Winter has come.

DeletedUser69459

Guest
Ben*

Sinds zondag speel ik op djmarco.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Je probeert me woorden in de mond te leggen die ik niet heb gezegd, een beetje goedkoop op deze manier. Ik probeer nergens 'eer' op te strijken, aangezien ik ook niet weet waarvoor we eer zouden moeten verdienen. Maar als je werkelijk mijn post inhoudelijk leest zul je dat ook wel snappen.
Misschien als je altijd van de oorlog op de hoogte was dat je het beter zou snappen wat de situatie is, en ook hoe deze oorlog gezien werd door Cyan.

R_R/Swag en co werden niet betrokken in de oorlog met Nilva. Daarom werd ook gezegd dat het Cyan & R_R & Swag en co vs Mental was en Cyan VS Nilva. Nilva was namelijk niet betrokken in de strijd tegen R_R/Swag/etc.
Dat is gewoon een feit die niet anders is, zo is de oorlog namelijk ook letterlijk gespeeld.
Volgens mij had ook (bijna) geen enkel Cyan lid front met zowel Mental & Nilva.

En over de recruits, bij ons zitten er ook fusies tussen. Die zijn bij Cyan nooit toegelaten, net als VV's die geinternd zijn en nog geinternd moeten worden. Of accounts die nog in fusie waren met andere leden. Dat wil dus niet zeggen dat jullie 'maar' 3 spelers hebben gerecruit.

Jij bent degene die dingen over mij verteld die niet waar zijn, je blijft volhouden dat ik mental overal de schuld van geef, terwijl ik al de hele tijd zeg dat het niet alleen mental is..

Dan daarbij zeg ik toch niet dat ze bij de oorlog betrokken zijn, maar het is een BG, lees nou eens goed man.. En bg heb je toch om elkaar te Helpen, en niet om elkaar aan te vallen ofzo..
In plaats van hier lange teksten te fabriceren, kan je beter eens iets ig doen. De discussie wie er nu voor gezorgd heeft dat de wereld `op slot is` begint een beetje afgezaagd te worden...

Misschien heeft ons account tenminste nog 'iets' IG gedaan? Dus vind deze opmerking beetje raar..
 

DeletedUser66129

Guest
Ja, je had 2 richard's erop spelen ik ben degene van de jonge generatie
 

DeletedUser61042

Guest
In plaats van hier lange teksten te fabriceren, kan je beter eens iets ig doen. De discussie wie er nu voor gezorgd heeft dat de wereld `op slot is` begint een beetje afgezaagd te worden...

Dank u !:)
 
Bovenaan