Dit heeft als gevolg dat zulke spelers die zich minder in het spel betrokken voelen, minder die-hard zijn als de generatie waar ik uit kom een grotere groep zijn beginnen vormen op TW. Economisch gezien misschien een slimme zet op kort termijn...
Maar op lang termijn...
Deze nieuwe generatie, zoals een voorganger ze noemde, heeft er dus minder problemen mee om van stam te wisselen, ta backstabben, het P&P forum niet serieus te nemen,... het maakt hun eerlijk gezegd niet veel uit wat er op hun wereld gebeurd. Je plaatst een berichtje op een andere P&P met een aanbieding als co en je kunt daar aan de slag...
Nog zoiets dat aan elkaar vast hangt, op elke wereld dat ik tot nu toe bezocht hebt zoekt iedereen hopeloos achter co's eenmaal de wereld iets verder gevordert is en het dus meer tijd vergt om te spelen. Omdat het juist weer de 'nieuwe generatie' is dat er rap de brui aan geeft...
Dit is volgens mij het probleem, vergelijk de spelers met 4 jaar geleden en de spelers van nu.
Jullie wouden meer spelers de kans geven om met de top te kunnen meedraaien echter zijn diegene dat dankzij jullie veranderingen hierin geslaagd zijn van een heel ander niveau.