wereldkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser27023

Guest
Ja lijkt mij ook een goed idee. Van die boten ook. Gewoon geen plaats in de boerderij (of geef jij boten te eten? xD) maar bijv voor elke 10 man moet je 1 boot aanschaffen om ze over zee te verschepen. Dit lijkt mij een echt goede toepassing voor het spel!

Rammen/Kata's geef je toch ook geen eten -.-
 

DeletedUser

Guest
Tribalwars moet gewoon een spel blijven voor landtroepen, schepen e.d. ben ik absoluut op tegen
 

DeletedUser

Guest
Als je toch lekker drastisch wil doen, doe dan Tanks & Jets dr ook gelijk bij.:rolleyes: Of misschien ruimteschepen! :eek::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als je toch lekker drastisch wil doen, doe dan Tanks & Jets dr ook gelijk bij.:rolleyes: Of misschien ruimteschepen! :eek::rolleyes:

dan wordt het misschien een beetje zielig voor die arme speervechters die al omvallen als ze een ruimteschip zien:p
 

DeletedUser

Guest
Mischien ook wel handig:

Als je op kaart klikt krijg je 2 kaarten te zien. 1 van je dorpen, en links 1 met een groter stuk kaart. Mijn idee is dat je die linker in kan stellen op hoeveel je ziet. Bijvoorbeeld dat je je hele continent ziet, want dat is af en toe nog wel vervelend als je niet goed weet hoe de wereld in elkaar zit.

Ben benieuwd of jullie dit ook een goed idee vinden:p
 

DeletedUser

Guest
Mischien ook wel handig:

Als je op kaart klikt krijg je 2 kaarten te zien. 1 van je dorpen, en links 1 met een groter stuk kaart. Mijn idee is dat je die linker in kan stellen op hoeveel je ziet. Bijvoorbeeld dat je je hele continent ziet, want dat is af en toe nog wel vervelend als je niet goed weet hoe de wereld in elkaar zit.

Ben benieuwd of jullie dit ook een goed idee vinden:p

moet je ff een nieuw onderwerp aanmaken

ps. k vind t niet zo verschrikkelijk slecht idee maar waarschijnlijk wordt dat dan voor PA gebruikers
 

DeletedUser21972

Guest
en euhm doe we nog verder aan dit idee ofwat ????
ik vind dit wel een tof idee
dan die saaie mappen die we nu hebben
 

DeletedUser

Guest
en euhm doe we nog verder aan dit idee ofwat ????
ik vind dit wel een tof idee
dan die saaie mappen die we nu hebben

Hmm, de mod's moeten hu mening nog geven. :)
Ik vind het ook wel iets goed.

Laat dit stoffige topic maar voor wat het is. :)
 

DeletedUser16768

Guest
Wat ik van dit idee vind?

Ik heb het liever niet. Momenteel heb je de perfecte verdeling en is het mogelijk overal wat over te nemen.

Stel je voor dat een stam heel Italië heeft overgenomen, probeer dan nog maar eens in het zuiden daarvan te komen. En voor die mensen in het zuiden is het spel ook afgelopen.

De ronde kaart zorgt voor veel mogelijkheden en groeiplekken. Die moeten in mijn ogen bewaard blijven.
 

DeletedUser

Guest
Idd :/ De zee is een te groot probleem ... Met Spanje hetzelfde , als je daar in het Zuiden zit kan je niet meer verder ...
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je dan niet onze wereld nemen , maar zelf een wereld verzinnen ,
 

DeletedUser

Guest
miss is dit een heel klein beetje te ver gezocht
dit is een spel he, waarom sterven er geen troepen van ouderdom :confused: -.-
 

DeletedUser22241

Guest
Op .de hadden ze die idee om verschillende taalversies tegen elkaar te laten spelen. Daarvoor is die idee met de kaart misschien niet zo slecht ;)

Dat is wel een heel geil idee. :D
Is dit dan een snel onuitgewerkt idee of gaat dit verder uitgewerkt worden?


*Srry voor het gebruik van het woord geil*
 

DeletedUser25126

Guest
miss is dit een heel klein beetje te ver gezocht
dit is een spel he, waarom sterven er geen troepen van ouderdom :confused: -.-

ja eigenlijk wel, sommige dingen zijn wel erg ver gezocht, maar het kan leuk zijn

of een wereld maken ervoor

"wereld aarde", waarin dit idee wordt toegepast (ik volg dit topic niet, maar ik heb gewoon de eerste post(s) gelezen)

Er zijn wel andere spelletjes die veel op tw lijken die dit niet toepassen, maar er zijn er ook die dat wel doen (ik noem geen namen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan