wereld 8, hoe zie jij dat?

DeletedUser

Guest
Je posts zijn in ieder geval op nivo dan.
Schelden is typisch iets voor kinderen.
 

DeletedUser22017

Guest
Heeft iedereen van 15 jaar een krantenwijk of deelt die folders uit? :rolleyes:

Een groot deel van de TW-spelers is nog niet meerderjarig, dat weet iedereen. En om mensen aan te pakken op leeftijd, moet je zelf ook héél erg volwassen geworden zijn. ;)

Het is niet omdat iemand jonger is dan jou, dat die het verbaal niet kan winnen!

btw Careless: Alea iacta est!
 

DeletedUser

Guest
En laat me raden jij bent 32 en bent alcoholist?:D
leuk vooroordelen vindje niet?:rolleyes:

Vooroordelen.... waar heb jij vooroordelen gezien?
Ik schat zijn leeftijd op basis van zijn reactie.
Dat is geen vooroordeel want een leeftijd is niet iets negatiefs.
En iemand die werkt voor zijn geld is ook niet negatief.

Maar ik begrijp jullie wel, jullie zijn allemaal nog redelijk jong en voelen jullie je dus allemaal een beetje aangesproken. :D :D :D

Iedereen hier op het forum is altijd zo negatief over alles en iedereen.
Daarover ging mijn eerste post.

Enkele voorbeelden, geen quotes maar opmerkingen zoals ik die vaak lees:

Jullie zijn een rim stam die kunnen niet goed zijn, alle goede spelers zitten in het centrum.
Ik heb 20 keer meer punten dan jou dus als ik je aanval dan ben je nergens meer.
Je kan niet timen dus je bent een slechte speler of ze noemen je een n00b.
Commentaar over hoe je moet spelen, het is nooit goed.
Je cluster zuigt dus ben je een slechte speler.

ALLES is altijd maar negatief.

Terwijl wij van EU-ZWC vooral spelen voor de lol, en het dus helemaal niet erg vinden als een speler niet zo goed is.
Sterker nog wij nemen juist vaak spelers aan die mischien nog niet zo goed hebben gepresteerd maar die we met een beetje hulp nog heel wat dorpen laten veroveren.
En hebben al die mensen die zo negatief zijn over ons nou wel eens goed gekeken naar wat we ondanks dat we een stelletje n00bs en fr00bs zijn nog presteren.

Ja wij zijn rim stammen dus je kunt inderdaad stellen dat we een nadeel hebben. Toch is bv Vaagling met zijn slechte cluster en niet kunnen timen (opmerking door jullie gemaakt) de nummer 1 in de OD ranking. Ondanks dat het veel grotere 2to12 mij massaal aanviel speel ik nog steeds en waar is 2to12 gebleven. Hiermee wil ik niet zeggen, dat wij zo goed zijn maar wil ik aantonen dat al die negatieve opmerkingen naar ons nergens op slaan. Zeker de mensen die we aanvallen beginnen altijd direct maar negatief te doen, terwijl als ik wordt aangevallen ik gewoon verdedig, dan heb ik geen tijd om op het forum te posten hoe slecht een tegenstander wel is.

Kortom, het iemand uitschelden met wat voor term of slang dan ook vind ik erg negatief. Hiermee haal je het nivo van het forum alleen maar nog meer omlaag.
Persoonlijk kan het me niets schelen hoe iemand me noemt maar ik stoor me wel aan deze tendens om altijd maar negatief uit te halen naar iedereen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22017

Guest
Jij discuteert fout Dratsabylgu,

in plaats van op de bal te spelen, val jij de man aan. Hoe oud of hoe jong iemand ook is, door dit te doen, maakt men zichzelf niet geliefd. Al sinds ik hier op het forum mijn tijd verdoe ( nu al langer dan een jaar ) zijn er vooroordelen over leeftijd. Ja, ik gebruik het woord vooroordelen, want zo is het nu eenmaal: iemand die 15 is, is kinderachtig. Iemand die 16 is, is een rebel en een 17-jarige is nog te jong om serieus genomen to worden..

Je kan het zo idioot niet bedenken! Hier, op een forum, is iedereen gelijk, maar jongere mensen worden altijd uitgesloten of achteruitgeduwd. Het is altijd makkelijk om iemand te beoordelen op zijn leeftijd, maar dit doen is niets minder dan de eigen onvolwassenheid onderstrepen. ;)
 
Reactiescore
14
Jij discuteert fout Dratsabylgu,

in plaats van op de bal te spelen, val jij de man aan. Hoe oud of hoe jong iemand ook is, door dit te doen, maakt men zichzelf niet geliefd. Al sinds ik hier op het forum mijn tijd verdoe ( nu al langer dan een jaar ) zijn er vooroordelen over leeftijd. Ja, ik gebruik het woord vooroordelen, want zo is het nu eenmaal: iemand die 15 is, is kinderachtig. Iemand die 16 is, is een rebel en een 17-jarige is nog te jong om serieus genomen to worden..

Je kan het zo idioot niet bedenken! Hier, op een forum, is iedereen gelijk, maar jongere mensen worden altijd uitgesloten of achteruitgeduwd. Het is altijd makkelijk om iemand te beoordelen op zijn leeftijd, maar dit doen is niets minder dan de eigen onvolwassenheid onderstrepen. ;)

vergeet de 14 jarige niet:)
 

DeletedUser

Guest
Jij discuteert fout Dratsabylgu,

in plaats van op de bal te spelen, val jij de man aan. Hoe oud of hoe jong iemand ook is, door dit te doen, maakt men zichzelf niet geliefd. Al sinds ik hier op het forum mijn tijd verdoe ( nu al langer dan een jaar ) zijn er vooroordelen over leeftijd. Ja, ik gebruik het woord vooroordelen, want zo is het nu eenmaal: iemand die 15 is, is kinderachtig. Iemand die 16 is, is een rebel en een 17-jarige is nog te jong om serieus genomen to worden..

Je kan het zo idioot niet bedenken! Hier, op een forum, is iedereen gelijk, maar jongere mensen worden altijd uitgesloten of achteruitgeduwd. Het is altijd makkelijk om iemand te beoordelen op zijn leeftijd, maar dit doen is niets minder dan de eigen onvolwassenheid onderstrepen. ;)

Ik val niemand aan ik reageer op iemands aanval op mij.
Hoe kunnen er nou veel vooroordelen zijn over jongeren als de meeste mensen hier zelf jongeren zijn.
Je zoekt een reden om weer negatief te kunnen doen.

Ik heb nergens iets gepost dat jongeren kinderachtig zijn of op een andere manier negatief was over jongeren.
Mijn post was een reactie op 1 persoon, dus beschuldig mij niet van negatieve oordelen over jongeren.
Als je mij in RL kende zou je zeker niet zo'n uitspraak doen, aangezien ik juist altijd voor jongeren op kom.
 
Bovenaan