[Speeltopic] Wie is de Mol 2017/2018

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Bij Freaker is dat dan 5 uur en 28 minuten toch?
En 102,1933 km
 

DeletedUser17472

Guest
Clickbi*t
TLF, Mono en Click, kunnen jullie dit aanvullen, anders kunnen we oliebollen gaan bakken en oud en nieuw gaan vierenik zal het nig een keer proveren te omschrijven
ik heb een link
naar een tribalwars forum
maar dit is niet .nl
wat er is .com
en het land is in het wit
kan het niet lezen dus
en er achter staat viewtopic en dan een cijferreeks
waarvan alleen de eerste cijfer is weggehaalt met wit
meer kan ik er niet van maken
 

DeletedUser66129

Guest
Sander doe hem dan ook gelijk goed. Alles blanco behalve vakje A1, A2, A8, B1, en E4. Overigens ook een aantal zwarte lijnen wat een patroon kan betekenen.
 
Reactiescore
1.049
Ik heb een tabel met A-G
A = vertrektijd
B = Aankomstijd etc.
Zal morgen of overmorgen vroeg uitgebreid doen nu ff kort
Daaronder staan binaire codes, een plaatje en 3 sommen om ze in te vullen
Daarmee kun je A-G uitrekenen waardoor je reisimformatie krijgt vgm
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jonas idd.

@Rens, ik denk dat we heel veel baat hebben bij jouw hint, als je daarmee dus de vlucht etc. hebt, dan hebben we sws 1 stuk van de route + vervoersmiddel goed. Dus probeer die binaire dingen op te lossen met die link die ik je heb gestuurd, dat helpt wss een hoop !
 

DeletedUser17472

Guest
SpelerBeschrijving hint
Plan AMetrostelsel Manahttan (gedeelte queens en Brooklyn), verdeeld in vakjes, vak bij vliegveld is wit gekleurd.
PierreEen bus/trein ticket met vertrektijd, 29/12/2017 - 08:09 AM. Reistijd is 49 minuten
Daar vertrekt de trein om 8:15 am
Je moet afstappen om 8:30
Dan de bus om 8:36
En je stapt af om 9:00 am
Dus ong 49 min ;)
NetskyVakken van A1 t/m G1, en 1 t/m 8. Paar zijn genummerd, rest is zwart.
Monobear???
FamdecibelLage winkel van Crown (kroontje, binnenin punten buitenom rond met bolletjes) Liquors. Beiden woorden rode letters. In de omgeving vooral laagbouw, maar ik zie 2 echte hoge gebouwen. Een soort woontoren van meer dan 13 verdiepingen (is hoger dan een standaard flat in Nederland). Echte hoogte kan ik niet zien, komt boven foto uit. Tussen winkel en dat flatgebouw staat een soort op hoogte staand schuurtje. Wat voor gebouwtje dat is weet ik niet, maar ziet er uit als een houten gebouw, loopt aan de achterkant schuin weg.
Het andere hoge gebouw is dus een bedrijfspand, ik vermoed kantoor. Er staan op dat gebouw meer dan 2 rode letters. R C of R E. De letter is zichtbaar. Dit gebouw is ongeveer zo 10 verdiepingen hoog en heeft een aparte gevel. Het dak is niet helemaal plat, maar de voor en achtergevel zijn hoger. Het is een lage ronde verhoging met in het midden nog een vierkante verhoging (het is geen schoorsteen, maar de puntjes lijken erop, die vorm dus). Achter de winkel staat een gebouw van ik denk 4 verdiepingen. Meer jaren 50 of 60. Aan de buitenkant ijzeren brandtrappen.
De winkel ligt aan een straat met verkeerslichten en er staan jonge net geplante bomen van ongeveer 2.5 meter hoog.
Gevonden. Adres:1002 Atlantic Ave, Atlantic City, NJ 08401
TLFA: Vlucht= 52 58 56 54 13 8
B: Logo Americain Airelines
C: Naar waar =
D: Gepland = 48 58 48 48
E: Gate B en vlucht D10
Freaker56.9976 meter hoog
102193.3 meter
19680 seconden
Reading avenue
Hint opgelost. Fietsroute uitgestippeld
Capri367 km²
Dat is oppervlakte van Philadelphia
Opgelost
ClickbaitOpgelost: https://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?t=27349

Startpunt: 11 W 53rd St, New York, NY 10019, VerenigdStaten
Eindpunt: 2-18 N 15th St, Philadelphia, PA 19107, Verenigde Staten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78666

Guest
Hintcombinatie Plan A & Netsky
Hoi, zoals ik zei zie ik een metrostelsel map van manhattan gedeelte queens en gedeelte brooklyn. Waarin mijn complete map is verdeeld in verschillende vakken (rijen: 8, kolommen: 12).Van mijn map is een gedeelte waar het vliegveld is blanco gemarkeerd. Dit is A8 (A t/m H = veritcaal & 1 t/m 12 = horizontaal).

Nu blijkt Netsky een tabel te hebben van 8 rijen en 12 kolommen. Waarin bijna alle vakjes wit gemarkeerd zijn op de volgende na:
A1, B1, A2, A8 en E4.

Aangezien bij mij A8 gemarkeerd is, betekent dus dat er nog maar vier vakjes over zijn die niet gemarkeerd zijn als enige. Daar moeten wij dus iets meedoen. Ik zal bij alle vier de vakjes beschrijven waar het is en ik ga ook nog proberen te zoeken of er wat belangrijks is.

A1 & A2: Heb ik samen gevoegd omdat het beide een vakje is in de zee, maar wel met een informatieblokje over een metrostation. Dit station is: 125th street metro north station. Verder staan er wat buslijnen op, namelijk BX15 en M98, plus een snelbus naar La Guardia Airport. Ik ga wel zeggen dat het niet echt leesbaar was vanwege de kleinte en als ik inzoomde de scherpte.
B1: Is een gedeelte van manhattan met de volgende metro stations: 137 street City College, 125 street 1, 116 street Columbia University, 135 street, 125 street 2, 118 street. Verder gaat er een rode, blauwe oranje en grijze lijn door. Het meest interessante is dat er ook een blauwe stippellijn door, wat een snelbus is naar guardia airport.
E4: Een gedeelte van manhattan, met eigenlijk maar 1 echte station namelijk Grand Central.

Wat ik raar vind is dat hier la Guardia Airport blanco is gemarkeerd, maar dat er wel een lijn gepakt moet worden naar La Guardia airport. Ik denk dus dat Gijs expres mij eerst een La Guardia airport vakje blanco heeft laten kleuren om ons op het verkeerde pad te sturen en dat wij misschien ia Grand Central met de trein naar Philadelphia moeten.
 

DeletedUser74005

Guest
Uitslag Opdracht 4

Goedemiddag deelnemers,

Welkom in het mooie Philadelphia, jullie zijn erin geslaagd om op de juiste locatie terecht te komen! De uitslag van opdracht 4 is bekend. In deze opdracht stond communicatie centraal; zonder de inzet van iedere speler was het niet mogelijk om veel geld te verzamelen. Uiteindelijk zijn jullie er nog aardig in geslaagd om de opdracht correct uit te voeren, want het was best een pittige opgave. Wel had dit bedrag gemakkelijk hoger uit kunnen vallen.

Jullie hebben met deze opdracht 1350 euro verdiend.

Vanmiddag volgt de volgende test! Bereid jullie dus allemaal goed voor, want ten minste één kandidaat zal afvallen.






 

Deleted User - 487871837

Guest
Test 2

De deadline voor deze test is vandaag om 22:00!
  1. Naar welk museum ging de mol?
  2. Heeft de mol een definitief antwoord ingediend tijdens opdracht 3?
  3. Heeft de mol in het topic gepost tijdens opdracht 3?
  4. Heeft de mol zijn of haar hint foutief gedeeld tijdens opdracht 4?
  5. Aan welk voertuig was de hint van de mol gekoppeld? Bus, metro, auto, fiets of geen?
  6. Heeft de mol wel of niet voor mingeld gezorgd met zijn of haar hint?
  7. Slaapt de mol op dit moment samen met een man, een vrouw of alleen? (Kamerverdeling opdracht 2)
  8. Hoeveel likes heeft de mol op dit moment? (kleine marge wordt rekening mee gehouden, aangezien mensen posten en meer likes krijgen).
  9. Is Hopeful de favoriete leider van de mol?
  10. Wie is de mol?
Antwoorden in PM naar zowel DZ als ik!

Succes!
 
Bovenaan