Wie stopt Manipulate.?

DeletedUser71937

Guest
Dit zal mijn laatste post zijn. Mocht je een reactie willen geven kan dit in-game. Ik heb liever dat je dit met troepen doet dan met woorden. Kunnen we eindelijk je OD omhoog krikken naar een aanvaardbaar level voor iemand met jouw punten! Wel alleen komen He!

Vrij zeker dat stammen er voor zijn dat je niet alleen bent in dit spel, dus weet niet waarop de alleen komen slaat.

Ook zonder de gesprekken te tonen die jij schijnt te hebben, is er geen kans dat iemand jou gelooft.
 

DeletedUser78806

Guest
Vrij zeker dat stammen er voor zijn dat je niet alleen bent in dit spel, dus weet niet waarop de alleen komen slaat.

Ook zonder de gesprekken te tonen die jij schijnt te hebben, is er geen kans dat iemand jou gelooft.
Het is een complot! Jullie reageren op die arme stakker en boren hem in de grond omdat er een waarheid zit achter zijn bewering! Kan niet anders, wie zou anders tijd besteden aan een onbekende factor!
 
Reactiescore
222
Het is een complot! Jullie reageren op die arme stakker en boren hem in de grond omdat er een waarheid zit achter zijn bewering! Kan niet anders, wie zou anders tijd besteden aan een onbekende factor!

Naja meer omdat ik wel kan lachen om zijn gekke beweringen & zijn grote verhaaltjes. Daarnaast moet ik wat doen naast het farmen he

Maar let is op je stam Tim, er is iemand weg gespeeld..
 

DeletedUser78020

Guest
je bent een draak van een mens, maar zo mooi als de zomer.

slik die drol toch eens door Mp komt er wel :)
 

DeletedUser78773

Guest
Je bedoel UC. waar de grandioze meistershizzle in speelt en val mee dat zijn maatje repelsteeltje. de profiteur niet meeging na wat ik hoorde .
 
Bovenaan