Wereld 7 in het TWw.

DeletedUser18986

Guest
lijkt me duidelijk; CN was niet interessant genoeg om een artikel over te schrijven. sorry ellen en de rest, maar jullie zijn tot de rest van de grijze muizen verbannen
 

DeletedUser14103

Guest
Wij hoeven niet in het TW weekblad te staan om de rest ervan te overtuigen waarmee we bezig zijn.

TWstats is ons dagboek :cool:
 

DeletedUser

Guest
ow ik ben blij dat ik niet tot de grijze muizen behoor :p

trouwens was het kijkje op ons forum weer bevredigend, Hassan?

Neen, het was daar echt saai:eek:
Kom terug bij ons gewoon^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat valt er nu in hemelsnaam op het forum van InS te lezen. Er spelen daar nog amper 10 spelers actief en ze zijn inderdaad van het taaiste vlees om op te eten..weeral zielig dat CN weer eens op forum van InS moet gaan lezen..ze spelen blijkbaar nog niet lang genoeg om hun logisch verstand te laten zegevieren :eek:
 

DeletedUser18986

Guest
ach timo, Comatauz en Gangsta Warrior konden het niet laten om de vv van G33rt aan te nemen, nadat Ando dit account ontvreemd had. account is al weer in onze handen, maar alsnog begrijpen de spelers van CN niet waarom G33rt op dit moment buiten inS bivakkeert.

ik had van Coma toch wel meer verwacht dan een simpele pm met de vraag om uitleg over de kick van g33rt, maar blijkbaar schat ik andere spelers telkens te hoog in.
 

DeletedUser

Guest
Tjerk zegt:
hallo
zou ik even wat uitleg mogen hebben waarom je me ontslagen hebt?

Komt het bekend voor black cornel??

What comes around goes around.

@ Windwalker, CN was belangrijk voor InS genoeg om binnen te komen en ook nog te proberen op het forum van oad te komen met een speciale group aanmaak bedacht door black cornel zelf.
 

DeletedUser25273

Guest
Wat valt er nu in hemelsnaam op het forum van InS te lezen. Er spelen daar nog amper 10 spelers actief en ze zijn inderdaad van het taaiste vlees om op te eten..weeral zielig dat CN weer eens op forum van InS moet gaan lezen..ze spelen blijkbaar nog niet lang genoeg om hun logisch verstand te laten zegevieren :eek:

Goh, grappige opmerking, toen jij nog in InS zat, keken ze ook via een account op ons forum en wij hadden toen ook minder dan 10 actieve leden. Was het toen wel toegestaan?
 

DeletedUser18986

Guest
Komt het bekend voor black cornel??

What comes around goes around.

@ Windwalker, CN was belangrijk voor InS genoeg om binnen te komen en ook nog te proberen op het forum van oad te komen met een speciale group aanmaak bedacht door black cornel zelf.

1) nooit de bedoeling geweest om op het OAD forum te komen, enkel een groep aan te maken voor TBR-map. Niet tegen OAD of tegen CN, maar enkel om sneller dorpen te kunnen edelen van TWR. maar dat is iets wat jullie nooit begrepen hebben blijkbaar.

2) dacht je nu echt dat ik wakker lag dat jullie bij ons op het forum konden komen? we wisten al een paar dagen voordat de kick er was dat er info via g33rt lekte. enkel moesten we eerst zeker weten dat we het account terug konden krijgen, voordat we de kick gaven. of dacht je nu echt dat we dom waren?

3) zo te horen ben jij dus nog behoorlijk overstuur dat jullie me in de stam hebben gehaald :D beter recruitingsysteem gaan volgen :D
 

DeletedUser

Guest
Goh, grappige opmerking, toen jij nog in InS zat, keken ze ook via een account op ons forum en wij hadden toen ook minder dan 10 actieve leden. Was het toen wel toegestaan?

*zucht*, daar wist ik niks van, hafke is op bepaalde gebieden nog ondoorgrondelijk..:(.

En CN spioneren was al toen wij vertrokken waren uit InS.

En wat lul je dat nu op mij "persoonlijk" af, demo?

Ik zit nu in Exe en los niks tussen beiden stammen (Exe.! <-> InS).
Ik vecht waar mijn eigen waarden en normen binnenin een stam en zal eerder iemand helpen dan mezelf te behelpen.
Ik denk dat jij gewoon geen besef hebt wat voor een waarde ik beteken...go on, vraag het maar rond met je hele hoop kennissen op w7 en andere werelden...

Om het op zijn Davids (Hafke) te zeggen ;

"Windwalker1990 in persoonlijke top 5 spelers..iedere stam heeft een noob nodig."

En daarmee neem ik genoegen.

groetjes,
Timo & Elisa
 

DeletedUser

Guest
Wat valt er nu in hemelsnaam op het forum van InS te lezen. Er spelen daar nog amper 10 spelers actief en ze zijn inderdaad van het taaiste vlees om op te eten..weeral zielig dat CN weer eens op forum van InS moet gaan lezen..ze spelen blijkbaar nog niet lang genoeg om hun logisch verstand te laten zegevieren :eek:

Ach, voel je niet zo aangesproken..
Ik was gewoon beetje nieuwsgierig om te kijken hoe actief het daar nog was:eek:

Maar jeetje, wat een boel.
 

DeletedUser

Guest
Ach, voel je niet zo aangesproken..
Ik was gewoon beetje nieuwsgierig om te kijken hoe actief het daar nog was:eek:

Maar jeetje, wat een boel.

Nee jullie forum is leuk wil je zeggen :p

Alhoewel jij het geweldig zult vinden dat je de baas kan spelen daar:

GW zei:
Ram, 1 dorpje heb ik net niet kunnen doen.
En dat is dit dorp:
-=InSoMnIa=- (596|595) C55

Vul jij het is aan met 3 clears
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Onze forum heerst over die van jullie allemaal!

Wij hebben "doortellen" en "galgje"!

Lekker puh :D
 
Bovenaan