DeletedUser74073
Guest
Would you like to know more?
Je luistert ook echt teveel naar anderen haha.. Nu stoken we jou eens op nadat je dat meermaals bij ons deedGeen zorgen! Binnenkort zullen minimaal 4 spelers van MP. de stam verlaten en samen met de speler Nicckyy een nieuwe stam beginnen. Hieronder zullen ook andere leden van andere stammen vallen!
Je wilt gewoon niet dat ze weten van je harde stabJe luistert ook echt teveel naar anderen haha.. Nu stoken we jou eens op nadat je dat meermaals bij ons deed
Je wilt gewoon niet dat ze weten van je harde stab
Had het niet daarover hij sniped zijn stamgenotenHeb jij wel eens van stam gewisseld? Vast wel. Dan ben jij vanaf nu dus ook een keiharde stabber!
Vroeger werd dit stamhoppen genoemd, dat is iets heel anders (en overigens ook vrij normaal in het begin van een wereld)
Zijn dat geen loyal tactieken haha.Had het niet daarover hij sniped zijn stamgenoten
Haha stook? Ik weet het niet. Misschien zaten er de andere keren er ook wel een deel van waarheid in?
Btw, Jij en ik weten beide dat het waar is wat ik net heb geschreven. Of wordt het plannetje nu afgelast omdat er een lek is in je kringetje? We will see!
Als dat stabben is, heeft elke speler gestabtHeb jij wel eens van stam gewisseld? Vast wel. Dan ben jij vanaf nu dus ook een keiharde stabber!
Vroeger werd dit stamhoppen genoemd, dat is iets heel anders (en overigens ook vrij normaal in het begin van een wereld)
Stamhoppen is ook niet normaal naar mijn idee. Waar is het gevoel van loyaliteit gebleven? Hebben we niet meer wat strijdlust over ofzo om wat te doen voor onze stam? Nu snap ik ook waarom de 'top' altijd zo snel gevormd wordt en dan ook weer wisselt. Niemand die meer wilt strijden maar eerst voor de makkelijke manier kiest. LolHeb jij wel eens van stam gewisseld? Vast wel. Dan ben jij vanaf nu dus ook een keiharde stabber!
Wij snipen geen treinen van onze leden hoorZijn dat geen loyal tactieken haha.
Gewoon een verhaal vol onzin alweer, vorige keer ook al zo. Je verhaal klinkt dan wel grappig. Nicckyy & 4 leden van MP. Lekker stammetje heb je dan :')
Toevallig een lek om jou weer onzin te laten uitkramen & de wereld je gekkegeit ziet haha.
Als dat stabben is, heeft elke speler gestabt
jij begint zomaar ineens onzin te bashen!Wij snipen geen treinen van onze leden hoor
Dus zou niet weten wat je bedoelt. Zou zeggen, eerst bewijs geven voor je zo een zaken zegt
Ik heb de rapportjes , call it blackmail materialjij begint zomaar ineens onzin te bashen!
Als jij nou is begint met bewijzen, zal ik volgen