Wie stopt Manipulate.?

DeletedUser78787

Guest
Niemand stopt manupilate.
Ze manipuleren iedereen, zo staan ze aan de top en blijven ze daar voorlopig ook staan. o_O
 

DeletedUser74966

Guest
Niemand stopt manupilate.
Ze manipuleren iedereen, zo staan ze aan de top en blijven ze daar voorlopig ook staan. o_O
Leuk dat je 'voorlopig' zegt. Daarmee laat je weten dat ze dus toch van de top af zullen komen ooit. Wie zouden dat doen dan? ;)
 

DeletedUser78806

Guest
Leuk dat je 'voorlopig' zegt. Daarmee laat je weten dat ze dus toch van de top af zullen komen ooit. Wie zouden dat doen dan? ;)
Ik natuurlijk, ik pak jou plekkie over op de ranglijst:eek: en daarna de farmranglijst etc tec:eek:
 

DeletedUser78020

Guest
Ehhhhhhhhh manu wie whahahahahhahahaha
hoop dat ze t halen, mag 1 persoon t zeker halen tis m gegunt
 

DeletedUser74073

Guest
Je wilt niet weten hoe blij ik ben.

Snap zowiezo niet waarom je eerst liegt over het OPNIEUW verlaten van je stam en het vervolgens wel doen.

Zo zie je maar weer hoe ...... het spelletje Tribalwars geworden is xD. Meeste spelers kunnen niet eens meer loyaal blijven aan 1 stam om er vervolgens ook nog over te liegen.
 

DeletedUser78787

Guest
Je wilt niet weten hoe blij ik ben.

Snap zowiezo niet waarom je eerst liegt over het OPNIEUW verlaten van je stam en het vervolgens wel doen.

Zo zie je maar weer hoe ...... het spelletje Tribalwars geworden is xD. Meeste spelers kunnen niet eens meer loyaal blijven aan 1 stam om er vervolgens ook nog over te liegen.
Unbreakabler:
Aantal stam veranderingen: 5

Tragedy under Grace:
Aantal stam veranderingen: 3
What were you saying?
 

DeletedUser74073

Guest
Waarom de stam veranderingen? Zoals je ziet zit ik nu in een 1 man's stam.

Mijn eerste stam heb ik verlaten omdat iedereen wegging, ze waren het niet eens met iets. NaH ben ik verlaten omdat mijn stamleiders het verlieten om zich samen te voegen met een andere stam. De stam NL JWS ben ik verlaten omdat de stamleider (schaap) een spion was voor Nicckyy. Zal ik verder gaan? Er is een verschil tussen een stam verlaten doordat je leiding spioneert voor andere stammen / de stamleider de stam verlaat dan wanneer een speler continue stam verandert om er zelf zo beter van te worden. Vind je ook niet? Misschien moet je voortaan eerst de feiten kennen voordat je wat neerzet. Kennis is macht zeggen ze ook wel:)

Of vind je ook niet Leonardo? Of moet ik zeggen Nicckyy? Btw, de speler die onder 2 accounts speelde in het begin van de wereld? De speler die mij vertelde dat zijn stam maat .Easybakka mij aan ging vallen op dorp 1, in de hoop dat ik hierna mijn dorpen aan hem zou schenken? De enige reden waarom ik voor jou deze feit uit het leven heb geholpen omdat ik het zielig voor je vondt. Misschien moeten .easybakka en TuG de waarheid weten? Wat vindt jij? Heb de gesprekken nog:_)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Of vind je ook niet Leonardo? Of moet ik zeggen Nicckyy? Btw, de speler die onder 2 accounts speelde in het begin van de wereld? De speler die mij vertelde dat zijn stam maat .Easybakka mij aan ging vallen op dorp 1, in de hoop dat ik hierna mijn dorpen aan hem zou schenken? De enige reden waarom ik voor jou deze feit uit het leven heb geholpen omdat ik het zielig voor je vondt. Misschien moeten .easybakka en TuG de waarheid weten? Wat vindt jij? Heb de gesprekken nog:_)
Dit zijn nogal wat beweringen hoor. Ik verwacht met zo'n grote mond toch in ieder geval enig bewijs oid? Zou de gesprekken zeer graag lezen gooi maar op het forum hoor ;)
 

DeletedUser74073

Guest
Gek. Toen ik het feit naar boven haalde van je aankomende stam verandering leek jij wel de gene met zand in zn haar die zichzelf er onderuit probeerde te praten? Nu blijkt dat je tocht de vieze speler bent waarvan al meerdere je beschuldigen. Het spelletje zal wel veel voor je betekenen. Hoop dat het de zonde van liegen en bedriegen waard is:)

Het beste verder!
 
Reactiescore
222
Gek. Toen ik het feit naar boven haalde van je aankomende stam verandering leek jij wel de gene met zand in zn haar die zichzelf er onderuit probeerde te praten? Nu blijkt dat je tocht de vieze speler bent waarvan al meerdere je beschuldigen. Het spelletje zal wel veel voor je betekenen. Hoop dat het de zonde van liegen en bedriegen waard is:)

Het beste verder!

Als er een nieuwe stam komt, ga ik dat uiteraard niet op het AF zeggen of toegeven. Als je een beetje goed nadenkt snap je wel waarom. Dus liegen nee, tegen beter weten in ontkennen ja.

Hoe kun je een vieze speler zijn door naar een andere stam te gaan? Is dit je eerste wereld? Dat zou namelijk enorm veel duidelijk maken..


Je doet nu weeral allemaal loze beweringen over het account nicckyy terwijl ik al lang & breed weet hoe het daadwerkelijk zit & dat is zeker niet aan Jari of dat account te verwijten.

Ik heb overigens nooit gestabt & de enige persoon die wat zei was Tim & dat was tussen ons & niet serieus. Dus kruip snel terug in je hol, gezien je jezelf belachelijk aan het maken bent.
 

DeletedUser74073

Guest
Zeggen of toegeven? Je ontkende het met leugens. Ik was volgens jou aan het stoken. Dit valt onder leugens toch? Niet toegeven valt onder het kopje je mond houden / negeren / er om heen draaien. Je zei dat het niet zo was en ik was de leugenaar. Dit valt onder liegen.

Kennelijk heb ik een gevoelige snaar geraakt. Het punt is, ik had gelijk net zoals ik alle keren tot nu toe gelijk had. Hoop dat ht vieze spelletje dat jij momenteel speelt voor je uitpakt. Anders was het straks allemaal voor niks.. Want winnen is kennelijk de wereld voor je, maakt niet uit hoe je dit behaald! Misschien hadden je ouders je een lesje eerlijkheid en eer moeten bij brengen, want hier zijn ze erg nalatig geweest!

En ja, ik heb een hele lange tijd niet gespeeld. Ben ik goed? Nee. Ben ik slecht? Mwa het kan slechter. <<<<< Maar dit doet mij niet zoveel. Het is een spel. Het enige wat mij irriteert en het punt waarom ik zo triggerfinger ben op het forums momenteel is omdat jij het soort mens bent wat mij totaal niet aanstaat. Laf, zwak en zielig. Maar dat is mijn mening.

Dit zal mijn laatste post zijn. Mocht je een reactie willen geven kan dit in-game. Ik heb liever dat je dit met troepen doet dan met woorden. Kunnen we eindelijk je OD omhoog krikken naar een aanvaardbaar level voor iemand met jouw punten! Wel alleen komen He!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
222
Hahaha ik kan hier enkel om lachen. Prima ik heb 1 maal gelogen & als je een beetje inzicht hebt snap je dat dat uit eigen bestwil is & dat voor mij & de groep waarmee ik ben een stuk beter was.

Over stoken betreft ben je daar wel zeker goed mee bezig, je beweert allemaal dingen over nicckyy die complete onzin zijn waar je zeer zeker niet gelijk hebt, als je al deze gesprekken nog hebt, toon ze dan. Tot die tijd ben je een noob met een grote mond.

Daarnaast mag je mij nog steeds uitleggen waarom ik zielig, laf & laag ben? Want daar kan ik nog steeds niet bij komen. Is dat puur omdat ik zou hebben 'gelogen'?
Je mag dan zelf wel snappen dat dat waanzin is.

Daarnaast heb ik geen behoefte om je aan te vallen & ben ik blij dat mijn OD laag is. Heb ik in elk geval de goede targets gekozen & niet spelers die hun dorp vol hebben. Geen clear verloren daaraan, dus ik zou dit eerder een goed teken dan een slecht teken vinden.
 
Bovenaan