DeletedUser78787
Guest
Niemand stopt manupilate.
Ze manipuleren iedereen, zo staan ze aan de top en blijven ze daar voorlopig ook staan.
Ze manipuleren iedereen, zo staan ze aan de top en blijven ze daar voorlopig ook staan.
Leuk dat je 'voorlopig' zegt. Daarmee laat je weten dat ze dus toch van de top af zullen komen ooit. Wie zouden dat doen dan?Niemand stopt manupilate.
Ik natuurlijk, ik pak jou plekkie over op de ranglijst en daarna de farmranglijst etc tecLeuk dat je 'voorlopig' zegt. Daarmee laat je weten dat ze dus toch van de top af zullen komen ooit. Wie zouden dat doen dan?
Ik natuurlijk, ik pak jou plekkie over op de ranglijst en daarna de farmranglijst etc tec
Je praat tegen een 30k punten noobje uit de rim he.
Kom maar. Ben nog niet eens 30k lol ^^Ik natuurlijk, ik pak jou plekkie over op de ranglijst en daarna de farmranglijst etc tec
Je hebt je gelijk gehaald. Blij nu?Haha stook? Ik weet het niet. Misschien zaten er de andere keren er ook wel een deel van waarheid in?
Btw, Jij en ik weten beide dat het waar is wat ik net heb geschreven. Of wordt het plannetje nu afgelast omdat er een lek is in je kringetje? We will see!
hoe kon je!Je hebt je gelijk gehaald. Blij nu?
Unbreakabler:Je wilt niet weten hoe blij ik ben.
Snap zowiezo niet waarom je eerst liegt over het OPNIEUW verlaten van je stam en het vervolgens wel doen.
Zo zie je maar weer hoe ...... het spelletje Tribalwars geworden is xD. Meeste spelers kunnen niet eens meer loyaal blijven aan 1 stam om er vervolgens ook nog over te liegen.
NawhDennis lief blijven doen!
Dit zijn nogal wat beweringen hoor. Ik verwacht met zo'n grote mond toch in ieder geval enig bewijs oid? Zou de gesprekken zeer graag lezen gooi maar op het forum hoorOf vind je ook niet Leonardo? Of moet ik zeggen Nicckyy? Btw, de speler die onder 2 accounts speelde in het begin van de wereld? De speler die mij vertelde dat zijn stam maat .Easybakka mij aan ging vallen op dorp 1, in de hoop dat ik hierna mijn dorpen aan hem zou schenken? De enige reden waarom ik voor jou deze feit uit het leven heb geholpen omdat ik het zielig voor je vondt. Misschien moeten .easybakka en TuG de waarheid weten? Wat vindt jij? Heb de gesprekken nog:_)
Gek. Toen ik het feit naar boven haalde van je aankomende stam verandering leek jij wel de gene met zand in zn haar die zichzelf er onderuit probeerde te praten? Nu blijkt dat je tocht de vieze speler bent waarvan al meerdere je beschuldigen. Het spelletje zal wel veel voor je betekenen. Hoop dat het de zonde van liegen en bedriegen waard is
Het beste verder!