wereldkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik denk dat 't hele idee van landen tegen landen gewoon vergeten moeten worden.

En maak desnoods gewoon 1 mix server. (Voertaal engels!)


Maar wat wel veel leuker zou zijn is als de kaarten idd aangepast (zonder grafisch pakket) konden worden. Zodat je idd bv 't idee hebt dat W7 Europa is.

Bv rivieren maken (kan je gewoon overheen edelen, zonder bootjes) bergjes. (zijn dus minder dorpen...) wat lege vlaktes.... en drukkere vlaktes...

Bos etc...

Nu zijn de kaarten zooooo saai.
 

DeletedUser

Guest
misschien is het wel mogenlijk om ipv NW NO ZO ZW te kunnen kiezen te kunnen kiezen uit land.

- je begint vanuit het midden van het gekozen land
- binnen het land komen stammen
- als 1 van de stammen uitbreid in gebied van een ander land verschuift de grens
- als een land vol zit moet je of een ander land kiezen of gewoon niet spelen
- over het water kan ook worden geedeld (misschien een standaarttijd voor zee oversteken en per tegel rivier duurt een reis gewoon .. minuten langer.

het voordeel hiervan is dat er een echte oorlog komt om de grens te veranderen
het nadeel is dat je eventueel niet meer mee kan spelen voor je eigen land
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me te onhandig om uit te voeren,
en de verdeling vind ik ook al fraude-achtig.
bv. Oost-Frankrijk gaat samenspannen met West-Frankrijk...
En de grote landen (o.a. het VK) kunnen dan met heel veel samenspannen.
Ik vind het gewoon fraude-gevoelig.

was wo2 dan ook oneerlijk, sluit het verkeerde pact en je verliest
een versie van zo'n wereld benadrukt het war element exrta
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet gewoon een normale wereld, waar alle spelers gemixt liggen, maar er zijn een beperkt aantal stammen per taal en iedere speler moet een stam met zijn eigen taal joinen?
 

DeletedUser26229

Guest
Goed idee.! maar als je gewoon de kaart met Rivieren/bergen verandert is volgens mij genoeg.
idd de kaarten zijn SAAI! dit is echt een Goede update als deze gemaakt zal worden!

ik hoop dat het ook op de anderen werelden komt dan



Even samenvatten
dyn008_original_349_353_png_2602166_b115fb2f14cad0efe26e24dc54ba54f2.png

- De naam continenten wordt vervangen door landen. Sommige landen zijn groter waardoor het meerdere continenten zijn. Telt land bv 4 continenten. Zullen de continenten Noord-(land), Oost-(land), Zuid-(land), West-(land) bv wanneer het continent 5 continenten telt zal de 5de centraal-(land) noemen. Bij 6 bv NO-(land), NW-(land), enz...
- Je kunt over rivieren en zeeën aanvallen. Dus ook nobellen.
- Deze nationale werelden zullen enkel met premium punten beschikbaar zijn.
- In deze werelden zullen alle talen servers meedoen.
- Deze wereld gaat op snelheid 3

Andere suggesties
- Over de zeeën kun je niet aanvallen. De zeeën zijn een natuurlijke grens tussen de talen. Elke maand droogt er een stukje van de zee op. Daardoor komen er verlaten dorpjes bloot. Deze zullen dus worden overgenomen. Uiteindelijk zijn de zeeën weg en staan de taalgrenzen tegenover elkaar.

- start in alle landen van Europa een apparte wereld .
laat die wereld een aantal maanden draaien op snelheid 2 met alles er op en eraan .
als je dan word uitgeschakelt blijf je uitgeschakelt .
wanneer er nog 500spelers over zijn worden die overgeschakelt naar de hoofdserver .
die server start pas wanneer alls EU landen nog 500spelers over hebben (kan heel lang duren want ik weet hoe laag het niveau in sommige landen is) .
wanneer dat is gebeurd de top500 van ieder land tegen elkaar in een gloednieuwe wereld .
diegene die als laatsten overblijven (met 10-50spelers) zullen een cadeautje krijgen in RL .
zal een groot event worden voor iedere TW speler dan denk ik

Afgekeurde suggesties
- Boten


jens Komen er dan op de anderen werelden Rivieren en Bergen op de map anders blijven de mappen Saai.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13801

Guest
misschien is het wel mogenlijk om ipv NW NO ZO ZW te kunnen kiezen te kunnen kiezen uit land.

- je begint vanuit het midden van het gekozen land
- binnen het land komen stammen
- als 1 van de stammen uitbreid in gebied van een ander land verschuift de grens
- als een land vol zit moet je of een ander land kiezen of gewoon niet spelen
- over het water kan ook worden geedeld (misschien een standaarttijd voor zee oversteken en per tegel rivier duurt een reis gewoon .. minuten langer.

het voordeel hiervan is dat er een echte oorlog komt om de grens te veranderen
het nadeel is dat je eventueel niet meer mee kan spelen voor je eigen land

Ik vindt die wel een erg goed idee, je kunt het ook op PA zetten.
 

DeletedUser

Guest
Goed idee.! maar als je gewoon de kaart met Rivieren/bergen verandert is volgens mij genoeg.
idd de kaarten zijn SAAI! dit is echt een Goede update als deze gemaakt zal worden!

ik hoop dat het ook op de anderen werelden komt dan



jens Komen er dan op de anderen werelden Rivieren en Bergen op de map anders blijven de mappen Saai.

we hebben het hier over een wereldkaart met eventueel een internationaal gemengde wereld en niet over eventuele extra bergen en/of rivieren
 

DeletedUser

Guest
dat lijky me wel leuk. maar dan wordt het een age of ampire online. en dan is het niet echt meer tribalwars.
 

DeletedUser19829

Guest
Op tribalwars.net spelen er al veel verschillende nationaliteiten,
waarom moeten we hier dan zo over discussieren!

Als er nu eens afgesproken wordt tussen de modi's van verschillende landen om een speciale wereld te promoten op de internationale server,
waar wij gewoon hier (op de nl-server) kunnen inloggen.

Zou dat dan geen groot succes worden?

Elk land heeft dan zijn eigen plaatsje volgens werkelijkheid op de kaart,
zodat een nederlandstalige speler tussen allemaal nederlandstaligen ligt en niet tussen de fransen.
Of gewoon willekeurig verspreid, maar dat is dan de keuze van de speler.

Is dit geen beter gedacht?

mvg, g.bush
 

DeletedUser12993

Guest
lijkt me wel leuk

en dat elk land dan een paar continenten krijgen
en dan landen oorlog XD
 

DeletedUser

Guest
ik hoop dat dit in een wereld gaat, dan ga ik maar eens PA kopen.
 

DeletedUser

Guest
Dit idee vind ik SCHIT TER END!!! :) Maar dan zou ik ook nog bepaalde gebieden aanmaken (aan kusten), waar je ook havens, boten en zeelieden zou kunne bouwen :p
 

DeletedUser

Guest
Dit idee vind ik SCHIT TER END!!! :) Maar dan zou ik ook nog bepaalde gebieden aanmaken (aan kusten), waar je ook havens, boten en zeelieden zou kunne bouwen :p

t blijft natuurlijk een spel dat op het land afspeeld dus k zou gewoon bij een normale map houden
 

DeletedUser

Guest
Op tribalwars.net spelen er al veel verschillende nationaliteiten,
waarom moeten we hier dan zo over discussieren!

Als er nu eens afgesproken wordt tussen de modi's van verschillende landen om een speciale wereld te promoten op de internationale server,
waar wij gewoon hier (op de nl-server) kunnen inloggen.

Zou dat dan geen groot succes worden?

Elk land heeft dan zijn eigen plaatsje volgens werkelijkheid op de kaart,
zodat een nederlandstalige speler tussen allemaal nederlandstaligen ligt en niet tussen de fransen.
Of gewoon willekeurig verspreid, maar dat is dan de keuze van de speler.

Is dit geen beter gedacht?

mvg, g.bush

je moet wel zorgen dat er (k zal maar een voorbeeld geven) 9 gebieden zijn voor dus 9 landen en er gestart wordt vanuit het midden van de gebieden zodat de grote confrontatie tussen de spelers wat langer uitblijft
 

DeletedUser

Guest
volgens mij wrd er echt niet gekeken naar ideeën dit was gepost in november..
 

DeletedUser16768

Guest
volgens mij wrd er echt niet gekeken naar ideeën dit was gepost in november..

Hoezo zou er niet naar gekeken worden?

Omdat het oud is betekent het niet dat er niet naar gekeken wordt.
Genoeg ideeën worden voorgesteld aan hogere groepen, alleen niet alles word toegepast.
 

DeletedUser

Guest
maar nu heb je vierkantjes als continent wort het land dan ook de vorm van bijvoorbeeld Nederland of blijven het vierkantjes:confused:
zal wel lol zij:D maar Nederland is een klein land:p
 

DeletedUser

Guest
maar nu heb je vierkantjes als continent wort het land dan ook de vorm van bijvoorbeeld Nederland of blijven het vierkantjes:confused:
zal wel lol zij:D maar Nederland is een klein land:p

dat is inderdaad een probleem je kunt natuurlijk ook gewoon landen uitvergroten en anderen verkleinen krijg je leuke effecten, maar je kunt ook voor gewone continenten kiezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan