[Speeltopic] Wie is de Mol 2017/2018

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Uitslag Test 2

Dag kandidaten,

Helaas was het weer raak met de inactieven en zijn er weer drie mensen die hun test niet in hebben geleverd en dus de executie niet overleven.

Echter, omdat dit de tweede keer oprij is, en niemand dus info heeft over hoe goed ze het doen, ga ik eenmalig de persoon PM’en wiens scherm rood was geweest. Dit telt dus NIET als echte uitslag, en die persoon zit dus ook gewoon nog in het spel.

Geen PM = Groen scherm!

De inactieven waren:

- @Clickb*it
- @*Netsky
- @MonoBear

Tot morgen!
 

DeletedUser66129

Guest
Gast. Ik werk van 12:00 tot 22:00. Hoe fucking korte deadlines wil je hiervan maken. Sorry Duncan maar dit is echt onzin...
 

DeletedUser66129

Guest
Ja en sorry maar dit vind ik echt grootse onzin. Ja ik was niet heel actief omdat de vakantie voor mij gewoon druk was. Ik heb aangegeven na de vakantie veel meer tijd te hebben. Maar dat je op zo'n manier als dit keihard genaaid word omdat je een dag aan het werk bent en gewoon niet het AF kan volgen.. Sorry maar vind je het logisch dan dat je 3 inactieve hebt..
 

DeletedUser66129

Guest
Want jij deed voorheen actief mee?

Ik heb gewoon aangegeven op meerdere plekken dat vakanties voor mij drukke periodes zijn. Sorry dat ik meer moet werken om financieel weer terug te komen na de operatie en al die shit. Ik werk gewoon 40u deze weken, daarnaast feestdagen verplichtingen enzo. Ik kan het niet veroorloven om op skype te komen of actief te zijn op AF. Dat heb ik aangegeven. Maar als je hier een deadline doet met een periode van 8 a 9 uur en niet eens privé gewaarschuwd word. Is gewoon triest, sorry maar op zo'n manier hoeft het ook niet eens van mij.

Succes verder allemaal ;)
 

DeletedUser78666

Guest
Echter, omdat dit de tweede keer oprij is, en niemand dus info heeft over hoe goed ze het doen, ga ik eenmalig de persoon PM’en wiens scherm rood was geweest. Dit telt dus NIET als echte uitslag, en die persoon zit dus ook gewoon nog in het spel.

Dit is trouwens ook echt goed kut. Als ik wist dat dit ging gebeuren, had ik het wat minder strategisch ingevuld.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dit is trouwens ook echt goed kut. Als ik wist dat dit ging gebeuren, had ik het wat minder strategisch ingevuld.

Het is dan ook iets wat normaal niet zou gebeuren, maar heel veel dingen lopen anders dan gepland.

Hopelijk kunnen we nu het spel spelen zoals het bedoeld is.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik snap je wel netsky... Ik voel me alleen door je genegeerd. Nooit een reactie in privé skype.....
 

DeletedUser78666

Guest
Naja ik werk in de horeca. Dit zijn gewoon standaard werkdagen bij mij. Dus is eigenlijk best wel kut..

Jij begrijpt heel goed als spelleider dat het mega irritant is, als een speler 6 dagen niet tot nauwelijks online is geweest bij widm. Natuurlijk zul jij je reden hebben om niet online te komen, maar wees nou eerlijk zijn die reden groot genoeg om een potje voor een ander te verpesten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Naja ik werk in de horeca. Dit zijn gewoon standaard werkdagen bij mij. Dus is eigenlijk best wel kut..

Ik snap dat je werkt, alleen zijn jouw werktijden vaak ook precies op de momenten dat WIDM actief wordt gespeeld.

Deadlines plannen wij vaak tussen 20:00-22:00, (eerder voor opdrachten; later voor tests), omdat dat a) gewenst en b) makkelijker voor ons is. Daardoor zal je waarschijnlijk, ook al heb je het minder druk door de feestdagen, alsnog niet goed mee kunnen doen, omdat je weg bent op de cruciale tijden.

Verder is actieve deelname echt heel belangrijk hier, belangrijker dan bij WIDM, vandaar de korte deadline. Het was misschien een beetje een naaistreek en ik had beter kunnen communiceren, maar ik hoop dat je me begrijpt.
 

DeletedUser66129

Guest
Er zijn gewoon 2 dingen waar ik heel erg van baal. Wat een aantal weten van mij dat ik dit normaal actief speel.

1. Dat ik zelf te inactief ben geweest. En zoals ik aangaf had dit redenen. Ik ben zelfs nieuwjaarsdag een rondje gaan lopen om even weg te gaan bij familie om op Sander te kunnen reageren. Wat ik eigenlijk het liefste niet doe. Maar dit spel draait vooral op skype. En ik ben laatste tijd juist actief via mobiel. Terwijl buiten vakanties om kan ik nog wel eens op skype komen. Zo heb ik met de eerste opdracht gewoon goed mijn best gedaan.

Vind het gewoon jammer dat de periode voor mij net kut is en voor de rest wel goed is. Waardoor het nu heel erg lijkt alsof ik geen fuck uitvoer of er niks voor wil doen.

2. Een toch erg korte deadline. Ik snap je Duncan dat je toch wilt filteren, maar zelfs al was ik rest van het potje hartstikke actief, met zo'n korte deadline kan je best hard genaaid worden. Ik had er graag nog in willen blijven, feestdagen en familiedagen achter de rug dus enkel nog werk tot eind van de vakantie.

En begrijp me niet verkeerd hè Duncan (en rest van de leiding) want de rest van het potje is gewoon top. Ik probeerde alleen op mijn eigen manier actief te zijn. Ik kan niet zoals famdecibel dagelijks 14 uur op het AF kijken (bij wijze van). Dat is voor mij verre van realistisch in deze periode. Baal er gewoon van hoe het gelopen is en mijn frustratie was ook deels frustratie op mezelf dat ik niet mijn deel in dit spel heb kunnen doen.

Nogmaals succes aan de andere
 

DeletedUser17472

Guest
Ik snap je punt he Netsky. Maar snap je ook dat het voor de spelers die wel heel actief zijn, het ontzettend irritant is dat er geen informatie binnen komt. Je bent niet de enige he. Ik heb inderdaad veel tijd. Ik steek er veel tijd in en ik doe inderdaad iets goed en anders doe ik het niet. Het is gewoon heel frustrerend om mensen meerdere malen aan te moeten spreken en totaal geen respons te krijgen. Ik snap best dat je er van baalt dat je er nu uit ligt. Zou ik ook doen. Maar begrijp het ook van onze kant als je wil.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er zijn gewoon 2 dingen waar ik heel erg van baal. Wat een aantal weten van mij dat ik dit normaal actief speel.

1. Dat ik zelf te inactief ben geweest. En zoals ik aangaf had dit redenen. Ik ben zelfs nieuwjaarsdag een rondje gaan lopen om even weg te gaan bij familie om op Sander te kunnen reageren. Wat ik eigenlijk het liefste niet doe. Maar dit spel draait vooral op skype. En ik ben laatste tijd juist actief via mobiel. Terwijl buiten vakanties om kan ik nog wel eens op skype komen. Zo heb ik met de eerste opdracht gewoon goed mijn best gedaan.

Vind het gewoon jammer dat de periode voor mij net kut is en voor de rest wel goed is. Waardoor het nu heel erg lijkt alsof ik geen fuck uitvoer of er niks voor wil doen.

2. Een toch erg korte deadline. Ik snap je Duncan dat je toch wilt filteren, maar zelfs al was ik rest van het potje hartstikke actief, met zo'n korte deadline kan je best hard genaaid worden. Ik had er graag nog in willen blijven, feestdagen en familiedagen achter de rug dus enkel nog werk tot eind van de vakantie.

En begrijp me niet verkeerd hè Duncan (en rest van de leiding) want de rest van het potje is gewoon top. Ik probeerde alleen op mijn eigen manier actief te zijn. Ik kan niet zoals famdecibel dagelijks 14 uur op het AF kijken (bij wijze van). Dat is voor mij verre van realistisch in deze periode. Baal er gewoon van hoe het gelopen is en mijn frustratie was ook deels frustratie op mezelf dat ik niet mijn deel in dit spel heb kunnen doen.

Nogmaals succes aan de andere

Ik begrijp je heel goed.

Voor een volgende editie is het dan ook verstandig om niet middenin de feestdagen te beginnen, zodat je dit soort situaties niet hebt.

Het was voor mij ook frustrerend dat er weer drie inactieven waren - waarvan jij wel de meest actieve was - en ik wilde eigenlijk wachten op Gijs. Eigenlijk had ik toen even een “fuck it” momentje en postte ik toch, misschien wat onterecht, de uitslag.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik snap je punt he Netsky. Maar snap je ook dat het voor de spelers die wel heel actief zijn, het ontzettend irritant is dat er geen informatie binnen komt. Je bent niet de enige he. Ik heb inderdaad veel tijd. Ik steek er veel tijd in en ik doe inderdaad iets goed en anders doe ik het niet. Het is gewoon heel frustrerend om mensen meerdere malen aan te moeten spreken en totaal geen respons te krijgen. Ik snap best dat je er van baalt dat je er nu uit ligt. Zou ik ook doen. Maar begrijp het ook van onze kant als je wil.

Lees punt 1 schat. Ik zei zelf al dat ik er ook van baalde dat ik niet actief kon zijn.
 
Bovenaan