[Speeltopic] Wie is de Mol 2017/2018

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Dat was mijn punt niet. Ik vraag me af of je mijn reactie wel begrijpt. Jouw punt versta ik echt wel.
 

DeletedUser66129

Guest
Pijnlijk dit. Begrijpelijk wel :(

Doelde op weg gaan bij familie om te kunnen reageren op jou. Ga niet met mobiel in de handen ongezellig doen.

Dat was mijn punt niet. Ik vraag me af of je mijn reactie wel begrijpt. Jouw punt versta ik echt wel.

Ik snap dat inactieve kut zijn. Dat is altijd zo. Daarom ook dat ik baal van mezelf dat ik niet actief kon zijn omdat de rest wel actief was.
 

DeletedUser74005

Guest
Volgende opdracht komt helaas pas morgen online. (of Duncan moet 'm vandaag nog af willen maken, maar denk niet dat dat verstandig is in dit geval) Is toch een stuk meer werk dan van te voren verwacht. Voordeel is wel dat opdracht 6 er snel op kan volgen en jullie dan dus wel weer een weekje zoet zijn. Mi exusi (of hoe je dat ook schrijft)
 

DeletedUser78666

Guest
Volgende opdracht komt helaas pas morgen online. (of Duncan moet 'm vandaag nog af willen maken, maar denk niet dat dat verstandig is in dit geval) Is toch een stuk meer werk dan van te voren verwacht. Voordeel is wel dat opdracht 6 er snel op kan volgen en jullie dan dus wel weer een weekje zoet zijn. Mi exusi (of hoe je dat ook schrijft)

Schandalig dit!
 

DeletedUser66129

Guest
Ja echt he. Zwaar korte deadline doen en mensen laten executeren om vervolgens zelf niet eens alles klaar te hebben. Had dan de deadline later gedaan :p
 

DeletedUser74005

Guest
Ja echt he. Zwaar korte deadline doen en mensen laten executeren om vervolgens zelf niet eens alles klaar te hebben. Had dan de deadline later gedaan :p

Niet mijn idee:eek: ik had vdie tijd echt nodig xd
 

DeletedUser74005

Guest
Opdracht 5A/B
Deadline formeren groepen: vanavond om 22:00 uur!
Deadline opdracht 5A/B: morgen om 22:30 uur!

Nu we succesvol in Philadelphia aangekomen zijn en de tweede test achter de rug hebben, zullen we verder gaan met de volgende opdracht. Philadelphia heeft een flinke metamorfose doorgemaakt en het heeft duizenden jaren geduurd tot het de welvarende stad (al hoewel er ook relatief veel criminaliteit is) kon worden, die het nu is.

Gedurende deze opdracht en opdracht 6 zullen veel factoren bepaald worden, die van grote invloed zullen zijn op de tweede helft van dit seizoen WIDM. Zo zal tijdens deze opdrachten het percentage van de geldpot bepaald worden, dat de Mol in handen moet zien te krijgen en zullen er ook jokers e.d. verdiend kunnen worden.

Tijdens opdracht 5 zullen wij jullie kennis laten maken met de stad Philadelphia. Voor deze opdracht dienen jullie de groep in tweeën te delen. Opdracht 5 bestaat uit twee aparte delen en een gezamenlijk deel. Correcte oplossing van de twee aparte delen (deel A en B) zijn noodzakelijk voor het gezamenlijke deel (deel C). Het is aan jullie om zelf een verdeling te maken voor de opdrachten. (het is dus toegestaan om met bijvoorbeeld 5 deelnemers opdracht A te maken en dat er dus maar één iemand is, die opdracht B maakt)

Inschrijven op volgende wijze:

Groep A:

  1. Spelersnaam
  2. Spelersnaam
  3. Spelersnaam
Groep B:

  1. Enzovoort.
De speler die zich als eerste inschrijft voor een van de twee groepen, zal de opdracht van die groep in privé ontvangen. Hierdoor kan deze persoon bepalen of het noodzakelijk is om met veel spelers eraan te werken, of dat de opdracht goed te doen is en het met bijvoorbeeld maar twee spelers opgelost kan worden. Deze speler mag echter niet de opdracht letterlijk delen; hij mag alleen zijn advies geven tegenover de andere spelers.

  • Het is toegestaan andere spelers voor een groep in te schrijven. Wanneer een speler ingeschreven staat, mag deze inschrijving niet meer gewijzigd worden, ook wanneer deze speler door iemand anders is ingedeeld in een groep.
  • De opdrachten zullen niet bekend gemaakt worden in het topic, maar wel in de chats, die aangemaakt zullen worden door de spelleiding. Overleg buiten de groepen over de inhoud van de opdrachten zal leiden tot minjokers en geldaftrek.
  • Voor deel C mag overlegd worden. Dit mag via alle kanalen, zolang de spelleiding maar mee kan lezen. Voeg deze dus altijd toe aan het groepsgesprek.
Succes deelnemers!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66944

Guest
Fam & pieter nog nergens bij gaan. Ik wil eerst de opdracht zien.
 

DeletedUser70854

Guest
Oke ik blijf wel wachten samen met fam
( ͡° ͜ʖ ͡°)
 

DeletedUser17472

Guest
Deze speler mag echter niet de opdracht letterlijk delen; hij mag alleen zijn advies geven tegenover de andere spelers.

Dit deel snap ik niet.. hij mag ze niet delen. Later staat er dat ze wel bekend gemaakt worden in de chat. Gaat dat over dezelfde opdracht of over verschillende opdrachten?
 

DeletedUser70854

Guest
Dit deel snap ik niet.. hij mag ze niet delen. Later staat er dat ze wel bekend gemaakt worden in de chat. Gaat dat over dezelfde opdracht of over verschillende opdrachten?
Men ging ervan uit dat er eerst besproken werd, vooraleer men ging verdelen... Tjah
 
Bovenaan