wereldkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2588

Guest
here we go again.
Maar nu met meer opties en ideeën.

Er zijn al een hoop ideeën geweest om de kaart te veranderen. En ik heb het idee dat het écht leuk is dat er een wereldkaart moet komen.

Het kan zijn, dat je ook alleen maar Europa kan veroveren. Dan zitten er geen zeeën tussen en dan ben je wat dichter bij huis.

In de middeleeuwen begonnen ze ook met dorpen zetten in rome en griekenland. Ik stel dus ook voor dat dáar de begindorpjes komen en dat daar dus de kern wordt.

En in plaats van K44 of K45. Is het "italië" of "nederland". Dan kunnen ook echt landen met elkaar strijden. Ik denk dat door dit systeem de grens nóg beter word gebruikt. En dat maakt het extra spannend.

Misschien kan je zo op de kaart niet precies zien waar je precies zit in bijvoorbeeld Italië. Omdat het dan heel ver is ingezoomd. Maar daar heb je tw-tools voor :). Als die dan een mooie kaart hebben gemaakt. Zie je gewoon heel Europa liggen met de dorpjes en stammen erop. Zo kun je zeggen hé ik heb een stukje van Frankrijk of hé ik heb een dorpje dicht waar ik op vakantie is geweest.

Omdat het centrum van griekenland / rome in het zuiden van Europa ligt. kan je er ook een stukje van Afrika bij doen. Alleen dan kan je dus níet op de oceaan die tussen zit dorpjes neerzetten. Ik stel voor er dan wel een paar eilandjes tussen te zetten waar dorpjes op staan die wel te nobelen zijn. Daar geld gewoon de normale reistijd voor. (dus maakt niet uit over zee of over land)

Ik zou dit echt geweldig vinden =D

Dit principe werkt eigenlijk ook met een Wereldkaart. Alleen dan wat verder uitgezoomd. En in plaats van op een kontinent te beginnen. Kan je in verschillende Werelddelen beginnen. Dus je kan in Australië terecht komen als begindorpje of in Noord-Amerika.



(P.S.) als me idee er niet doorkomt, zet hem dan maar niet op het forum :)
 

DeletedUser

Guest
Op .de hadden ze die idee om verschillende taalversies tegen elkaar te laten spelen. Daarvoor is die idee met de kaart misschien niet zo slecht ;)
 

DeletedUser

Guest
Goed idee, dit maakt het spel leuker.

Er moeten dan wel boten worden aangeschaft, om zo de zee over te steken.
 

DeletedUser304

Guest
vet idéé

maar dan komt er wel een nieuwe unit: boten.
En hoe werken die enzv. enzv. :D
 

DeletedUser

Guest
heel mooi idee. Maar volgens mij veranderdt dit het spel teveel
 

DeletedUser2588

Guest
heel mooi idee. Maar volgens mij veranderdt dit het spel teveel

Ja het is wel een grote verandering, maar alleen de kaart wordt veranderd he :p Gewoon een ander achtergrondje, met wat zee erbij. waar geen dorpjes op kunnen :p

Alleen ja dan kunnen er boten worden gebruikt :D, maar misschien kan het ook zonder, en dan wel gewone reistijd ;)
 

DeletedUser

Guest
of gewoon een kaart met een groot stuk zee van ongeveer 20 velden
 

DeletedUser974

Guest
Als je 't aantal inwoners met aantal TW - spelers vergelijkt.. zitten we hier in NL héél krap, en in Duitsland en Frankrijk hebben ze redelijk wat ruimte:p

Maar dit lijkt me eerder een soort kruising tussen 't spel Risk en Tribalwars.

Leuk idee voor een heel nieuw spel, maar om TW 'Eventjes' zo aan te passen zal niet gaan lukken, maar 't zou wel héél leuk zijn als ze er een aparte wereld voor maakte ofzo, landen tegen elkaar:p
 

DeletedUser

Guest
Mooi bedacht, dan gaat het een beetje op Rome Total Wat lijken ;)
Maar dan geen 3D gevechten(idee?)
 

DeletedUser

Guest
Ja lijkt mij ook een goed idee. Van die boten ook. Gewoon geen plaats in de boerderij (of geef jij boten te eten? xD) maar bijv voor elke 10 man moet je 1 boot aanschaffen om ze over zee te verschepen. Dit lijkt mij een echt goede toepassing voor het spel!
 

DeletedUser

Guest
Een beetje ver gezocht:rolleyes:

Misschien wel leuk, maar niet voor tribalwars; de verandering is te groot.
 

DeletedUser407

Guest
Landen tegen elkaar lijkt me wel tof Dan moet er echt samengewerk worden met alle spelers van tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
Ja lijkt mij ook een goed idee. Van die boten ook. Gewoon geen plaats in de boerderij (of geef jij boten te eten? xD) maar bijv voor elke 10 man moet je 1 boot aanschaffen om ze over zee te verschepen. Dit lijkt mij een echt goede toepassing voor het spel!

geef jij rammen of catapulten wel eten dan? :rolleyes:

voor de rest:
minder idee, vind ik persoonlijk. dalijk komt je in een land waar je niet wil zitten?
wat moet je dan?

(btw dat .de idee vind ik wel rlx :cool: )
LandenWars :p
 

DeletedUser

Guest
Ja lijkt mij ook een goed idee. Van die boten ook. Gewoon geen plaats in de boerderij (of geef jij boten te eten? xD) maar bijv voor elke 10 man moet je 1 boot aanschaffen om ze over zee te verschepen. Dit lijkt mij een echt goede toepassing voor het spel!

Zou je dan niet 100 man per boot pakken?

Bij 10 man per boot: als je aanvalt met zo'n 10 000 troepen, heb je 1000 boten nodig
Bij 100 man per boot: dan heb je voor 10.000 man 100 boten nodig.


Ik vind het een super idee!
 

DeletedUser2588

Guest
geef jij rammen of catapulten wel eten dan? :rolleyes:

voor de rest:
minder idee, vind ik persoonlijk. dalijk komt je in een land waar je niet wil zitten?
wat moet je dan?

(btw dat .de idee vind ik wel rlx :cool: )
LandenWars :p


Dalijk kom je in een kontinent waar je niet wilt zitten wat doe je dan?

En je hebt altijd nog een tweede kans. instellingen ==> opnieuw beginnen.
 

DeletedUser

Guest
neee in plaats van windrichting kiezen continent kiezen ofzo
 

DeletedUser

Guest
Groundus zei:
geef jij rammen of catapulten wel eten dan? :rolleyes:

Die hebben mannetjes die ze besturen, die moeten wel eten. Een ram beukt niet vanzelf en een kata schiet niet vanzelf. En bij de boten kunnen de soldaten toch wel zelf roeien :p

boten hebben ook zeelui die ze moeten besturen, en niet iedereen kan dat zomaar ... :rolleyes:

en nu kan je wel nog windrichting kiezen, om zo in K 44 K 45 K 54 of K 55 te komen (in het begin).
Maar dan kom je bv in Duitsland ipv NL ... (alle 2 NW ...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan