Wereld 7 in het TWw.

DeletedUser

Guest
Beste forumgangers,

W7 is een zeer boeiende wereld maar het is jammer dat er zo weinig over geschreven wordt. Hierin zal ik verandering brengen door artikels te gaan schrijven. Daar de mening en interesse van de lezers ons hoogste doel is vraag ik jullie mij te helpen boeiende onderwerpen aan te halen.

Hierbij dit topic dus.

(PS: Ik zal proberen zoveel mogelijk van jullie wensen te vervullen maar ik ben ook maar een reportertje:D)

Onderwerpen:

*Insomnia en TWR vs. CN!
*IDDOMANOAH de man van de skills en looks
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
EINDELIJK:eek:

Fistjeeeeeeeeu!
Mss iets over insomnia en TWR vs CN ofso?:D
 

DeletedUser

Guest
juistum met als hoofdpersoon IDDOMANOAH de man van de skills en looks
 

DeletedUser

Guest
Moet het niet zijn:

CN! vs. Insomnia en CN! vs. TWR ??? 't lijkt anders wel alsof men ons stiekem diplo in de schoenen wilt schuiven, maar die ballon gaat lekker niet op!

...ow, wat zeg je mad? Een komedie? ok dan, vooruit dan maar!!!

Hier heb ik er eentje: "IDDO MANOAH, doet alle andere spelers van W7 verbleken..."
 

DeletedUser18986

Guest
oneal kom je nu weer bij onze leden zeuren om een interview voor Tww?

zoals we je al eerder hebben laten weten verlenen wij geen medewerking aan tww. dan mag je ons in je artikel als arrogant gaan bestempelen, maar dat is je eigen probleem, wij storen ons er niet aan.
 

DeletedUser

Guest
oneal kom je nu weer bij onze leden zeuren om een interview voor Tww?

zoals we je al eerder hebben laten weten verlenen wij geen medewerking aan tww. dan mag je ons in je artikel als arrogant gaan bestempelen, maar dat is je eigen probleem, wij storen ons er niet aan.

Wat nou wij? Spreek voor jezelf! :p
 

DeletedUser

Guest
Moet het niet zijn:

CN! vs. Insomnia en CN! vs. TWR ??? 't lijkt anders wel alsof men ons stiekem diplo in de schoenen wilt schuiven, maar die ballon gaat lekker niet op!

Ben ik het mee eens :p
Anders kan je ook doen CN! + =OAD= vs [TWR]:D


Nog een iedee :p: De geweldige ODA van [TWR] leden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Moet het niet zijn:

CN! vs. Insomnia en CN! vs. TWR ??? 't lijkt anders wel alsof men ons stiekem diplo in de schoenen wilt schuiven, maar die ballon gaat lekker niet op!

...ow, wat zeg je mad? Een komedie? ok dan, vooruit dan maar!!!

Hier heb ik er eentje: "IDDO MANOAH, doet alle andere spelers van W7 verbleken..."

Dus je beweert dat je geen NAP hebt met TWR?
Smijt ze dan maar rap uit die lijst, want je ben slecht in liegen vrees ik:(
 

DeletedUser

Guest
lol! Uit welke lijst dan? Die dat dient om andere stammen een kleurtje te geven? Blijf toch on-topic man!

En btw, ik lieg nooit!
 

DeletedUser18986

Guest
zoals elke ins-er weet is elke markering op de kaart een markering om de situatie duidelijk te maken en heeft InS geen enkele diplomatieke betrekking.

toegegeven, deze was er wel met TWR, maar is een tijdje geleden op de klippen gelopen.
 

DeletedUser

Guest
lol! Uit welke lijst dan? Die dat dient om andere stammen een kleurtje te geven? Blijf toch on-topic man!

Kun je er niet tegen dat ik de waarheid vertel/zie?:'(

Oke dan.


@ black cornel: Wat scianthe zegt:p
Wereld 7 is boeiend, dus laat het boeiend blijven.
 

DeletedUser

Guest
jongens ff bij de les blijven dit gaat om IDDOMANOAH de rest is veel verder te vinden
 
Bovenaan