Wereld 7 in het TWw.

DeletedUser19123

Guest
:p

Klopt 25-10 laatste overname Zo kort nog dat BG dus. Dus geen dorpen die weggeven worden geen interning.

Wil je nog meer nieuws misschien de statistiekjes er even bij halen

blacknanne versus TWR of zullen we die maar achterwege laten. :p

Side 1:
Tribes:
Players: blacknanne

Side 2:
Tribes: [TWR] [TWR]
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 317
Kant 2: 21
Verschil: 296

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,015,199
Kant 2: 197,170
Verschil: 2,818,029

image.php

moest ff mijn cluster dicht edelen....
 

DeletedUser

Guest
O'neal is wel de enige die iets schrijft over W7 en dat op zich is wel al verdienstelijk als je het zo bekijkt...

@ Comatauz: geeuw... :D
 

DeletedUser18986

Guest
lees hier een discussie over de relatie tussen CN en OAD. ik kan inderdaad zeggen dat de BG inderdaad nog maar kort bestaat, maar wel was al veel langer duidelijk dat die er bestond.

toen ik op het andere account vroeg aan blend om dorpen van oad te edelen, werd me dat nadrukkelijk verboden. want oad werkte mee aan acties tegen TWR.

ookal geef je het beestje niet het naampje BG of NAP, in stilte kunnen ze dat toch zijn en als je dat gaat ontkennen, dan ben je in mijn ogen echt zwak!!!
 

DeletedUser19123

Guest
lees hier een discussie over de relatie tussen CN en OAD. ik kan inderdaad zeggen dat de BG inderdaad nog maar kort bestaat, maar wel was al veel langer duidelijk dat die er bestond.

toen ik op het andere account vroeg aan blend om dorpen van oad te edelen, werd me dat nadrukkelijk verboden. want oad werkte mee aan acties tegen TWR.

ookal geef je het beestje niet het naampje BG of NAP, in stilte kunnen ze dat toch zijn en als je dat gaat ontkennen, dan ben je in mijn ogen echt zwak!!!

ontken....

Wie is er nu zwak?
 

DeletedUser18986

Guest
jullie ontkennen dat er al voor die tijd een bg of nap bestond, of meot ik de citaten voor je terug halen, want blijkbaar is lezen en onthouden niet je sterkste kant
 

DeletedUser19123

Guest
jullie ontkennen dat er al voor die tijd een bg of nap bestond, of meot ik de citaten voor je terug halen, want blijkbaar is lezen en onthouden niet je sterkste kant

ow jawel hoor ik kan je zo uit mijn hoofd vertellen in welke dorp (die ik verkent heb) van relatine hoeveel troepen als os is gestuurd door stamgenoten;-) jij houd je blijkbaar graag bezig met gezever ik met het spel.
 

DeletedUser18986

Guest
ow jawel hoor ik kan je zo uit mijn hoofd vertellen in welke dorp (die ik verkent heb) van relatine hoeveel troepen als os is gestuurd door stamgenoten;-) jij houd je blijkbaar graag bezig met gezever ik met het spel.

zo mooi,je weet dat je je gelijk moet geven, maar je wilt het niet, dus ga je maar persoonlijk worden ;)

grow up
 

DeletedUser

Guest
ow jawel hoor ik kan je zo uit mijn hoofd vertellen in welke dorp (die ik verkent heb) van relatine hoeveel troepen als os is gestuurd door stamgenoten;-) jij houd je blijkbaar graag bezig met gezever ik met het spel.

En dan ben je trots zeg.
 

DeletedUser

Guest
jullie ontkennen dat er al voor die tijd een bg of nap bestond, of meot ik de citaten voor je terug halen, want blijkbaar is lezen en onthouden niet je sterkste kant

Aangezien je toch bij ons in de stam op een account zat, weet je er ook van dat =OAD= niet als NAP en ook niet als BG op de kaart gemarkeerd stonden.

Als iemand dorpen wil afstaan is dat zijn goed recht maar daarom hoeft het nog geen interning te zijn. Het kan ook zijn dat die dorpen beter bij CN pasten. Wordt door meer gedaan kijk eens naar stats van Cudi bijv. is dat dan ook ineens een interning.

toen ik op het andere account vroeg aan blend om dorpen van oad te edelen, werd me dat nadrukkelijk verboden. want oad werkte mee aan acties tegen TWR.

Als TWR wel als vijand gemarkeerd staat lijkt het me ook niet meer als logisch dat je de vijand aan gaat vallen.
En nogmaals "gezamelijke acties" met =OAD= hebben niet op ons forum gestaan. Als een stamlid iemand van =OAD= vraagt om een handje te helpen is dat persoonlijk en valt nog steeds niet onder de noemer gezamelijke actie.

Ik weet wel dat jij een msn groep op wilde richten om dat te gaan doen. Acties tegen TWR gericht.

En laten we het maar niet over InS en TWR hebben, zonder dat er zgn iets bestond werden de dorpen van InS volgezet door TWR.
Bestond er wel degelijk een gezamelijk forum en gingen er leden over van InS naar TWR omdat de samenwerking zo prima was en dat de ligging dan beter was.

:confused: Tss wat een verhaal om 50 dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien je toch bij ons in de stam op een account zat, weet je er ook van dat =OAD= niet als NAP en ook niet als BG op de kaart gemarkeerd stonden.

Als TWR wel als vijand gemarkeerd staat lijkt het me ook niet meer als logisch dat je de vijand aan gaat vallen.
En nogmaals "gezamelijke acties" met =OAD= hebben niet op ons forum gestaan. Als een stamlid iemand van =OAD= vraagt om een handje te helpen is dat persoonlijk en valt nog steeds niet onder de noemer gezamelijke actie.

Eerst ontken je dat er een NAP was en dan word toch verboden om =OAD= aan te vallen. Wel stoer dat jullie een NAP hadden zonder het op de kaart te zetten.

En die 50 dorpen maken niks uit, alleen bewijs. Het is alleen dat jullie altijd onken(d)en dat jullie een bg/nap hebben met OAD
 

DeletedUser

Guest
...wat zeg je dat nu precies in het volgende artikel moet komen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Eerst ontken je dat er een NAP was en dan word toch verboden om =OAD= aan te vallen. Wel stoer dat jullie een NAP hadden zonder het op de kaart te zetten.

En die 50 dorpen maken niks uit, alleen bewijs. Het is alleen dat jullie altijd onken(d)en dat jullie een bg/nap hebben met OAD

Ach, zolang wij onze cijfers netto positief houden blijven wij blij. :D
Of kom je nu niet aanzetten dat je wel/niet kan winnen tegen de 3/2 stammen die al dan niet samenwerken?

Euh... in het volgende TWw: Hoe hou ik mijn nettogroeicijfers positief? :cool:
Das pas een idee.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk is het Exe.! , maar Exe.! is zo druk nuke-bommetjes van jozzwa aan het ontwijken dat misschien niemand tijd zal hebben om onze reporter voldoende te documenteren...of zou er wel iemand van de nog maar 53 leden een beetje tijd hebben?

Mja, waarom niet, een artikeltje over de oorlog tussen Exe.! en -WAR-, da's uiteindelijk het enige front waar ze wat winsten boeken...benieuwd naar die nukes...ik heb ze zelf nooit kunnen maken...maar 't zou stamgebonden zijn?

Ook ben ik erg nieuwsgierig naar de stamtechnologie van Exe.! die naar het schijnt over verborgen dorpen zou beschikken... waarschijnlijk een strategisch antwoord op de nuke-bommetjes van jozzwa...


...al bij al genoeg materiaal zou ik denken...
 

DeletedUser

Guest
Ach, zolang wij onze cijfers netto positief houden blijven wij blij. :D
Of kom je nu niet aanzetten dat je wel/niet kan winnen tegen de 3/2 stammen die al dan niet samenwerken?

Euh... in het volgende TWw: Hoe hou ik mijn nettogroeicijfers positief? :cool:
Das pas een idee.

Wat dacht je van: Hoe laat ik een goed beeld van de oorlog zien?
ipv: Hier zijn de overnames.
 

DeletedUser

Guest
zoals iedere stam heeft ook [TWR] soms te maken met leden die meesurfen op het aanvallende succes, daardoor hun def wat verwaarlozen en het dan te snel opgeven zodra ze aangevallen worden ... maar de harde kern van [TWR] blijft even hard als vroeger, dat zal nog wel blijken.... noobs of geen noobs...
 

DeletedUser

Guest
Iedereen kan TW spelen. Je moet alleen we de tijd en energie hebben.
 
Bovenaan