wereldkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Even samenvatten
dyn008_original_349_353_png_2602166_b115fb2f14cad0efe26e24dc54ba54f2.png

- De naam continenten wordt vervangen door landen. Sommige landen zijn groter waardoor het meerdere continenten zijn. Telt land bv 4 continenten. Zullen de continenten Noord-(land), Oost-(land), Zuid-(land), West-(land) bv wanneer het continent 5 continenten telt zal de 5de centraal-(land) noemen. Bij 6 bv NO-(land), NW-(land), enz...
- Je kunt over rivieren en zeeën aanvallen. Dus ook nobellen.
- Deze nationale werelden zullen enkel met premium punten beschikbaar zijn.
- In deze werelden zullen alle talen servers meedoen.
- Deze wereld gaat op snelheid 3

Andere suggesties
- Over de zeeën kun je niet aanvallen. De zeeën zijn een natuurlijke grens tussen de talen. Elke maand droogt er een stukje van de zee op. Daardoor komen er verlaten dorpjes bloot. Deze zullen dus worden overgenomen. Uiteindelijk zijn de zeeën weg en staan de taalgrenzen tegenover elkaar.

- start in alle landen van Europa een apparte wereld .
laat die wereld een aantal maanden draaien op snelheid 2 met alles er op en eraan .
als je dan word uitgeschakelt blijf je uitgeschakelt .
wanneer er nog 500spelers over zijn worden die overgeschakelt naar de hoofdserver .
die server start pas wanneer alls EU landen nog 500spelers over hebben (kan heel lang duren want ik weet hoe laag het niveau in sommige landen is) .
wanneer dat is gebeurd de top500 van ieder land tegen elkaar in een gloednieuwe wereld .
diegene die als laatsten overblijven (met 10-50spelers) zullen een cadeautje krijgen in RL .
zal een groot event worden voor iedere TW speler dan denk ik

Afgekeurde suggesties
- Boten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Landen tegen elkaar lijkt me wel tof Dan moet er echt samengewerk worden met alle spelers van tribalwars.nl

Maar als je dan vb. Frankrijk tegen Cyprus krijgt. Frankrijk is 1000000000x zo groot dus kan ook zoveel keer meer spelers hebben (kwa ruimte)
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee voor het oog, maar je bereikt er niets mee in het spel zelf. Net alsof alle spelers die in duitsland liggen samen in 1 stam gaan? Nee die slachten elkaar onderling af, dus wat heeft het landenidee dan verder voor nut buiten dat het leuk oogt op de kaart?
 

DeletedUser

Guest
Maar als je dan vb. Frankrijk tegen Cyprus krijgt. Frankrijk is 1000000000x zo groot dus kan ook zoveel keer meer spelers hebben (kwa ruimte)
In frankrijk tegenover cyprus telt frankrijk waarschijnlijk een stuk mee spelers dan cyprus. Frankrijk is ook wat groter hé.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het ne super idee! echt wel,
is toch veel wijzer om met boten en zo in plaats vn alleen land:p


SUPER!
 

DeletedUser

Guest
echt super idee
Maar mischien is het wel een te groote verandering voor tribalwars zelf :(
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me wel leuk idee, met boten erbij natuurlijk roeiboot, zeilboot, speedboot en hovercraft(oplopend in grondstoffen natuurlijk :) ) ofzo
 

DeletedUser

Guest
Ja hallo, kun je er meteen vliegtuigen en tanks ook tegenaan gooien he.

Waarom niet met portals werken, zodat je gemakkelijker van de ene naar de andere kant kunt? Of is dat teveel fantasy?
 

DeletedUser

Guest
Kan je niet zoals de speedwerelds een weekje of 2 weekjes doen om te proberen, en als het dan aanslaat er een nieuwe wereld voor maken?

Dan zijn we gelijk beter dan de andere taalversies:cool:

Dat is een goed idee dan kunnen we ook even kijken of het werkt en even uit testen hoe alles dan gaat.
 

DeletedUser

Guest
Het idee lijkt me zeer interessant. Als je internationaal gaat werken zeker en vast. Als het land van elke speler grondig wordt bijgehouden kan je zo de grenzen veranderen! Stel: Een Fransman neemt een Spaans dorp in, dat dan de Franse grens verlegd wordt naar dat dorp.

Zo kan je ook de eerder genoemde Cyprus versus Frankrijk oorlog in verband zien. Werken de kleine landen samen, kan Frankrijk een pak inkrimpen.
 

DeletedUser

Guest
Het idee lijkt me zeer interessant. Als je internationaal gaat werken zeker en vast. Als het land van elke speler grondig wordt bijgehouden kan je zo de grenzen veranderen! Stel: Een Fransman neemt een Spaans dorp in, dat dan de Franse grens verlegd wordt naar dat dorp.

Zo kan je ook de eerder genoemde Cyprus versus Frankrijk oorlog in verband zien. Werken de kleine landen samen, kan Frankrijk een pak inkrimpen.
Dit is een goed idee
 

DeletedUser23115

Guest
- Internationaal spelen lijkt mij tof
Maar:
- Geen boten, tanken, vliegtuigen, portalen... (logisch toch)
- Elk land is even groot:
Één continent is één land, of het land nu in werkelijkheid groot is of klein:
*Eerst wordt er een ronde gehouden, de eerste 500 spelers mogen door
*Dan is het internationaal, de 500 spelers worden allemaal in hun eigen land/continent geplaatst en de strijd kan beginnen,
dit kan je ook doen bij speed-werelden...
 

DeletedUser

Guest
en dan komt er een klijn probleempje bij
de spellers die in het midden beginnen wat gaan die doen?
ze moeten dan van ver aanvallen met maar 1 dorpje :confused:
 

DeletedUser23115

Guest
Lijkt me te onhandig om uit te voeren,
en de verdeling vind ik ook al fraude-achtig.
bv. Oost-Frankrijk gaat samenspannen met West-Frankrijk...
En de grote landen (o.a. het VK) kunnen dan met heel veel samenspannen.
Ik vind het gewoon fraude-gevoelig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan