Winter has come.

DeletedUser81928

Guest
was enkel een nap op te beginnen om te zien hoe het verder ging lopen. Forum was inderdaad gedeeld.
 

DeletedUser71152

Guest
Heinz ging samenwerken met cyan als ik dit zo goed herinner wij hebben destijds dit wel toegelaten maar was niet de bedoeling van de NAP. Die was er namelijk voor om cyan te verslaan.

Nee hoor de nap met Cyan was ongeveer een maand later nadat de nap met Nilva weg was.
 
Reactiescore
579
Wij wisten vanaf het begin van de samenwerking met Nilva, dat ze een NAP hadden met Heinz. Vonden we zelfs erg irritant... want Heinz. had dus meer safezone dan wij. Maar Nilva heeft ons vanaf het begin hierover ingelicht. Toch jammer dat het niet lukt om een wig tussen Mental en Nilva te drijven... en mocht je, je afvragen waarom niet: Omdat we altijd eerlijk tegen elkaar zijn geweest.
 

DeletedUser66129

Guest
Nee, we wilden slechts de originele 4 leden een plekje proberen te geven. Die waren namelijk al ruimschoots voor de uiteindelijke val van Cyan weg en werden zo veel minder als voormalige vijanden gezien. En zelfs dán was dit voor de wereld een minder grote 'swing' geweest dan al die truukjes van Cyan. Precies jouw punt...jij hebt geen punt:)

De orginele 4 spelers ja, en het deel van FwB, wat nu uiteindelijk samen Mompel is, en dus 18mio punten..

deze qoute van Rise Againt zegt genoeg lijkt mij?:

Tevens zouden er een aantal buurmannen van mij overkomen naar mijn stam, maar op het laatste gingen ze naar mompel, die eerst naar onze BG zouden gaan.
Daarom zit ik nu met een redelijk groot front, waar goede tegenstanders liggen.
 

DeletedUser61042

Guest
De orginele 4 spelers ja, en het deel van FwB, wat nu uiteindelijk samen Mompel is, en dus 18mio punten..

deze qoute van Rise Againt zegt genoeg lijkt mij?:

Is het nog niet duidelijk wij wilden alleen de 4 orginele leden van mopel... niet meer en niet minder en dat was ter sprake voor de val van cyan:eek: Wat mental recruit zijn hun zaken.
 
Reactiescore
1.367
De orginele 4 spelers ja, en het deel van FwB, wat nu uiteindelijk samen Mompel is, en dus 18mio punten..

deze qoute van Rise Againt zegt genoeg lijkt mij?:

Je weet geen eens over welke leden ik het heb ;)

en mental is nog altijd geen nilva
 

DeletedUser66129

Guest
Heb inderdaad wel door dat die 4 leden van nilva aanbieding kregen maar het ging over het punt dat jullie de wereld willen beslissen, als mental dan fwb erbij wou heb jullie bij elkaar wel weer 18mio aan vijand minder, daar ging het om
 
Reactiescore
1.367
Heb inderdaad wel door dat die 4 leden van nilva aanbieding kregen maar het ging over het punt dat jullie de wereld willen beslissen, als mental dan fwb erbij wou heb jullie bij elkaar wel weer 18mio aan vijand minder, daar ging het om

Mental heeft fwb er niet bij willen hebben, alleen stecol had kunnen komen

Mooro en stecol zouden tegelijk met mij naar mental komen, en wilden dit later niet meer omdat ze beide lijntjes open wilden houden...

Toen R_R kwam wilden zij ook in een keer, mooro was op voorhand afgewezen, en stecol zou komen na de stemming, maar ze kozen dus voor mompel, dom van stecol maar allright, nu kan ik m edelen
 

DeletedUser73147

Guest
Daar wil ik nog aan toevoegen dat de stemming ook niet bepaald positief was voor Stecol, en ik ben er 100% zeker van dat hij daardoor ook niet kon joinen.
 
Reactiescore
1.367
Daar wil ik nog aan toevoegen dat de stemming ook niet bepaald positief was voor Stecol, en ik ben er 100% zeker van dat hij daardoor ook niet kon joinen.

Stemming was nog bezig, en op het moment van sluiten was 80% voor dacht ik
 

DeletedUser73147

Guest
Uhmmm, er waren meer tegen als voor :p

Dan heb je niet goed gekeken denk ik ;)
 
Reactiescore
1.367
Uhmmm, er waren meer tegen als voor :p

Dan heb je niet goed gekeken denk ik ;)

Ik vraag jordy wel :D

maar boeit verder toch niet, aangezien ik als enigste front met hem heb en niemand anders daar kan komen :p
 

DeletedUser81928

Guest
Nee hoor de nap met Cyan was ongeveer een maand later nadat de nap met Nilva weg was.

De samenwerking was al tijdens onze NAP.
Er was wel samenwerking met zowel nilva en cyan en wij wilden, als we mental gingen aanvallen dat heinz mee ging doen op nilva. Daarop liep bijna alles stuk :p
Ik vraag jordy wel :D

maar boeit verder toch niet, aangezien ik als enigste front met hem heb en niemand anders daar kan komen :p

Ben toch blij dat het me ergens is gelukt om mooro en stecol niet naar mental te krijgen :)
 

DeletedUser35742

Guest
De orginele 4 spelers ja, en het deel van FwB, wat nu uiteindelijk samen Mompel is, en dus 18mio punten..

deze qoute van Rise Againt zegt genoeg lijkt mij?:

... Nee, alleen die 4 spelers. Dat zeg ik toch?
 
Reactiescore
1.367
Er was wel samenwerking met zowel nilva en cyan en wij wilden, als we mental gingen aanvallen dat heinz mee ging doen op nilva. Daarop liep bijna alles stuk :p


Ben toch blij dat het me ergens is gelukt om mooro en stecol niet naar mental te krijgen :)

Waarschijnlijk leren ze nu wel om naar mijn adviezen te luisteren voor het te laat is ;)
 
Bovenaan