wereld 8, hoe zie jij dat?

DeletedUser

Guest
Even een leuke vraag.

Bijna iedereen zit in een stam, deze stam kies je qua ligging, niveau, skills en ga zo maar door, van kleine rim stammen tot grote core stammen, je kan het zo gek niet bedenken. Wel, je hebt bepaalde redenen om bij die stam te zitten, maar wat zijn die redenen dan? dus bij deze, waarom verkies jij de stam waar je nu zit?

ViB.

Ik verkies ViB omdat deze prachtige stam 1 mooi bloeiend team is, Het contact onderling is goed en problemen worden eerlijk gezegd altijd vrij snel opgelost. Een mooi plan opzetten is voor niemand moeite en samenwerking is denk ik toch wel waar de kracht ligt van vib. We zijn altijd 1 dichte groep gebleven waardoor we ook haast geen problemen kennen. We lossen alles zo op en dat is voor ons ook een doel. Zoals ik al zei zijn we 1 mooi team, kortom onze banden onderling zijn zeer sterk. Niemand is te bang om een vv te doen en even te verdedigen en ik kan je zeggen, iedereen bevat de skills zoals het hoort. Het is als het op deze weg door gaat, alleen nog maar een kwestie van tijd voor wereld 8 in onze handen is.
 

Deleted User - 517963

Guest
~BOD~

Waarom ~BOD~, omdat ik het zelf met Corsleutel heb opgericht op 3 Juni 2008. Echter is Corsleutel gestopt. Ik zal ~BOD~ dan ook nooit verlaten. Ik ben begonnen met BOD en zal eindigen met BOD.

Groetjes,
 

DeletedUser16171

Guest
~BOD~

Waarom? Het was mijn 2e stam, en de 1e waar ik me echt thuis voelde. Ik kreeg de kans om dingen te organiseren, en aanvallen op te zetten. En heb velerlei leuke mensen mogen ontmoeten, altijd werkte we goed samen en bleef de sfeer positief. Er gebeurd veel binnen de stam, en altijd weten we de draad weer positief op te pakken.

Dit is nog altijd zo, en daarom blijf ik graag hier.
 

DeletedUser

Guest
U.L.O/TAoW

Waarom?

het zijn leuke en gezellige stammen bij elkaar. leuke aanvallen samen sturen. en dat is ook goed georganiseerd.:)
 

DeletedUser

Guest
EU-ZWC

Waarom:

* Hebben oorlog met BOD
* Is een Rim stam (iedereen weet dat rim stammen veel leuker zijn dan al die hardcore diehard centrum top-stammen)
* Is een n00b stam
* Zitten alleen maar nolife-ers in
* Alle leden worden streng geselecteerd op hun TW skills (zie hier onder voor ons acceptatie interview)
* Hebben een bananenbar topic op het forum
* Hebben oorlog met BOD
* Hebben altijd voldoende keuze uit vijanden anders wordt TW zo saai
* Hebben een forum waar alleen maar onzin op gepost wordt (heel erg effectief tegen spionnen)
* En had ik al gezegd omdat we oorlog hebben met BOD


Acceptatie vragenlijst:

Beantwoord de volgende vragen zo goed mogelijk, bij een score van 1 mag je de stam joinen en bij een score van 2 moet je eigenlijk direct stamleider worden aangezien je dan zwaar roeleerd en minimaal 10 keer zo goed bent als de huidige stamleiders.

Met welke soort troepen val je het liefst aan?
1 speer
2 speer en edelmannen
3 speer en boog

Met welke troepen verdedig je het liefst?
1 verkenners
2 rammen
3 lichte cavalerie

BOD valt je massaal aan, op 4 dorpen, ongeveer 30 aanvallen per dorp, wat doe je?
1 je dodged alles
2 je zet al je verkenners in dat dorp zodat ze niet kunnen zien hoeveel troepen je hebt
3 je zet alle aanvallen op negeren en draait 1 keer per dag je massa recruitment-script
4 je zoekt snel iemand die vv voor je wilt doen

Hoe oud ben je?
1 > 30 jaar ( 2 punten )
2 > 25 maar < 30 jaar ( 0,2 punten )
3 > 16 maar < 25 ( 0,1 punten )
4 < 16 ( -2 punten )

Deze eerlijk beantwoorden, Je bent?
1 Man ( 0 punten )
2 Vrouw (type dom blondje) ( 2 punten )
3 Vrouw (type niet dom wel blond) ( 2 punten )
4 Vrouw (type alles wat niet blond is) ( 2 punten )

Wat eet je het liefst?
1 Fastfood
2 Chinees
3 Japans
4 Koekjes
5 Maakt niet uit als het maar veel vlees is
 

DeletedUser

Guest
T Nom

Ik zit in deze stam omdat mijn vader hier ook in zat toen ik net begonnen was (een dik jaar geleden). Ik ben hier gebleven omdat deze stam erg hecht en gezellig is. Ik ben nu zelfs de oprichtster ervan, en zie ik het ook als plicht om in deze stam te blijven. Uiteraard niet alleen daarom. De sfeer in de stam is gewoon erg gezellig, de ligging is perfect (gezellig in de rim). De vechtlust is goed, kortom voor mij de perfecte stam.
 

DeletedUser

Guest
EU-ZWC

Waarom:

* Hebben oorlog met BOD
* Is een Rim stam (iedereen weet dat rim stammen veel leuker zijn dan al die hardcore diehard centrum top-stammen)
* Is een n00b stam
* Zitten alleen maar nolife-ers in
* Alle leden worden streng geselecteerd op hun TW skills (zie hier onder voor ons acceptatie interview)
* Hebben een bananenbar topic op het forum
* Hebben oorlog met BOD
* Hebben altijd voldoende keuze uit vijanden anders wordt TW zo saai
* Hebben een forum waar alleen maar onzin op gepost wordt (heel erg effectief tegen spionnen)
* En had ik al gezegd omdat we oorlog hebben met BOD


Acceptatie vragenlijst:

Beantwoord de volgende vragen zo goed mogelijk, bij een score van 1 mag je de stam joinen en bij een score van 2 moet je eigenlijk direct stamleider worden aangezien je dan zwaar roeleerd en minimaal 10 keer zo goed bent als de huidige stamleiders.

Met welke soort troepen val je het liefst aan?
1 speer
2 speer en edelmannen
3 speer en boog

Met welke troepen verdedig je het liefst?
1 verkenners
2 rammen
3 lichte cavalerie

BOD valt je massaal aan, op 4 dorpen, ongeveer 30 aanvallen per dorp, wat doe je?
1 je dodged alles
2 je zet al je verkenners in dat dorp zodat ze niet kunnen zien hoeveel troepen je hebt
3 je zet alle aanvallen op negeren en draait 1 keer per dag je massa recruitment-script
4 je zoekt snel iemand die vv voor je wilt doen

Hoe oud ben je?
1 > 30 jaar ( 2 punten )
2 > 25 maar < 30 jaar ( 0,2 punten )
3 > 16 maar < 25 ( 0,1 punten )
4 < 16 ( -2 punten )

Deze eerlijk beantwoorden, Je bent?
1 Man ( 0 punten )
2 Vrouw (type dom blondje) ( 2 punten )
3 Vrouw (type niet dom wel blond) ( 2 punten )
4 Vrouw (type alles wat niet blond is) ( 2 punten )

Wat eet je het liefst?
1 Fastfood
2 Chinees
3 Japans
4 Koekjes
5 Maakt niet uit als het maar veel vlees is

ja heel grappig:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mijn post is 100% eerlijk en niet als grap bedoeld.

EU-ZWC is nu eenmaal een ander soort stam als de rest.
 

DeletedUser16768

Guest
Mijn post is 100% eerlijk en niet als grap bedoeld.

EU-ZWC is nu eenmaal een ander soort stam als de rest.

Het is wel de enige met een afkorting waar gok ik 90% van de stam geen kennis van heeft van wat het betekent ;)
 

DeletedUser

Guest
Onze stam is ontstaan omdat Evil Fighter mijn zoontje van 8 jaar het leuk vond om een eigen stam te hebben.
Vaagling mijn broer en dus een oom van Evil fighter heeft toen EU opgericht waarbij EU dus staat voor Evil Uncles.
Omdat we goed samen werken met TL en CdS hebben we besloten om een soort coalitie te maken en dit vind je dus terug in onze stam tag die nu EU-ZWC is geworden.
Waarbij ZWC dus staat voor Zuid West Coalitie.

Zo nu weet zeker 20% van de leden van onze stam wat het betekent.
De overige 80% zijn niet belangrijk :D
 

DeletedUser16768

Guest
Onze stam is ontstaan omdat Evil Fighter mijn zoontje van 8 jaar het leuk vond om een eigen stam te hebben.
Vaagling mijn broer en dus een oom van Evil fighter heeft toen EU opgericht waarbij EU dus staat voor Evil Uncles.
Omdat we goed samen werken met TL en CdS hebben we besloten om een soort coalitie te maken en dit vind je dus terug in onze stam tag die nu EU-ZWC is geworden.
Waarbij ZWC dus staat voor Zuid West Coalitie.

Zo nu weet zeker 20% van de leden van onze stam wat het betekent.
De overige 80% zijn niet belangrijk :D

Zal het ze zeggen. Aangezien die 80% wel jullie stam draait.
 

DeletedUser

Guest
Nee de stam draait om alle mensen die meespelen en aangezien er veel niet actief zijn, zijn die ook niet belangrijk.
 

DeletedUser16768

Guest
Nee de stam draait om alle mensen die meespelen en aangezien er veel niet actief zijn, zijn die ook niet belangrijk.

Zoals mijn medeposter hierboven zegt.
Je moet de stam draaien op de krachten die je hebt, als hetgeen wat niet actief is alleen overschot is kan je het beter verwijderen.

En als het onder vv draait, leuk voor 60 dagen maar daarna kan je er ook niks meer mee.
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben een ander soort stam dan wat over het algemeen gezien wordt als hoe een stam moet functioneren zodat het kan overleven.

Wij doen niet aan verplicht aanvallen, ondersteunen hoef je ook niet bij ons. Je mag zoveel onzin posten als je wilt maar wel op de forums daarvoor bestemd. Je hoeft niet superactief te zijn, gele bolletjes en ook rode zijn voor ons geen reden je uit de stam te zetten. Wij hebben geen verplichte vv checks. Alles mag en niets hoeft. Enige waar ik regels voor heb zijn claims omdat er anders ruzie van kan komen.

Je zal misschien zeggen dat dit niet werkt of ons noob noemen maar ik geloof meer in een stukje eigenverantwoording en wil het leuk houden en ieder op zijn eigen manier laten spelen.

En eigenlijk is het toch veel leuker als je wordt overgenomen door een stel ongedisciplineerde apen dan door een diehard stam.
 

DeletedUser16768

Guest
Wij hebben een ander soort stam dan wat over het algemeen gezien wordt als hoe een stam moet functioneren zodat het kan overleven.

Wij doen niet aan verplicht aanvallen, ondersteunen hoef je ook niet bij ons. Je mag zoveel onzin posten als je wilt maar wel op de forums daarvoor bestemd. Je hoeft niet superactief te zijn, gele bolletjes en ook rode zijn voor ons geen reden je uit de stam te zetten. Wij hebben geen verplichte vv checks. Alles mag en niets hoeft. Enige waar ik regels voor heb zijn claims omdat er anders ruzie van kan komen.

Je zal misschien zeggen dat dit niet werkt of ons noob noemen maar ik geloof meer in een stukje eigenverantwoording en wil het leuk houden en ieder op zijn eigen manier laten spelen.

En eigenlijk is het toch veel leuker als je wordt overgenomen door een stel ongedisciplineerde apen dan door een diehard stam.

Verplichte vv checks? Lolz zorg dan voor een goede recruiting. Dat is sowieso onzin om te doen.
Verder claims? Claimen jullie nog echt je dorpen.....
 
Bovenaan