wereld 8, hoe zie jij dat?

DeletedUser16768

Guest
Vooroordelen.... waar heb jij vooroordelen gezien?
Ik schat zijn leeftijd op basis van zijn reactie.
Dat is geen vooroordeel want een leeftijd is niet iets negatiefs.
En iemand die werkt voor zijn geld is ook niet negatief.

Maar ik begrijp jullie wel, jullie zijn allemaal nog redelijk jong en voelen jullie je dus allemaal een beetje aangesproken. :D :D :D

Iedereen hier op het forum is altijd zo negatief over alles en iedereen.
Daarover ging mijn eerste post.

Enkele voorbeelden, geen quotes maar opmerkingen zoals ik die vaak lees:

Jullie zijn een rim stam die kunnen niet goed zijn, alle goede spelers zitten in het centrum.
Ik heb 20 keer meer punten dan jou dus als ik je aanval dan ben je nergens meer.
Je kan niet timen dus je bent een slechte speler of ze noemen je een n00b.
Commentaar over hoe je moet spelen, het is nooit goed.
Je cluster zuigt dus ben je een slechte speler.

ALLES is altijd maar negatief.

Terwijl wij van EU-ZWC vooral spelen voor de lol, en het dus helemaal niet erg vinden als een speler niet zo goed is.
Sterker nog wij nemen juist vaak spelers aan die mischien nog niet zo goed hebben gepresteerd maar die we met een beetje hulp nog heel wat dorpen laten veroveren.
En hebben al die mensen die zo negatief zijn over ons nou wel eens goed gekeken naar wat we ondanks dat we een stelletje n00bs en fr00bs zijn nog presteren.

Ja wij zijn rim stammen dus je kunt inderdaad stellen dat we een nadeel hebben. Toch is bv Vaagling met zijn slechte cluster en niet kunnen timen (opmerking door jullie gemaakt) de nummer 1 in de OD ranking. Ondanks dat het veel grotere 2to12 mij massaal aanviel speel ik nog steeds en waar is 2to12 gebleven. Hiermee wil ik niet zeggen, dat wij zo goed zijn maar wil ik aantonen dat al die negatieve opmerkingen naar ons nergens op slaan. Zeker de mensen die we aanvallen beginnen altijd direct maar negatief te doen, terwijl als ik wordt aangevallen ik gewoon verdedig, dan heb ik geen tijd om op het forum te posten hoe slecht een tegenstander wel is.

Kortom, het iemand uitschelden met wat voor term of slang dan ook vind ik erg negatief. Hiermee haal je het nivo van het forum alleen maar nog meer omlaag.
Persoonlijk kan het me geen f*ck schelen hoe iemand me noemt maar ik stoor me wel aan deze tendens om altijd maar negatief uit te halen naar iedereen.

Damn jij hebt zojuist het perfecte voorbeeld neergelegd over: Hoe kan ik veel melden, maar weinig zeggen.

Je begint al met dat je zijn leeftijd schat op basis van zijn posts? Als ik dan die van jouw moet schatten, zit die niet veel hoger dan die van mijn medeposters. Verder gebruikte jij de leeftijd, maar vooral de baan om hem naar beneden te halen. Je kan het in positieve manier gebruiken, alleen jouw manier waarop je het meldde betekende niet: Wat goed dat je wat bijverdient. Jij weet dat en de rest van het forum weet dat, ga het dus niet over vooroordelen hebben.
Verder hebben je het eerst over vooroordelen en dan meld je dat alles nog zo jong is en zich dus aangesproken voelt. Zover ik weet is dat een vooroordeel?:rolleyes:

Dan even je verhaal over Vaagling. Vaagling heeft inderdaad een hoge ODA. Maar dat ligt dus 100% zeker aan de plek waar hij ligt. Hij ligt nou niet echt bij de "zwaarste" tegenstanders van Wereld 8. Oftewel ze zullen het deffen niet helemaal onder de knie hebben.
Geen goede verdeling off/deff in totaal, misschien zelfs mixed dorpen. Hoeveel Off zal die gekilled hebben? Hoeveel slecht georganiseerde def zal er weg zijn? Hoeveel OS is er aangekomen terwijl de muur op 0 stond?
Verder kan ik niks zeggen over die 2to12, dat ik nog nooit van die speler gehoord hebt zegt al wel iets. Punten zeggen niks over je skills. Dus jah, als je hem geowned hebt met veel minder punten moeten we tot het resultaat komen dat de speler een noob, froob, oftewel slechte spelers was.
En begin nou niet weer over dat nivo, niveau is het juiste woord. Ga nou niet nivea schrijven, want dan heb je het over het zalfje wat je in de ochtend over je huid smeert.
 

DeletedUser

Guest
Met een 'J' is het grammaticaal niet fout:p

er was geen verschil tussen de J en de i, maar de i is mooier om te gebruiken, de J was volgens mij een hoofdletter.

Verder zit ik in mijn huidige stam vanwege de mensen die ik daar ken+ligging. (om toch ontopic te blijven, straks wordt ik nog als spamster betitelt ^^)
 

DeletedUser

Guest
Ik liep ook te klieren.

hoe zie ik wereld 8, wel de wereld heeft voor mij altijd met verassingen gezeten, de ene keer dood in me regio en de andere keer had ik weer zat te doen. Echt verspreid was het helaas nooit, ik zie vib hier in de grote boosdoener voor de rest wezen. Een stam die niet te breken is, niet op korte termijn, alleen moet je hier op in kunnen spelen. Ik ga niet zeggen hoe en wat want dan maak ik het andere weer te gemakkelijk, vib is de boom, alleen moet hij zijn wortels nog zetten op de rest van wereld 8. Daarnaast zal de hardste strijd met taow zijn, alleen vrezen we ze niet. We zijn er op ingesteld en weten hoe we met een off om moeten gaan. Het is een kwestie van doen en dat hebben we altijd gedaan, dus nu ook.
 

DeletedUser

Guest
Ton, TAoW speelt hier de rol van de underdog.
Die zal het een tijd(max 12 of 18 maand) een degelijke grens behouden.
vanaf dan zal het verneukt geraken.
trust me, ooit zal iemand deze woorden wel herrineren wanneer het zover is.
 

DeletedUser

Guest
bedoel je dan de grens van TAoW?

Momenteel heeft TAoW enkel een grens in C 53/63/64/65 of iets in die aard.
gezien ze westelijk recruiten hebben aangenomen, zal er daar na verloop van tijd ook een grens aanwezig zijn.
Daarna zal ViB op die grens inbeuken.
TAoW ligt fraai safe, maar zal enkel en alleen maar verder in die hoek geduwd worden.
in zijn 1 tje houdt NEC dat nooit uit in k 53.
 
Reactiescore
14
Momenteel heeft TAoW enkel een grens in C 53/63/64/65 of iets in die aard.
gezien ze westelijk recruiten hebben aangenomen, zal er daar na verloop van tijd ook een grens aanwezig zijn.
Daarna zal ViB op die grens inbeuken.
TAoW ligt fraai safe, maar zal enkel en alleen maar verder in die hoek geduwd worden.
in zijn 1 tje houdt NEC dat nooit uit in k 53.

ik snap het:)
 
Bovenaan