan moet je het zelf weten, maar er is genoeg bewijs dat jullie ermee begonnen zijn ;)

Ik zeg nergens dat Mental geen aandeel heeft in de huidige situatie, dat beeld wat je probeert te schetsen van mijn post klopt dus niet.
Wat wel klopt is dat het een gevolg is wat Cyan zelf gecreëerd heeft, althans dat is mijn 'visie' daarop.

Het begon al met het wereldwijde recruiten, na de mislukte poging van Cyan (Ik dacht van Cyan uit) om met Mental een BG aan te gaan en zo ook al snel een wereld te sluiten, edelde Cyan zich ook al helemaal dicht in het noorden boven Mental. Daarnaast enkele BG's aangaan(of wat ook mag zoals door jullie omschreven, samenwerking met andere stammen) om zo Mental te kunnen verslaan, waarna daarna wellicht Nilva aan de beurt kwam.
De verhoudingen waren enorm, waar we nog niet eens safe front hadden door de BG met Nilva, of uberhaupt een gezamenlijke massa oid hadden gedaan en erg weinig safe zone. Jullie 'hadden' ons zo weg kunnen spelen, en naar Mental was er helemaal een overschot aan safe zone voor Cyan waarna dan Nilva was gekomen.
En dan? Dan was de wereld springlevend gebleven? Nee gelukkig heeft Cyan de intentie gehad de hele wereld voor een open wereld en heeft Mental alles kapot gemaakt.
Dit was dus niet het geval, uiteindelijk het contact met R_R gaf ons stukken meer lucht waarbij de verhoudingen ook beter verdeeld waren. Al had Cyan dan alsnog meer slagkracht dan dat wij hadden. Op dat zelfde moment(/week eerder) waren er interne conflicten waarbij ook andere spelers weg waren gegaan bij Cyan. Hoe wil je dit alles in vredesnaam op Mental afschuiven en is Mental hier de oorzaak van?
Was het niet Mental die in het begin van deze wereld verschilende BG's hebben afgewezen omdat ze niet meteen zo massaal met BG's wil spelen?

Ik had het liever ook anders gezien, dat is ook geen geheim. Maar ik blijf er toch bij dat de oorzaak Cyan is van de hele situatie zoals die nu is. En nogmaals, je ziet me nergens zeggen dat ik zeg dat Mental er niets mee te maken heeft. Maar het grootste aandeel is toch wel voor Cyan als je het aan mij vraagt.
 

DeletedUser81928

Guest
Ik zeg nergens dat Mental geen aandeel heeft in de huidige situatie, dat beeld wat je probeert te schetsen van mijn post klopt dus niet.
Wat wel klopt is dat het een gevolg is wat Cyan zelf gecreëerd heeft, althans dat is mijn 'visie' daarop.

Het begon al met het wereldwijde recruiten, na de mislukte poging van Cyan (Ik dacht van Cyan uit) om met Mental een BG aan te gaan en zo ook al snel een wereld te sluiten,
Klopt niet helemaal. Wij wilden een bondgenoot. Dat kon mental of heinz worden. We waren er allemaal bij hoe het ging toen dat met mental niet doorging dus we gingen door met heinz. Heinz viel in het nap stadium. Daar zijn ook allemaal oorzaken van maar dat is ook weer een ander verhaal. Het hele doel van de bg aanvraag met mental was om heinz weg te spelen en niet meer dan dat. Daarna zouden we samen verder kunnen tegen nilva en vervolgens tegen elkaar of samen de wereld winnen zoals jullie dat nu doen met nilva. Daar waren ik en triador niet over uit.
Maar het was niet om snel de wereld te sluiten ;)


edelde Cyan zich ook al helemaal dicht in het noorden boven Mental. Daarnaast enkele BG's aangaan(of wat ook mag zoals door jullie omschreven, samenwerking met andere stammen) om zo Mental te kunnen verslaan, waarna daarna wellicht Nilva aan de beurt kwam.

Dat was inderdaad de bedoeling

De verhoudingen waren enorm, waar we nog niet eens safe front hadden door de BG met Nilva, of uberhaupt een gezamenlijke massa oid hadden gedaan en erg weinig safe zone. Jullie 'hadden' ons zo weg kunnen spelen, en naar Mental was er helemaal een overschot aan safe zone voor Cyan waarna dan Nilva was gekomen.
correct is helaas niet gelukt. Vandaar dit toppic :p

En dan? Dan was de wereld springlevend gebleven?
Tja om eerlijk te zijn zou er gekeken worden hoe RR en FWB zouden overleven na het gevecht met metnal. Dan zouden we als 1 stam verder gaan tegen nilva. Probleem dat je dan wel had gehad is natuurlijk spelers die vast lagen maar daar is altijd wel iets op te vinden.

Nee gelukkig heeft Cyan de intentie gehad de hele wereld voor een open wereld en heeft Mental alles kapot gemaakt.
Dit was dus niet het geval, uiteindelijk het contact met R_R gaf ons stukken meer lucht waarbij de verhoudingen ook beter verdeeld waren. Al had Cyan dan alsnog meer slagkracht dan dat wij hadden. Op dat zelfde moment(/week eerder) waren er interne conflicten waarbij ook andere spelers weg waren gegaan bij Cyan. Hoe wil je dit alles in vredesnaam op Mental afschuiven en is Mental hier de oorzaak van?
Het is niet af te schuiven op mental. of nilva. Hoe de wereld verder gaat is aan eenieder zelf. vind het jammer dat er nu pas mensen opstaan en iets gaan doen en niet toen cyan het kon gebruiken. Ook de verdeeldheid her en der helpt niet bij een nieuwe coalitie/oppositie(wat dan ook maar)
Toch moeten we gewoon in de spiegel kijken en inzien dat we hebben gefaald. Er zijn fouten gemaakt en het was roeien met de riemen die we hadden. Op de een of andere manier hou ik wel wat metaforen of gezegden of wat dan ook die met schepen te maken hebben. En cyan was een schip met een goede kapiteit en stuurman maar met een verdeelde bemanning. Veel lekken in het schip en de overstap van RR waren wat extra gaatjes naast de gaten van de interne strubbelingen die uiteindelijk gezorgd hebben dat het schip zonk. Zeg ik dat niet mooi :D?


Was het niet Mental die in het begin van deze wereld verschilende BG's hebben afgewezen omdat ze niet meteen zo massaal met BG's wil spelen?
Geen idee als je doelt op cyan ja dat wezen jullie idd af

Ik had het liever ook anders gezien, dat is ook geen geheim. Maar ik blijf er toch bij dat de oorzaak Cyan is van de hele situatie zoals die nu is. En nogmaals, je ziet me nergens zeggen dat ik zeg dat Mental er niets mee te maken heeft. Maar het grootste aandeel is toch wel voor Cyan als je het aan mij vraagt.[/QUOTE]

Zijn we het daar over eens.
 

DeletedUser66129

Guest
De mensen die mij kennen vinden mij wel positief ;) daarnaast heb ik alleen maar gezeik/oude koeien uit de sloot halen gelezen in dit topic waar niks op slaat.

Zegt degene die elke keer opnieuw over mijn verhaal van w29 begint, kom op kom zelf eens met een goed onderwerp ipv alleen maar te klagen, ik zie nooit een serieus bericht van jou

Ow hoezo niet? cyan is gevallen en daar mee baste de overige spelers kunnen er proberen wat er van te gaan maken en voor de rest is dit alleen maar een gezeik topic om 2bg's uit elkaar te gaan halen wat niet gaat gebeuren.

Jij zegt ga vechten ingame, je hebt dus blijkbaar niet eens door wat er gebeurt, maar je blijft telkens commentaar hebben, dus kijk eerst voordat je commentaar heb..
 

DeletedUser61042

Guest
Zegt degene die elke keer opnieuw over mijn verhaal van w29 begint, kom op kom zelf eens met een goed onderwerp ipv alleen maar te klagen, ik zie nooit een serieus bericht van jou



Jij zegt ga vechten ingame, je hebt dus blijkbaar niet eens door wat er gebeurt, maar je blijft telkens commentaar hebben, dus kijk eerst voordat je commentaar heb..

Ik vraag je duizend keer om het verhaal aan mij uit te leggen dat negeer je gewoon:eek: Hoezo heb ik niet in de gaten wat er speelt? En waarom zou ik überhaupt serieus moeten zijn. Ow god ja cyan is gevallen true:eek: maar daar blijft het bij als of dat nou zo heilig is als of dat niemand kon voorspellen. Tuurlijk zeg ik ga ingame vechten zorg dat er een nieuwe stam komt zorg dat er betere leden bij komen maar ga absoluut geen kinderachtige ruzie maken om 2 BG's uit elkaar te drijven wat niet gebeurt waar samen afspraken over zijn gemaakt. En die afspraak houden we tot het eind van de wereld of we moeten het al niet met elkaar eens zijn.
 

DeletedUser35742

Guest
Jij bent zo kansloos, lees dit topic gewoon niet en stop jij met je gezeik dan...

Heb je ook nog geen één keer op een fatsoenlijke inhoudelijke post kunnen betrappen.

Ook vind ik het wel grappig dat Nilva hier zelf aangeeft te willen fuseren met Mompel. En dan nog steeds durven beweren de wereld niet op slot te gooien.

Jij bent de zeikert hier. Je speelde in een stam (Cyan) die met letterlijk elke stam banden had/wilde hebben. Nilva heeft altijd maar 1 BG gehad en blijft daar aan trouw, maar wij maken de wereld dood en niet de stam die met iedereen samen probeerde te werken? Als wij deze wereld winnen is het omdat jullie de wereld om zeep hebben geholpen, niet wij. Het rekruteren van Mompel werd intern overigens al besproken voor de val van Cyan.
 

DeletedUser65242

Guest
Jij bent de zeikert hier. Je speelde in een stam (Cyan) die met letterlijk elke stam banden had/wilde hebben. Nilva heeft altijd maar 1 BG gehad en blijft daar aan trouw, maar wij maken de wereld dood en niet de stam die met iedereen samen probeerde te werken? Als wij deze wereld winnen is het omdat jullie de wereld om zeep hebben geholpen, niet wij. Het rekruteren van Mompel werd intern overigens al besproken voor de val van Cyan.

Precies mijn punt, jullie wouden dus Mompel (nog is 18m extra) rekruteren, om zo een nog groter overwicht te maken tegen Cyan.
 

DeletedUser81928

Guest
Lijkt me niet meer dan een slimme zet in het geval cyan niet gevallen was?
 

DeletedUser20611

Guest
Buuh veel om op te reageren dus ik ga het kort houden. Ik wil niet grof of onbeleefd zijn, gewoon kort ;)

Het is allemaal simpel opgelost.

Mompel, SYG, Swag, Fresh, RED, ex-Cyan, jullie kunnen die 70% daar gaan vormen. En dan is er terug een strijd in de wereld zeker?

Nogmaals aan de rest, geef die andere 70% en start een oorlog. En stop met zeuren en de BG's zwart te maken.
Als je even rekent kom je lang niet aan 70% dus zo makkelijk zit het vork niet aan de steel :)

Maar inderdaad, zoals Chima zegt. Als Nilva en Mental de wereld op deze manier willen eindigen hen goed recht. Maar een veelzeggende overwinning zal het zeker niet zijn.
Precies het punt wat in de voorbije 5 pagina's gemaakt is maar dan met minder woorden. ;)

Knul? Wss kan ik je vader zijn... maar dat terzijde.

En weer lees je alleen wat je wilt lezen. Ik had het niet over die post aan Sander... maar over al je vorige posten en PM's etc.... waarin je steeds W16 erbij haalt. Wss heb je niets bereikt op een andere wereld.
Zoals een andere speler al zei: Je mag misschien ouder zijn maar zo gedraag je je allesinds niet ;)

Ik ga mezelf niet bestoefen maar 2 eindoverwinningen en Sangu. Tja maakt niet uit, waarom zou ik nog inhoudlijk reageren op jou posts. Doe jij ook niet bij mij. Ik omdat ik het niet wil, jij omdat je het niet kan ;)


Rare post wederom van Joel. Hij heeft respect voor mensen die doorvechten, niet op delete gaan of niet voor de makkelijke overwinning kiezen. En dat komt dan van iemand die een wereld heeft gewonnen door genadeloos te backstabben, en op deze wereld zelfs helemaal nog geen gevecht heeft geleverd (zijn eigen woorden). De logica is ver te zoeken.

Concreet: ik spreek Simplicity al vanaf 36 punten en ik heb m'n stam op dag 1 opgericht. Al ver voordat Cyan de oorlog verklaarde aan Mental stond vast dat Mental en Nilva samen de overwinning wilden behalen. Dat Cyan ons nog dichter naar elkaar toe dreef, dat Cyan is geimplodeerd, of dat iemand als Joel alsnog z'n best doet om ons uit elkaar te drijven: het zal me wat. Linksom of rechtsom willen wij deze wereld winnen, en als iemand ons in de weg wil staan moeten ze dat maar lekker doen:) maar verwijt ons verdorie niet dat we het nu maar makkelijk hebben.
Daar is mijn grote vriend. Wist dat ik je op deze manier ging kunnen bereiken. Dat is dan gelukt, oeh yeah! :cool:
Als je me nu nog ingame zou deblokkeren is het feest compleet.
Je bent sterk en slim genoeg Gideon, waarom zou je geen gesprek durven aangaan met mij? :eek:

Als je over W16 wilt huilen, de wereld waar jullie genadeloos en eerlijk zijn ingemaakt door 2 sterkere stammen dan refereer ik je graag door naar dat forum om te discussieren, of gewoon wat al eerder gezegd is te herlezen.

Ik kan me herinneren dat je kwaad werd op mij toen ik uit Nilva omdat je dacht dat ik Mental ging joinen, beetje strijdig met je verhaal van vriendjes sinds 36 punten niet? Had Nilva trouwens ook geen BG met Heinz? De stam waar Mental oorlog mee had? Want als je verhaal dan waarheid is ben jij wel niet zo een net-figuur als je wilt laten uitschijnen Gideon. ;)

Zoals al wel vaker gebeurd is dit het gevolg van wat Cyan gecreëerd heeft. Enkele andere mensen denken er anders over, maar ik had ook gehoopt dat er meer uitdaging in deze wereld zat (wat wellicht ook nog wel zat kan).
Je kan niet op Mental/Nilva afschuiven dat wij de wereld dood hebben gemaakt, want dit is vooral aan Cyan te danken. Daarom snap ik Triador ook wel dat ze niet de band met Nilva zullen opheffen, en als je eerlijk bent is een oorlog tussen Nilva en Mental op het eind ook weinig aan. Zal enkel een oorlog zijn met enorme stacks aan het front waar bijna niet doorheen te komen is.

Het enige wat ik lees is dat de schuld voor de korte wereld naar Mental en Nilva gaan, terwijl zoals Triador al aangegeven heeft wij gedwongen zijn om met Nilva samen te werken. Dat zowel de leiding als de spelers goed met elkaar kunnen is het ons goed recht, en zal het zonde zijn om hiermee te stoppen. Al had ik ook liever een langere wereld gehad met meer ‘spelplezier’ dan wat het nu is.

Jou mag ik wel. :)

De strijd tussen Mental en Nilva zou niks waard zijn stel je, maar als die er zou komen heb je in het werelddeel waar nu niet veel gebeurd ook heel veel mensen die het weer zullen zien zitten om te spelen. Met als gevolg dat er een nieuwe stam kan opstaan, misschien enkele recruits vanuit Mental of Nilva, ...
Er zullen dan veel meer mogelijkheden ontstaan en bijgevolg meer diplomatie, oorlog, spelvreugde, ...

Over de oorlog kan ik spijtig genoeg niet meepraten aangezien ik er toen niet was ;)


:eek: Dat mensen nog steeds hier Discussiëren.. Aja voor sommige is het lastig dat ze van de winnende kant naar de verliezende kant zijn gegaan, compliment voor degene die blijven reageren op dat soort mensen, persoonlijk laat ik ze gefrustreerd zijn.

Ik snap in de verste verte ook niet waarom jullie nog komen zagen op het AF, terwijl het jullie eigen fout was.

Dat mensen naar het forum 'politiek en propaganda' komen zonder de bedoeling ervan te snappen. :eek:

Als je alles zo relativeert kan je net zo goed op delete gaan toch? 'Ach waarom zou ik nog tijd in dit spel steken, uiteindelijk is er een winnaar en een verliezer...'
Het is juist leuk om er iets meer in op te gaan en bv. deze discussies te gaan voeren.
Zonder menselijke contacten is er volgens mij weinig aan dit spel. Kan je net zo goed op een private server BB-tjes gaan edelen tot in het oneindige.. :eek:

Hoe gaat het trouwens zon? Ik zal je even een PMetje sturen als ik de tijd vind :)

Kap nu eens met dit zeik topic en ga ingame vechten en gooi dit op slot.
De mensen die mij kennen vinden mij wel positief ;) daarnaast heb ik alleen maar gezeik/oude koeien uit de sloot halen gelezen in dit topic waar niks op slaat.
Wel 'vervloekte goudhonger' tegen jou ga extra kort zijn aangezien 5 zinnen na elkaar lezen een enorme mentale inspanning schijnt te zijn voor jou.
Als je dit forum en de bedoeling niet snapt en enkel discussies wil zien waar telkens 1 zin gebruikt word kan je altijd een leuke chatbox zoeken via google en daar een beetje gaan praten, hopelijk vinden de mensen op die chatbox je wel positief want ik allesinds niet. Als je enkel inhoudloze one-liners gaat posten moet je van mij en vele anderen niet meer reageren in dit topic 'waar niks op slaat'. Het praattopic kan je ook altijd gaan spammen.
 

DeletedUser61042

Guest
Heinz en nilva hadden een NAP om cyan te verslaan die ik had geregeld helaas heeft heinz zich niet echt netjes aan de regels gehouden.
 

DeletedUser35742

Guest
Precies mijn punt, jullie wouden dus Mompel (nog is 18m extra) rekruteren, om zo een nog groter overwicht te maken tegen Cyan.

Nee, we wilden slechts de originele 4 leden een plekje proberen te geven. Die waren namelijk al ruimschoots voor de uiteindelijke val van Cyan weg en werden zo veel minder als voormalige vijanden gezien. En zelfs dán was dit voor de wereld een minder grote 'swing' geweest dan al die truukjes van Cyan. Precies jouw punt...jij hebt geen punt:)
 

DeletedUser71152

Guest
Volgens mij was er een gedeeld forum toen ik in Nilva zat.. Ben niet helemaal zeker maar dacht toch echt van wel ;)

Heinz en Nilva hadden inderdaad destijds een gedeeld forum.

Heinz en nilva hadden een NAP om cyan te verslaan die ik had geregeld helaas heeft heinz zich niet echt netjes aan de regels gehouden.

Aan welke regels heeft Heinz zich destijds dan niet aangehouden als ik vragen mag?
 

DeletedUser61042

Guest
Heinz en Nilva hadden inderdaad destijds een gedeeld forum.



Aan welke regels heeft Heinz zich destijds dan niet aangehouden als ik vragen mag?

Heinz ging samenwerken met cyan als ik dit zo goed herinner wij hebben destijds dit wel toegelaten maar was niet de bedoeling van de NAP. Die was er namelijk voor om cyan te verslaan.
 
Bovenaan